{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rygestop!!
  • #1   28. maj 2010 Nå ja og har også prøvet den med at lave et væddemål, men da den anden faldt i, så begyndte jeg igen, dum som jeg var

• #3   28. maj 2010 Felis F: Jeg ved godt at det er vanens magt og tankerne som gør det.. Og nu vil jeg gerne af med den åndsvage vane en gang for alle og ikke lugte af død og ødelæggelse, plus at ødelægge min krop!

• #4   28. maj 2010 Jeg holdte op med at ryge den 20 januar i år.
    Jeg har brugt nikotintyggegummi.

Det går helt fint, men nemt har det ikke været.
    Jeg røg ca 30 cigaretter om dagen.

Men jeg VILLE holde op nu, nemt er det bestemt ikke og der går ikke en dag endnu uden at jeg tænker på en smøg, men jeg VIL ikke.

Det eneste er nok din vilje.
    Håber at du finder en vej til at stoppe.
    Hilsen Lisbeth

• #5   28. maj 2010 Måske var et rygestop kursus noget for dig? Du får nogle redskaber igennem vejledning og samtale med andre omkring hvordan du kan gribe det an. Og du kan blive klogere på hvad det er der gør at du ryger og hvad der kan motivere dig til at stoppe.

Tror de fleste kommuner tilbyder rygestopkurser, spørg evt. din læge om de kan hjælpe dig med at finde sådan et.

• #6   28. maj 2010 Det kunne være en ide at prøve.. Har jeg dog endnu ikke prøvet endnu, og mister jo ikke noget ved at prøve et kurus..

• #7   28. maj 2010 Det kunne da være en idé, når nu du har prøvet så meget andet, uden held.

• #8   28. maj 2010 Jah.. Min kæreste har også lige indledt en Føl dig skyldig kampange.. Og knækket en halv pakke cigaretter..

• #9   28. maj 2010 Et rygestopkursus handler netop ikke om at føle sig skyldig, men om at finde sine indre ressourcer og motivationen for at stoppe smiley

• #10   28. maj 2010 en super go bog der hjalp min kæreste den hedder endelig ikkeryger, af allan carr.. Den hjalp ham og kan lånes på bibloteket

• #12   28. maj 2010 Jeg har forhåbentlig røget min sidste smøg nu, og min kæreste har sagt at han vil gå aktivt ind i kampen for at hjælpe mig med at holde op, så jeg ikke går alene og kæmper en kamp med mig selv.. Men så jeg har en at snakke med det om og få nogen over nakken af når jeg er ved at falde i..
    Han er heldigvis ikke ryger, og tror at weekenden bliver meget sur at komme igennem, men håber på det bedste!

• #14   28. maj 2010 Takker og det regner jeg også stærkt med smiley

• #15   29. maj 2010 Jeg har fået rygestop medicin.. Det hedder Champix... Det tager de værste abstinenser. Det gør, at humøret ikke ryger op og ned. Det gør, at du ikke NYDER en smøg, hvis du falder i, mens du tager det. og det gør også at smagen bliver anderledes.. Alt i alt, så synes jeg det er rigtig godt... Men som alt nadet medicin, så har det selvfølgelig bivirkninger... Og det koster ca. 800,- kr. pr. mdr. man tager det og de anbefaler min. 12 uger smiley
    Jeg har røget siden jeg var 11 år og idag er jeg 46 og min lungefunktion er nedsat med 50%, så jeg skulle holde nu. Jeg var storryger. Ca. 25 om dagen.. smiley

• #16   29. maj 2010 Man venter med at forsøge, til man virkelig er motiveret for at stoppe.

Det bedste er at man vælger en stopdato der ligger lidt ude i fremtiden, så man har tid til at forberede sig på at nu er det slut.

Og så er det som Felis siger vigtigt at man simpelthen lader være med at fokusere på at man trænger til en smøg. (sikke enige vi er for tiden Felis, det ender jo med at blive en vane)

Hilsen Dorte dr har været røgfri i lidt over 2 år, efter at have røget 40 om dagen i mange år.

• #17   29. maj 2010 få fat i et æggeur !

hver gang vanen melder sig.. så sæt dit æggeur til feks 10 min..
    når de 10min er gået.. ros dig selv og sig til dig selv... fandme ja.. endnu 10 min mere siden sidste smøg..
    og stil den så på 10 min mere..

de andre i huset bliver nok lidt åndsvag af den lyd.. men for dig er det lyden af succes

• #18   29. maj 2010 Prøv hypnose smiley

• #19   29. maj 2010 Bo K... Det er den mest geniale ide jeg har hørt længe.. Hvor kunne det være sjovt bare at prøve af i en weekend.. Skal bare lige have et æggeur..

• #20   29. maj 2010 Britt.. Jeg prøver virkelig! Da jeg sad og lagde make up så tog jeg mig selv i at tænke at jeg bare godt kunne ryge eeeen enkelt smøg! Men forbød mig selv det!!

• #22   29. maj 2010 Det lyder godt nok ubehageligt.. Jeg vil helst ikke ende med nogle følgesygdomme, selvom min krop med garanti har lidt skade..

Jeg har røget en cigarret siden i går og har fortrudt det bitterligt fordi jeg blev så nikotin skæv og min kæreste er skuffet over mig, hvilket jeg også selv er..

Dem af jer som er holdt op med at ryge, følte i på noget tidspunkt at i nærmest befandt jer i en bobbel af en art.. Det er meget svært at forklare, men siden i går har jeg haft den oplevelse og det er i sig selv rigtig ubehageligt også har jeg ind imellem koncentrations besvær..

Kommentér på:
Rygestop!!

Annonce