{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.661 visninger | Oprettet:

En lille update... {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Synes det er længe siden der er skrevet herinde, så jeg ville da lige lave en lille update tråd smiley

Hvordan har i det? smiley Er i ved at gøre klar til det store juleræs som snart starter?

Hos mig går det både godt og skidt...
Jeg har lige fået mig en skæv hofte, som jeg først nu er ved at være ovenpå igen med... Men på trods af stille-sidning og meget senge ligning de 2 sidste uger... Så har det lykkedes mig nu, at tabe 6 kilo smiley
Så er der kun 4 mere, til første delmål! HURRA! smiley

Jeg håber ikke julemåneden bliver for slem... jeg er jo lidt en julegris smiley Og så har jeg oveni også fødselsdag den 10 december... og der vil jeg altså gerne spise et eller andet ekstra. - Nogen gode forslag?


Håber i har det rigtig godt, og jeres kure, træninger, tøj-finden og alt det andet der har været oppe her i gruppen, går rigtig godt!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille update...
  • #1   24. okt 2011 Ih hvor det lyder fantastisk godt med dit vægttab - knap så heldigt med den hofte, men godt du er ved at være ovre den! smiley

    Hehe julemåneden er svær for mange - især hvis de har slankekur/livsstilsændring igang.

    Hmm spise et eller andet ekstra på din fødselsdag. Er det noget luksus-middag du tænker på eller hvordan?
    PS: Hvis du går ind på Rema 1000s madplan er der en hel kolonne med "den sunde" aftensmad. Det ser rigtig lækkert ud - men har ikke lige tjekket kcal tal osv på det.

    Uh udover at jeg tror jeg er ved at blive syg, har jeg det fantastisk. Det kolde vejr byder på lækre tørklæder og smarte vanter og dejlig varme lækre vinterstøvler og at man endelig kan sove med lange ærmer og strømper om natten uden at dø af varme smiley
    Julemåneden er dog for mig ikke den måned der frister af søde sager og fed mad - ja jeg spiser da flæskesteg til jeg revner juleaften, men juleslik er SLET ikke mig, så faktisk står min vægt normalt stille i den måned. smiley (I modsætning til sommer, hvor den står på soft-ice og grill mad for tit)

    Har PT. rigtig rigtig rigtig ømme mavemuskler - av av av. Og så irriterer jeg mig lidt over at træningstøj er SÅ dyrt! Og trænings ting generelt - søger pt. en lidt speciel drikkedrunk, hvor der kommer vand ud når man bider i en lille slange i stedet for at skulle åbne og lukke og hælde, og det har jeg ikke meget held med. Hm..

    På søndag skal jeg prøve noget nyt: Cykel Flow. Det er spinning i 1½ time på øvet niveau, men af hvad jeg har forstået indgår der også lidt flow (altså yoga osv.) så tidsfornemmelse forsvinder - det bliver spændende, hva det er smiley


  • #2   24. okt 2011 Thilde, det lyder sq ret spændene... den må du lige give en opdatering på, når du har prøvet det smiley
    Jeg ønsker mig en cykel i julegave... men fra hvor jeg er nu med hoften, er der vidst desværre lange udsigter til en cykeltur smiley
    Synes det er unfair at man ikke bare kan som man gerne vil smiley

    hmm... den dersens drikkedunk, er det sådan en de bruger når der løbes?
    Tænker at jeg måske kunne spørge min storebror... han har lavet alt muligt mærkeligt sport (gerne ekstrem sport) og har mange underlige dimser, måske han har sådan en smiley så, kan jeg spørge ham, hvor han har den fra.


  • #3   24. okt 2011 Jah det skal jeg da gøre smiley
    Jah har selv lige fået en lille fibersprængning så nu har jeg svært ved at strække ud ordentligt fordi det gør så ondt smiley

    Ja det kunne sagtens tænkes. Den bruges også til klatring og sådan noget. Min svoger har en, men kan ikke huske hvor han købte den.
    Du må skam gerne spørge, takker :-))
    Din bror har ikke tilfældigvis et puls-ur til salg vel? ;P


  • #4   24. okt 2011 Det tror jeg desværre ikk du skal regne med *GG* Hvis han har et, så bruger han det med garanti selv smiley

  • #5   24. okt 2011 ja jeg prøver jo som bekendt ikke at tabe mig, men vil gerne strammes lidt op hist og pist. min mor har så anskaffet sig sådan en trænings hulahop ring til omkring 500 kr, som jeg først syntes var total hul i hovedet, men nu er jeg overbevist! Brugte den i et kvarter og dagen efter var jeg bare total øm og min mave føles bare så stram. Det var virkelig sjov træning, og min mor har set virkelig hurtige resultater. Jeger desuden almindeligvis sådan en der ikke kan holde sådan en igang mere en tre omgange, men den er er utrolig let at svinge rundt med da den er så tung.

    http://www.google.dk/imgres?q=tr%C3%A6nings+hulahop+ring&um=1&hl=da&safe=off&sa=N&biw=1024&bih=499&tbm=isch&tbnid=saBit4aVkXrF-M:&imgrefurl=http://www.helseportalen.com/sundhed/motion/traeningsudstyr&docid=SqzeNKslnxmhpM&imgurl=http://www.helseportalen.com/wp-content/uploads/2010/03/Udklip5.jpg&w=612&h=608&ei=EFOlTtykKaHP4QSH9tC6BA&zoom=1&iact=hc&vpx=368&vpy=171&dur=482&hovh=119&hovw=120&tx=136&ty=120&sig=114367018934907976113&page=1&tbnh=119&tbnw=120&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:2,s:0




    Ville bare lige lave lidt reklame, jeg ønsker mig ihvertfald en til jul smiley


  • #6   24. okt 2011 Jeg har luret på den, og ville SÅ gerne have en... men jeg ved ikke hvor godt det er, når jeg går med så dårlige hofter smiley

    Men jeg har nemlig også hørt virkelig gode resultater fra folk der har brugt den smiley Håber du får en i julegave smiley


  • #7   24. okt 2011 puha nej ved jeg virkelig ikke, men min mor går på nedsat tid pga hendes ryg og hun kan sagtens bruge den smiley hehe håber jeg også smiley

  • #8   24. okt 2011 Som min hofte er nu, så må jeg ikke... men i takt med jeg får tabt mig, så håber jeg virkelig at jeg må alle de sjove ting smiley

Kommentér på:
En lille update...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce