{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.295 visninger | Oprettet:

En update og lidt dårlig samvittighed... {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Som i nok har fornemmet, har jeg holdt mig lidt væk fra gruppen det sidste stykke tid... jeg har nemlig været en uartig pige og har syndet en del! Slemme mig *suk*

Men det er jo så ris til egen røv, for at sige det mildt!
Jeg havde tabt hele 8 kilo... men fra lige omkring min fødselsdag d. 10 december, og så til i mandags har jeg kun været igang halvhjertet på DDV.
Dvs. så har jeg tabt lidt, så har jeg taget det dobbelte på, så har jeg tabt lidt igen osv. Ikke skide smart vel? smiley

Nå, men jeg fik lige en øjenåbner, da jeg meldte mig ind i veje-klub henne på den anden side af vejen. Mandag aften (ja dumt tidspunkt at veje sig på, men det er der folk har tid) skulle vi alle sammen på vægten for første gang.
Jeg hopper op og GISP!!! jeg manglede kun et ½ kilo for at have taget alle 8 kilo på.
ØV hvor var jeg nedslået... Jeg vidste godt jeg havde taget på, men sq ikk så meget!
Jeg smuttede lige på vægten om morgenen dagen efter, og der var den så falet næsten 2 kilo. Pyha - Men STADIG øv!

Nu har jeg tabt næsten et kilo siden i mandags! Weee! Så nu er det bare op på hesten igen, og så derud af!

Jeg ved godt man ikke skal veje sig hver dag... men lige her i starten, har jeg bare brug for at se, at det går den rigtige vej... så der tillader jeg lige mig selv at kigge hver dag smiley



Derudover, så kan jeg fortælle at jeg STADIG går sygemelt med hoften smiley
Først på torsdag har jeg fået en tid til røngten - Det har så taget min læge næsten 3 MÅNEDER at forstå jeg ønskede en eller anden form for forbedring i alt det her pjat.
Så, røngten på torsdag, og reumatolog d. 29 februar!
Når det er sket, så håber jeg virkelig at der er en eller anden form for nyhed, som gør at jeg må komme igang med at træne... troede nemlig aldrig jeg skulle sige det - men...
HOLD NU OP, HVOR VIL JEG GERNE NED OG TRÆNE!!!

Jeg håber i alle har det godt, at i har nydt jul og nytår, og alt går jer vel smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En update og lidt dårlig samvittighed...
  • #1   27. jan 2012 Ihh altså *smæk smæk* ;-P

    Jeg har godt nok også været meget fraværende fra træningscenteret i denne måned og december måned smiley Og det hjælper ikke ligefrem at det er pisse koldt og snevejr når man så gerne vil derned for så vil man pludselig ikke rigtig alligevel ;-P

    Krydser skisme fingre for dig og din hofte!!


  • #3   27. jan 2012 hvis bare jeg måtte smutte derned... der er kun 500 meter derhen, så sne og sjap ville ikke gøre den store forskel for mig smiley

    men så er jeg ikk den eneste som er en bandit kan jeg regne ud? smiley


  • #4   27. jan 2012 Lone..
    Ja, jeg skal indhente Pulleh smiley
    Og så har min veninde lige tabt 6 kilo på et par uger... hende skal jeg også indhendte *GG*

    Man får lidt blod på tanden på den måde smiley


  • #6   27. jan 2012 Det kunne da godt tænkes smiley
    Så kunne det være man var mindre tilbøjelig til at give op smiley


  • #8   27. jan 2012 Hehe det ved jeg ikk om jeg gør, men det er forsøget værd smiley hvordan gør vi det så?

  • #11   11. feb 2012 Hva siger i tøser , har vi en konkurrence kørende ? smiley
    Jeg har gjort noget rigtig dumt ! eller det er det vel enlig ikke . men jeg VED jeg fortryder det! Jeg er ved en kæmpe FEJL i et 'svagt/stærkt' øjeblik , meldt mig til zumbamarathon . 3 timers zumba d. 25 feb. (wish me luck) jeg har lige været af sted til 2 timers zumba i dag for ligesom at varme op , og holde da fast hvor er jeg træt bare efter de to timer smiley hvordan skal den sidste time da ikke gå ? smiley haha . Ej glæder mig da en smule. Det skal nok blive sjovt smiley


  • #12   11. feb 2012 Sandra : Du har HELT ret i det med holdende smiley når man 'bare' tager ned for at træne selv er det ikke altid man får lavet helt så meget som man egentlig ville . Men så snart man er på holde bliver man altså bare pisket til at gå til den smiley

  • #14   11. feb 2012 Det kan du tro jeg nok skal smiley Hvis jeg overlever smiley vores instruktør har kuk i kasketten hun er tovlig i hovedet smiley Hendes sange er virkelig hårde så pulsen kommer helt op og ringe smiley Så det blir hårdt. Rigtig hårdt!

  • #15   11. feb 2012 Efter jeg læste om dit zumba marathon har jeg endelig taget mig sammen til at melde mig på et af zumba holdene på mandag kl. 19:10.. HJÆLP! smiley Er SÅÅ nervøs for om man ser total latterlig ud! Haha..

    Har man forresten sko på eller er det på bare tæer?


  • #16   12. feb 2012 Thilde: Tag nu lige og klap hesten og tænk lige over alle de andre der står i lokalet smiley det står osse og ryster røver og hopper rundt! Den første gang er underligt for man vil ikke give sig helt i det med at ryste røven . Men gi det tid, til sidst kan du slet ikke lade være smiley Og der er INGEN og jeg lover dig INGEN der griner af dig og sys du ser latterlig ud , udover dig selv smiley Og det er faktisk det konstante smil og grin der gør det sjovt smiley

    Mange bruger bare tæer , men jeg fortrækker nu sko , så jeg har støtte til min ben og fødder når vi hopper. I øvrigt er det osse rart at kunne stå lidt bedre fast end på strømpetæer smiley


  • #18   12. feb 2012 Sandra: så er vores os , vi skal skrige og hun skriger selv og synger med på alle sangene smiley Det er så fedt . Jeg elsker det virkelig smiley

  • #19   12. feb 2012 Hehe glæder mig skam også.

    Jeg står netop bedst fast på bare tæer (uden strømper). Man SKAL have bare tæer i Stripfitness så er vant til det smiley Men ja.. Må jo prøve mig frem smiley


  • #20   12. feb 2012 jeg sys det er rarest med sko . Aerobic sko med støtte om vristen , man laver mange forskellige bevægelser , og det gir en frygtelig masse små stød op igennem benene så det til sidst kan havne i ryggen . Jeg vil anbefale at man bruger sko med go stødabsobering

  • #21   12. feb 2012 Det har jeg ikke råd til i den nærmeste fremtid ;P

  • #23   12. feb 2012 Tager bare sko på fra start og ser hvad andre gør smiley Glæder mig!

Kommentér på:
En update og lidt dårlig samvittighed...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce