{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må katten få indmaden af friske fisk?
  • #3   20. okt 2012 han snusede kun lige til dem og så gik han, så han var på ingen måde interesseret overhovedet!
    Kunne ligeså godt have ladet være med at skrive indlægget i første omgang... Magen til kræsen kat smiley hehe

Men må jeg så ikk alligevel prale lidt??
    JEG har nemlig helt selv renset fiskene... mig som ikke kan lide at røre ved døde fisk!!! smiley (Jeg elsker at spise dem, men vil helst ikke røre ved dem)
    Tror lige huleboer instinktet overtog, og så blev jeg lige lidt sej smiley

• #4   20. okt 2012 men tak for svar forresten smiley Så ved jeg det til en anden gang smiley

Hvad er det for en parasit der er i fisken? Er den farlig for katten? Er den farlig for os?

• #5   20. okt 2012 Råt kød

Mange katte kan godt lide råt kød, som de jo oprindelig er beregnet til at spise. Hvis man skulle tænke på salmonella og lignende, er svaret at ja, katte kan få en salmonella-infektion, og kan blive endda meget syge. Men det lader til at de har større modstandskraft end vi mennesker mod bakterien, så det er relativt sjældent det sker. Om man vil prøve med råt kød, må derfor være op til den enkelte. Mange er glade for at fodre katte med rå daggamle kyllinger, der alligevel er kasseret fra rugerierne, også fordi kattene så får brugt deres tænder godt og grundigt. Man skal dog holde sig fra at give katte rå fisk, fordi råt fiskekød ofte indeholder snyltere, der kan leve videre i katten.

Under alle omstændigheder skal det kun være tilskud til den normale kost, for ikke at fejlernære katten.

Fundet på denne side: http://siamis.com/Helse/foder.html

• #6   20. okt 2012 tak smiley

• #7   20. okt 2012 Det var så lidt smiley smiley

• #8   20. okt 2012 Nu er det ikke salmonella der er problemet med fisk, men parasitter.

Se her og søg selv videre
    (link fjernet)

Googlede:
    fryse fisk til sushi

EDIT: Ups, fik ikke læst det hele, kan godt se der også står om parasitter længere oppe smiley

• #10   21. okt 2012 ja man kan altså ikke fryse katten hvis den får parasitten... hvad gør man så?? smiley

Kaizer gad slet ikke snuse til fiskene... så jeg tror ikk jeg ofre andet end hans mad på ham smiley

Kommentér på:
Må katten få indmaden af friske fisk?

Annonce