Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
leq hot or not med katte racer f.k.s huskat or blandinqs så skal den næste siqe hvad for en race den bedst kan li...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2007
Visninger:
415
Hjallerup Ja så er Franz draget afsted med Rita og Dannebro's Darling. De er kommet godt på plads der oppe og jeg sidder nu nerv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2007
Visninger:
498
halsbrend hejsa alle sammen. jeg vil høre jer om i har et vildt godt tip.... jeg har så meget halsbrend at jeg næsten ikke kan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2007
Visninger:
579
Elektrisk pels Tarzan får elektrisk pels når han er i solen. Er der nogen grund til det? Kan man forhindre det på en måde? Er det nor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2007
Visninger:
1.291
Zimba er gravid !! <b>Zimba er gravid !! , er bare vildt glad XD , vi forventer at hun føder i midten af April (: . </b>
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2007
Visninger:
521
Opskrifter. Har I også nogle gode opskrifter til jeres katte? Jeg har én, som er beregnet som et kosttilskud for nybagte katte...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2007
Visninger:
1.531
Fodertyper & mængder. Hvilket slags foder byder I jeres kat/-te? Og hvor meget dagligt? Mine katte får dagligt denne blanding, rystet go...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2007
Visninger:
2.223
Ikke rigtig sygdom men LOPPER Ja jeg vil gerne bruge denne gruppe så håber i er klar på at hjælpe lidt og komme med jeres arfaringer i gennem tiderne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2007
Visninger:
821
Number 23 Nogen der har set den? Jeg har fået nogle gratis biobilletter, og vil ind og se den hvis den stadig går når jeg modt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2007
Visninger:
412
Hvad dag rider i? Hejsa Hvad dage rider i? Jeg rider selv Tirsdag, fredag og søndag på min halvpart
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2007
Visninger:
567
Kender I nogen, eller kender de nogen? Nu har I jo alle en killing herfra, eller skal have, og ved derfor hvor dejlige de er! Derfor beder jeg jer nu om hjælp...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2007
Visninger:
1.306
hvilke kræterier stiller i til en hun kat der skal parres med jeres han kat og hvad gør i med jeres han for at den skal være så klar og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2007
Visninger:
785
Velkommen til :O) hejsa det var hyggeligt at i ville være med i gruppen, jeg håber vi kan få nogle gode debatter og kontakter omkring vo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2007
Visninger:
1.155
ekstra høj? hvad mangler der for at mine katte får ekstra høj?
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2007
Visninger:
455
Spiser mærkelige ting? Hej. Jeg sad lige og tænkte på, hvad min kat spiser af de mest underlige ting. Toulouse spiser nemlig agurksalat, ana...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2007
Visninger:
1.217
bedømmelser + udf. jeg vil gerne have nogle bedømmelser på mine katte (skriv lige en besked hvis du giver lav eller middel) hvis du har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2007
Visninger:
577
Ny leq :] denne qanq qælder det om at vi skla se hvor meqet der kan rime på "kat" oq hvis der så på et tidspunkt ikke er fler så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2007
Visninger:
404
Avl Vidste I godt, at man ikke må parre to helt hvide katte med hinanden, da hvide katte har anlæg for at være døve? V...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2007
Visninger:
603
marts måned, og næste måneds emne? Hejsa alle gruppe medlemmer. Jaeh...der er ikke oprettet noget fotoalbum endnu, og jeg må faktisk halv-pinlig indrø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2007
Visninger:
1.697
Nye billeder.. He he Har fået nye billeder af Gerda se dem de er sjove hehe... kommer flere senere...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2007
Visninger:
954

Annonce