{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hygge-tråd :)
  • #1   26. okt 2012 Det lyder også lidt kedeligt.
    Jeg er på fjernundervisning, så min dag kommer til at stå på engelsk afleveringer.
    Og, så skal jeg lige ha' taget nogle billeder af en tlf der skal sælges, så der kan blive lidt ekstra til julegaver.. - Ja, det er surt nogle gange at være på S.U. smiley

• #2   26. okt 2012 Ja ikke? smiley man får hurtigt nok af at holde sig i ro.. Suk.

Uuh, ja altid godt med nogle ting man kan sælge! smiley Overvejer selv at kigge vores ting igennem. Dem som man alligevel aldrig bruger, men ikke kan få sig selv til at smide ud.

• #3   26. okt 2012 Jo, det lyder lidt trist. Har du ikke en god serie du kan smide på? smiley
    Ellers kan man streame man gode serier online - gratis.

Ja, jeg tømmer meget ud lige for tiden. Bruger salgsgrupperne på facebook.
    Der er altid nogen der kan bruge det man selv ikke har brug for. smiley

• #4   26. okt 2012 Jo, vi har en masse serier, så lige nu er der klovn på dvd'en smiley
    syns bare man blir så rastløs.

Fornuftigt smiley det tror jeg da egentlig jeg vil gøre senere.. Lidt ekstra penge ku vi bestemt oss godt bruge for tiden smiley er en dyr tid vi går i møde, og der er alt for mange ekstra udgifter pt. Øvs!

• #5   26. okt 2012 God bedring med din ankel smiley
    Jeg sidder bare her ved puteren og hygger med en kop kaffe. Saga ligger ved siden af mig og putter med sin pude. Lige om lidt skal jeg en tur op i byen, har hørt Føtex har othello-lagkage på tilbud og Saga synes det ville være en god idé at købe sådan én, så hun kan få lov at slikke noget flødeskum i sig *ggg

• #6   26. okt 2012 Til TR *Hvil i fred Simba, min elskede skat*

Når jeg skal sælge noget, gør jeg det på Trendsales smiley
    Jeg strikker bl.a. hundetrøjer og syr regnjakker til hunde også, og dem sælger jeg derinde.

Hvor kan man streame serier gratis? Ku jeg da godt være interesseret i smiley

• #7   26. okt 2012 Stuen, Mange tak smiley det går heldigvis bedre, men har fået besked på at holde mig i ro i et par uger. Suuuk.. Den blir svær at overholde smiley

Det lyder da hygge smiley

• #9   26. okt 2012 *Mushu's moar*
    Hæhæ, jeg har næsten lige solgt hele KLOVN boksen. smiley
    Ekstra penge skader aldrig.

Stuen
    Jeg har også en profil på Trendsales. Men gider simpelthen ikke fornye min V.I.P hele tiden, og har så mange annoncer. På facebook er det nemmere at vise sine varer frem dagligt.

http://watchseries.eu/

Du søger bare på den serie du vil se, og klikker på det afsnit fra den sæson du vil se. Resten finder du ud af undervejs. smiley

• #10   26. okt 2012 Jacob S, Ej hvor skønt! Tillykke med killingen! smiley Vi hentede oss Mushu i sidste uge. Han er dog ikke min første kat, men glæden er alligevel stor smiley

Ej hvor lækkert.. Tak for tippet! smiley

TR *Hvil i fred Simba, min elskede skat*, uuh den ville jeg aldrig ku sælge.. Og dog, tror faktisk vi har 2.. Burde måske få ryddet ud i vores film oss smiley

• #12   26. okt 2012 Lotte BN, Puha, sikke en tur!
    Og jeg troede at jeg havde det hårdt.. Haha smiley

• #14   26. okt 2012 *Mushu's moar*

Det lyder som en plan! smiley

Lotte BN

Øv, hvor lyder det surt. smiley

• #15   26. okt 2012 Stameiro, forståeligt! Det blir jo helt fantastisk smiley
    Helt enig.. Jeg kan efterhånden alle klovn afsnit udenad smiley
    Vordingborg. Ej hvor sjovt smiley Vi bor på Møn.

TR *Hvil i fred Simba, min elskede skat*, Ja helt sikkert... Tror vi har 500 film, og en masse serier. smiley

• #17   26. okt 2012 *Mushu's moar*

Hold da fast, det var ikke så lidt igen. smiley

• #18   26. okt 2012 TR *Hvil i fred Simba, min elskede skat*, hvor er dit profil billed i øvrigt skønt!
    Og hvordan laver du det så der er farver samtidigt med sort/hvid? smiley (jeg eeelsker at pusle med billeder i forskellige programmer, men dét der har jeg endnu ikke fundet frem til) smiley

Stameiro, Ja det er det smiley så har man sikkert set dig før.
    Haha, aaaaaah det syns jeg nu ikke at der er smiley
    Og uuh, tik tok, tik tok.. Nu er der ikke længe til du får besøg smiley

• #19   26. okt 2012 TR, hihi nej vi er lidt film/serie-nørder herhjemme.
    Er dog oss begyndt at leje i stedet.. Og så nøjes med at købe de enkelte som man bare MÅ eje, og ikke kan se nok gange smiley

• #21   26. okt 2012 *Mushu's moar*
    Mange tak, jeg kan ikke huske om det i sin tid er redigeret med min iPhone eller om det er i PhotoScape,, Men jeg mener det er en app på min iPhone jeg har brugt. smiley

Hehe, det skal der også være plads til. Jeg har efterhånden kun dem som jeg ikke kan opsnuse nogen steder hvor de lejer film. smiley

• #22   26. okt 2012 Forståeligt smiley her gik det fuldstændigt problemfrit. Køreturen var ligefrem underholdning for Mushu, fordi han sad og kiggede ud af vinduet, og fulgte med. Og da vi kom hjem, nød han bare sit store klatretræ og sit nye legetøj smiley og han er bare så glad og kælen hele tiden.

• #23   26. okt 2012 TR, sjovt, jeg bruger oss nogle programmer på min Iphone smiley syns bare nogle af dem er hammer indviklede..

Okay smiley vi lejer hos lovefilm.dk - kan anbefales smiley

• #24   26. okt 2012 Sidder under dynen med snotpapir og te i lange baner og prøver at kurerer en kraftig og stædig forkølelse, hunden snorker i sofaen og rundt om mig (og på mig) sover diverse misser smiley har lige været ved at opspore en lille sød hunkat som jeg fik afhentet af Falck i onsdags.. (hun havde været forladt i næsten 3 uger da hun endte hos mig smiley )

• #25   26. okt 2012 irene N, Surt! Syns godt nok at mange er syge for tiden. God bedring smiley
    godt at dyrene kan holde en med selskab smiley det er hygge.

Årh, stakkels misser.

• #26   26. okt 2012 *Mushu's moar*
    Jeg redigere mest på pc'en med PhotoScape efterhånden.
    Dem har jeg også lejet film hos. Dengang jeg havde brug for et fix af Sex and the city. smiley

• #27   26. okt 2012 Jeg sidder og skriver lidt på diverse ting som jeg skal have færdiggjort inden weekenden - Det er bare så svært at koncentrere sig når ens nye iPhone lige er kommet ind af døren!!
    Basil ligger bare på mig og snork sover, men jeg tror han er meget enig med Saga (Stuen) mht at få købt noget kage af en art - Det kunne vi godt trænge til!

Hov, og så sidder jeg og klapper i mine små hænder, da jeg ENDELIG er 14 uger henne, og dermed helt officielt og godt plantet i 2. trimester - Nu mangler vi bare at kvalmen også forstår det (;

Kæresten er forøvrigt også begyndt på det netflix halløj - Men nøj jeg synes det er svært at finde rundt i. Jeg køber hellere DVD'er smiley

• #28   26. okt 2012 Mushu* mange tak, ja det er hyggeligt med sådan nogle sovetryner omkring sig smiley
    Ja hub var en lille stakkel, men har fundet ud af hvor hun er endt henne så lige nu venter jeg på at de skal ringe tilbage til mig så jeg kan høre hvordan den har det... (måske adoptere??)

• #29   26. okt 2012 TR *, Okay smiley ku være man sku prøve det.

Uuh, dét er oss bare en af de bedste smiley både serien og filmene. Den box har vi faktisk oss 2 af. Haha smiley

Nestea, hvor lyder det hygge smiley - og kan godt forstå dig, mht Iphone smiley
    Stort tillykke med graviditeten! smiley Hvor skønt altså. Min søster er oss gravid, og hvor er det stort altså.

irene N, Ja det er så smiley
    håber at hun har det godt!

• #30   26. okt 2012 *Mushu's moar*

To bokse med SATC!? smiley Omg... Hvor snyd!
    Har begge filmene til salg smiley

Men ja, SATC, Desperate Housewives og Prette Little Liars - det må være favoritterne for mit vedkommende.

• #31   26. okt 2012 Haha.. Ja smiley både mig og kæresten havde den i forvejen, da vi flyttede sammen. Og sådan er det oss med mange af vores film, generelt. Det er helt vildt.

Ja det er altså bare guf smiley

• #32   26. okt 2012 *Mushu's moar*

Ej hvor fedt! smiley

Ja, det er det!

• #33   26. okt 2012 Ja, ku være jeg sku gå i gang med at finde de film og serier der ikke blir brugt, og som der er 2 af.
    Dejligt du lige ku gi mig den idé smiley især når man bare sidder og keder sig.

• #34   26. okt 2012 Nestea, stort tillykke med graviditeten, håber din kvalme snart forsvinder. Er det dit første barn?

TR *Hvil i fred Simba, min elskede skat*, synes også dit profilbillede er helt vildt fedt, sådan noget kan jeg slet ikke finde ud af.

Tak for link til streaming af film og serier, min datter har lært mig at downloade på ikke særlig lovlig vis, og er altid nervøs ved at gøre det, så kunne være jeg skulle prøve med noget lovligt i stedet smiley

Trendsales, ja det er lidt irriterende at man ikke kan have mere end 5 annoncer når man ikke er vip, men jeg har heldigvis næsten altid held til at sælge mine hundetrøjer ret hurtigt, så der ret hurtigt bliver plads til nye annoncer. Ellers kunne man måske have flere billeder/ting på samme annonce og så vælge at den ikke skal lukkes efter en trendsaleshandel, sådan at man kan sælge flere ting på samme annonce?. Ved dog ikke om man har den mulighed som ikke-vip'er. Grunden til at jeg helst vil sælge via Trendsales, er at jeg ikke er så meget for at skulle udlevere mit bank kontonr. til fremmede.

• #35   26. okt 2012 Stuen

Tusind tak. smiley

Det er dejlig nemt at streame, og knap så ulovligt som at downloade. smiley
    Det er selvfølgelig rigtigt nok, men synes det er nemmere at fremvise på Facebook. smiley

• #36   26. okt 2012 TR *Hvil i fred Simba, min elskede skat* Den hjemmeside du skrev længere oppe man kunne se masser af serier på, hvordan i hulen fungere det lige? Den er meget forvirrende synes jeg. smiley

• #37   26. okt 2012 TR *Hvil i fred Simba, min elskede skat*
    Ja du har ret i at det nok er nemmere på Facebook. Er der en bestemt gruppe du er medlem af og sætter ting til salg i? Kunne da være man skulle gå ind og kigge og se hvad der er til salg af spændende ting og sager smiley

• #38   26. okt 2012 Sanne H
    Du søger den serie du ønsker at se øverst på hjemmesiden.
    Så dukker der titler op med sæsonerne, og så står alle afsnit nede under hver sæson. Så klikker du ind på det afsnit du gerne vil se, og så kommer du til en side hvor der er en masse ''links'' hvor der står % udfra, f.eks. 86% det er kvaliteten. Men det behøver du ikke kigge efter. Du klikker på et af linksne, og så tæller den ned med 5 sek. Så trykker du continue og så viser den afspilnings-skærmen. Så trykker du på start knappen og lader den loade (der kan godt gå 1minuts tid, alt afhængigt af din internet hastighed). Og så læner du dig bare tilbage og ser din fortrukne serie. smiley

Håber du forstår min måde at forklare det på.

Stuen
    En der hedder: ting til salg på fyn
    og en der hedder: Køb, salg, bytte og gratis på fyn

Selvom du bor i Sønderjylland, er der alligevel mange der sender varene. smiley

• #39   26. okt 2012 Jeg takker for jeres "tillykke'er" (;

Stuen:
    Første barn men fjerde graviditet, så vi må se (;

• #40   26. okt 2012 Mushu's Moar:
    Hov, glemte dig lige - Sorry! Men ja, har ventet på den i helt vildt lang tid nu, da den blev forsinket i Sverige, og min gamle iPhone er helt smadret, så nu handler det bare om at kunne lade den være til jeg er færdig smiley

Og tillykke til din søster også (;

• #42   26. okt 2012 Jeg har brugt det meste af formiddagen på computeren, og surfet rundt på diverse kirkebøger, i håb om at få fundet min slægt, er i gang med lidt slægtsforskning, men det er mega tidskrævende, men også meget sjovt, nu blev jeg lidt træt af at se på snirklede bogstaver, og er her..

Jeg bruger også facebook til at sælge og købe fra, jeg bruger en side der hedder loppepladsen, det syntes jeg er nemt..

• #43   26. okt 2012 Nestea, er sikker på det går godt denne gang!. Nu er du ude over de første farlige uger, så det skal nok gå.

Jeg har også flere graviditeter end børn bag mig, 6 graviditeter, 3 børn. (og "børnene" er store i dag, 25, 22 og 19)

Stameiro, vil glæde mig til at se billeder af den lille Mystique, tillykke med hende smiley

• #45   26. okt 2012 Stuen:
    Jamen det er jo det - Derfor den forsigtige jublen herfra smiley

• #46   26. okt 2012 Stameiro* Det er garanteret fordi hun nu pludselig er et fremmed sted med nye lugte og hun er pludselig alene.. smiley Det går over igen

• #47   26. okt 2012 TR *Hvil i fred Simba, min elskede skat* Jeg prøver lige lidt senere ellers skriver jeg lige igen. smiley

• #48   26. okt 2012 Sanne H
    Det skal du være velkommen til. smiley

• #50   26. okt 2012 Stameiro* Det er da super at hun allerede er så godt tilpas, så skal miaveriet oz nok stoppe snart... glæder mig til du lægger nogle billeder på af hende smiley

• #51   26. okt 2012 TS:
    Først god bedring!
    Flot dag??? Her skiftevis sner, hagler og regner det.... men jeg har været på arbejde og det er stort eftersom det kun er ganske få timer om ugen.

Nu skal der snart laves mad - boller i karry (restemad) og så må vi se hvad aftenen byder på.
    Inviterede min kammerat i biffen til premiere på James Bond. Biografen gav gratis drinks og så skulle man komme i fint tøj.
    Så gad min kammerat ikke, for han ville ikke have slips på i biffen.
    Kedelig fyr!
    Så ingen James Bond i aften - ææææv!

• #52   26. okt 2012 Aj Marianne, sikke en kedelig kammerat du har dig der, jeg syntes ellers det lyder helt sjovt at skulle dresse sig op til en bio premier med Mr. Bond..
    Øv altså, var der ikke andre du kunne tage i biffen med??

• #53   26. okt 2012 Nææhhh. Der er ikke andre af mine venner der gider at se James Bond.
    Der var dog én - min go'e gamle Daddy:).
    Tror bare ikke lige at han kunne nænne det overfor min mor")

Kammeraten er min eks - er der noget at sige til det??:D

• #54   26. okt 2012 Nej det ville nok være lidt unfair over for din mor..
    smiley

Kommentér på:
Hygge-tråd :)

Annonce