345 visninger
|
Oprettet:
ingen påskeferie :( {{forumTopicSubject}}
Øv og øv.. Den påskeferie jeg havde set frem til at få (torsdag-mandag) blev inddraget her til morgen da jeg mødte på arbejde, fordi de to piger der arbejder weekend/helligdage lige pludseligt ikke kunne. Nederen! Så nu kan jeg se frem til at arbejde hver dag frem til d. 22. april.. snøft.
Er der andre der heller ikke har påskeferie, eller er jeg den eneste?
aug 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 8 Emner: 75 Svar: 531
<b>Jubii</b>
Jeg har ferie i 14 dage og jeg glæder mig. I dag har jeg været i haven det er jo den rene terapi (har ondt i hele kroppen)
nov 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Katte: 6 Emner: 84 Svar: 1.130
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 63 Svar: 404
Jeg har skam også fri, da jeg skal et smut til sjælland og besøge familien.. Men på tirsdag skal jeg igen på arbejde..
apr 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 14
Føler med dig!!!
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 165
Vi skulle have været 4 dage til New York, men rejsen er blevet udsat, da det vennepar vi skulle sammen med har udsat turen, da han lider af en virus på centralnerve-systemet og har haft det i 3 måneder snart. Han har det bedre men deres forsikring vil ikke dække noget hvis han bliver indlagt derovre, og heller ikke rejsen hjem. Heldigvis havde vi bestilt billetterne med mulighed for at ændre afrejsedatoen, så vi regner med at komme afsted om en måned eller to. Men stadig. Så istedet for tager kæresten og je en smuttur til Salzburg. Det bliver også meget hyggeligt.
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 391
Havde ikke planlagt det helt store - udover måske at bytte stue og soveværelse rundt - så det er ikke så meget fordi jeg må aflyse noget..
Og tak for medfølelsen alle sammen
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
ingen påskeferie :(