Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Er der en konkurrence i gang? Jeg tænkte lige på, om der er en konkurrence i gang lige nu, hvor vi skal tegne et bestemt emne, og i så fald, hvilket ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2007
Visninger:
696
leq :D dette er en leg hvor jeg siger en race f.k.s. huskat og den næste skal så finde en race med T fordi T er det sidste bok...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2007
Visninger:
455
Rød tabby - nonaguti? Med udgangspunkt i denne tråd ( nederst ) http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=19836 Hvor E...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2007
Visninger:
1.371
Hvad hedder den nu ??? Kender i det der når man har set en film man syntes der er vildt fed og ham så ikke kan huske hvad lortet hedder hihi s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2007
Visninger:
1.186
Tunering ja jeg startet med en Ludo Tunering kl 12.30 og jeg har spillet 2 spil det første vandt jeg og det næste blev jeg nr 2 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2007
Visninger:
876
Frontline behandling op til udstilling Er der noget omkring, hvor tæt på en udstilling man må behandle katten med frontline? Jeg ville egentlig ikke selv tro...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2007
Visninger:
491
Resultater fra Cloppenburg Så er vi lige kommet hjem fra Cloppenburg. Det har været en rigtig hyggelig udstilling, hvor vi var 13 danskere ialt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2007
Visninger:
449
Vægt øgning under drægtighed? Jeg ville høre om nogen af jer herinde har en ide om hvordan en drægtig kat tager på? Hvornår begynder det at kunne se...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2007
Visninger:
1.634
han eller hun? hvad kan i bedst lide? hankatte eller hunkatte
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2007
Visninger:
431
rart :) jeq kan se talet af medlemmer stiqer oq det er rart at se jeq ikke er den eneste der elsker sin/sine katte liqe meqet h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2007
Visninger:
319
Hvilke hunde og katte har i? Så vil jeg starte festen.... Jeg har tre katte. 2 huskatte, Tigerdyr og Herman, og en blanding der hedder Bimse. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2007
Visninger:
767
y. race hvad er qeres ynliqs race jeq kan qodt bare lide helt almindeliq stald katte hvad med jer ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2007
Visninger:
492
Æret være dit minde... Her vil vi gerne sende vores sidste tanker, til de dejlige katte vi har mistet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2007
Visninger:
548
Udfordringer Hejsa. Nogen som er frisk på en udfordring med en anden rød mis? Jeg har ikke nogen at gi af selv lige nu, men tar g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2007
Visninger:
546
Dommer fordeling til herlev...!! (link fjernet) Jeg skal have Steven Jones... har hørt han skulle være ok til Begalere så det er jeg rimelig tilfreds...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2007
Visninger:
754
hvor lang tid går der mon ?? hej alle i skønne tobenede og firebenede *SS* jeg har jo hentet min nye Killing Nooc eniams Bogart i daglig tale H...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2007
Visninger:
1.683
Udstilling med sår? Vil en dyrlæge lade en kat med sår i nakken gå igennem dyrlægekontrollen?
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2007
Visninger:
464
Davs tjjaaaa så er det kigger og tænker, gad vide hvad den kone laver her inde *LOL Jooo jeg har da også Orientalske katt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2007
Visninger:
642
Marts 'emnet':Jack Sparrow+kvindfolk Kunne jo ikke dy mig for lige at lave en tråd, om dette månedes emne, så det er en hyggetråd til hygge og inspiration.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2007
Visninger:
1.107
vaskedag........ Hej allesammen Jeg skal første gang udstille meget snart og skal vaske min lille dejlige missedreng.... Hvad slag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2007
Visninger:
602

Annonce