Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veterinær sygeplejerske
  • #1   25. sep 2012 Det er næsten umuligt at finde praktikplads, medmindre du har kontakter. Har hørt om mange, der har søgt i flere år uden held. smiley

• #2   25. sep 2012 æv æv, jeg har hørt lidt om, at det er sådan.

• #3   25. sep 2012 Jeg forsøgte også for nogle år siden, og måtte give op. Men der er da heldigvis andre uddannelser med dyr smiley

• #4   25. sep 2012 Ja jeg vil rigtig gerne have en uddannelse, jeg har gjort rent i mange år, og er ved at være dødtræt af det. Men jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal. Men jeg elsker dyr, så derfor tænker jeg i den retning:-)

• #5   25. sep 2012 Det gjorde jeg også for en del år siden. Men jeg kunne ikke finde praktikplads som vet. sygeplejerske, og de andre uddannelser med dyr er generelt dårligt lønnet eller med dårlige forhold. Så er endt med at læse logistikøkonom, og så have dyr ved siden af smiley

• #8   26. sep 2012 Jeg gik i gang sidste år med at søge med det i baghovedet at det nok ville være umuligt.. Jeg tænkte jeg ville vente til jeg blev 25 så jeg kunne få voksen elevløn da su ville smadre budgettet smiley men ak der er jo så mange andre billigere elever derude og oveni i det har de fjernet støtten til den uddannelse i mit område så det lykkes ikke på trods af en masse erfaring og landbrugsuddannelse bagved, men derfor kan det jo sagtens være at du er heldig smiley Nu gør jeg så rent.. Haha.. Men skal snart på barsel og efter det tænker jeg sosu.. Alt muligt held og lykke til dig smiley

• #9   26. sep 2012 Alle uddannelser med dyr er svær at få læreplads til smiley

• #10   26. sep 2012 Hvis du trænger til inspiration og info omkring uddannelser - og efter uddannelser, så kig på ug.dk evt. på uddannelses kompasset. smiley

Kommentér på:
Veterinær sygeplejerske

Annonce