{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Kan jeg det? Udstilling {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Mine forældre har et katteri med Kurilean Bobtails og Hellig Birma - jeg har fået en blåmasket hankat fra deres første kuld af BIrmaer, som mildest talt er koloenorm stor af hans alder (han er ca. 5-6 mdr. og vejer 4 kg), men han er ikke overvægtig - har haft en dyrlæge på ham smiley Derudover har jeg en rigtig fin tortie-pige, som dog trænger til lidt mere sul på kroppen, men det kommer.

Det mit spørgsmål bunder ud i er;
Med disse to katte vil jeg avle på en gren ud til deres katteri indtil jeg får mit eget, så killinger der kommer fra de kuld min hunkat får, skal hedde Pumelle efter deres katteri. Så det er i bund og grund et samarbejde jeg har med mine forældre; kan jeg så også udstille i deres navn? De er medlem af Jyrak, og vi har lige været på vores første udstilling med DK Amoritos That's Amore (KBL), så vi fik lidt blod på tanden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan jeg det? Udstilling
  • #1   1. dec 2011 Hvis du ikke har dit eget stamnavn får de killinger du opdrætter ikke stambog, da man skal være registeret opdrætter og hvis du ikke er medlem af en af hoved grupperne kan du ikke udstille. Så hvis du vil udstille og opdrætte skal ske i dine forældres navn endtil du får godkendt dit eget stamnavn samt bliver medlem af en af hovedklubberne

  • #2   1. dec 2011 Hejsa.

    Som jeg ser det, vil det i bund grund betyde, at du fungerer som plejefamilie for dine forældres katte. Dine forældrer udstationerer kattene hos dig. De ejer stadig kattene. Disse katte kan du sagtens udstille i deres navn, for de ejer dem.

    Men den kat du har fået er jo din, så hvorfor ikke blive medlem af JYRAK også?.

    Skal vi ikke se billeder af din store dreng med så flot en vægt? smiley


  • #3   1. dec 2011 og jeg er så blind...armani kan man da ikke overse *LOL*

  • #4   1. dec 2011 Anette - de kuld jeg får, kommer til at gå under mine forældres opdræt smiley Som Lone skriver, så er de nærmest i pleje hos mig smiley

    Lone - har også lige oprettet et album herinde, og nej - han er ikke lige til at overse smiley Vil også rigtigt gerne blive medlem af Jyrak, men går lige pt på su, men det kommer en dag smiley


  • #5   1. dec 2011 Det er kun 1 gang om året den skal betales og du er ikk fast låst til at betale hvert år.. Men du skal så have et aktiv medlemskab når der skal udstilles og killingerne skal have tavler, men det kører du jo pt over dine forældre..

  • #6   1. dec 2011 Hvis kattene er udstationeret hos dig og tilhører dine forældre kan du sagtens udstille dem i dit navn.

    Der er intet krav om at det skal være ejeren der tropper op på udstillingen, jeg hører f.eks ofte om folk der tager en vens kat med til udlandet så den kan få et udlands cert fordi de alligevel skulle afsted.


  • #7   1. dec 2011 •((¯`Cayica - Nu m. små uldtotter´¯))• - de har tavler begge to smiley Men ja - betalingen er da lige til at holde til smiley

    * Annie * - ah okay, så er det lidt lettere at forholde sig til smiley


  • #9   1. dec 2011 Hov, jeg har skrevet forkert, der skulle selvfølgelig have stået "i deres navn" og ikke "i dit navn".

  • #10   2. dec 2011 Annie - hehe, det kan ske for enhver smiley ..

Kommentér på:
Kan jeg det? Udstilling

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce