hvorfor skriver ingen under?? {{forumTopicSubject}}
er folk `træt`af underskrifts indsamlinger?
jeg tænker det er jo det (letteste) måde at være behjælpelig . da man jo stort set ikke skal røre en finger
syntes folk har en tildens til at mene (at det hjælper jo ikke alligevel)
hvis alle sagde det ville vi jo aldrig få noget gennemført
det hele starter med underskrifter . når der så er kommet nok starter anden etape medie ect ect.)
man løfter jo i flok......
her er en underskrift indsamling som jeg gerne personligt ville ønske folk ville skrive under på (plus mange andre) man behøver ikke se en skrækkelig video for at skrive under og der er ikke virus på :
Hvert år fra september til marts slagtes der delfiner på den mest brutale vis i Taijii, Japan.
Intelligente pattedyr der i hele familier blir nettet inde og derefter enten udvalgt til et liv i fangeskab i SeaWorld for at underholde mennesker eller de blir brutalt slagtet og brugt til menneske mad.
Pt er det på 5 døgn en familie på ca 100 delfiner er indfanget-uden mad, nogle skadet af bådenes motore,skrækslagne og udmattende ,nogle med små unger de forgæves forsøger beskytte. De er vidne til familie medlemmer blir udvalgt af trænere blir solgt og fjernet fra flokken. De resterende kan se frem til at svømme i eget og resten af deres families blod når fiskerne i morgen starter slagtningen.
Støt med din underskrift og vis du er imod delfindrab.:
http://www.thepetitionsite.com/takeaction/724/210/624/
aug 2005
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 7 Emner: 12 Svar: 32
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Det kan godt være, størstedelen er spild af tid, men hvis bare én gør nytte, synes jeg, det er indsatsen værd.
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
Men jeg skriver gerne under, når der er behov for det. Synes ikke det er så besværligt
aug 2005
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 7 Emner: 12 Svar: 32
jeg har skrevet under på mange ting på denne side og jeg har aldrig haft problemer. derudover giver siden mig også en masse oplysninger om verden som jeg ikke altid får af vide i nyhederne .
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Flere gange om ugen deltager jeg i underskriftindsamlinger. Sørgeligt at der er behov for det.
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
hvorfor skriver ingen under??