{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God weekend derude
  • #1   31. maj 2013 Skal i ikea og have en reol til altanen, så der bliver hygge/udkigsplads til Trolden, og også opbevaringsplads til noget af sønnens udendørslegetøj der pt fylder lidt meget i stuen.

    Ellers står planen på ren hygge. #smiley#


  • #2   31. maj 2013 I dag skal jeg have ordnet lidt hegn og i morgen skal mine heste flyttes ud til min kærestes forældre som selvskab til deres hest.. Og så skal jeg have fundet en løsning på at min ene pony på 6 dage har taget 25kg. på fordi græsset spirre hurtigt nu xD.. Hvis det fortsætter står han bare med en masse livstilssygdomme inden sommeren er ovre smiley Men ellers bare afslaaaapning smiley
    Ville have været på marked med min veninde, men ingen af os kunne skaffe bil og der går ingen busser derud smiley


  • #3   31. maj 2013 Jeg skal i aften til drengerøvsaften i Skælskør og i morgen står den på Sørbymarked, søndag er jeg vis så nød til at få lavet nogle af de ting så så bliver skubbet til side de andre dage smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #6   31. maj 2013 Lotte

    Uhhh Det lyder rigtig spændene, håber du består opgaven.:-)
    Psykologi om kommunikation og konflikter er virkelig guf jeg ikke kan lade være med at studerer, det har jeg altid gjort og så gør det jo ikke noget at man bliver lidt klogere på det felt også. smiley


  • #7   31. maj 2013 Jeg skal lege snedker - bygge et plateau og en kattestige. Jeg har bestilt en ny rude med hul i, så nu varer det ikke længe inden Flocke får sin kattelem! smiley
    Og så skal jeg nyde det gode vejr i haven og en næsten arbejdsfri weekend!


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #9   31. maj 2013 Næ nææ Susan.. Jane bor meget tættere på mig...;-)
    Jane du må meget gerne kommer her og øve dig først, godt nok et lidt størrer projekt, som en ala udestue. smiley smiley


  • #11   31. maj 2013 Når nu i taler om snedkere - Jeg er udlært snedker......

    Da jeg boede i hus, byggede jeg en masse til kattene... De havde bla. tunnel fra terrassen på forsiden af huset og til bagsiden, hvor de kunne være under altanen. Det var en alletiders løbegård..


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #13   31. maj 2013 Susan..hahaha no no, Ingen slides op her.. Det er råhygge arbejde stille og roligt, ingen stress her..:D

  • #15   31. maj 2013 Skal jo på arbejde.... - Men kunne man mon kalde det ferie?

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #16   31. maj 2013 Jeg har lige være ude og investerer i et par super fede sko til i morgen, men når jeg prøve går dem herhjemme, så har jeg 5 katte på stribe der spænder ben for mig, smiley


    profilbillede
  • #17   31. maj 2013 Så hyggeligt var det under altanen...

    profilbillede
  • #18   31. maj 2013 Kattenes udkigsplads på terrassen........... Savner den løbegård men kattene nyder jo nok at løbe frit nu.

    profilbillede
  • #19   31. maj 2013 Hov, jeg tror at I skal nøjes med at smigre jer ind hos Lonnie smiley Nok var min far snedker, men jeg er født med masser af tommelfingre, så jeg får jo nok lidt hjælp af kæresten - selv om det nu er et mikro lille projekt jeg har gang i smiley

  • #21   31. maj 2013 Vi passer min mand's niece på 5 år hele weekenden smiley så vi har været inde i byen idag og købe killingfoder til vores 5 killinger på 7 uger og andre ting så vi har rigtig hygget inde i byen idag med prinsessen smiley og imorgen tager vi i tivoli friheden med min mand's niece og hendes mormor(min mand's mor) så vi skal rigtig hygge i morgen i Tivoli Friheden smiley Her lige et billede hvor min mand's niece holder den ene killing smiley

    profilbillede
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #22   31. maj 2013 ØVVVV hahaha ....Var den med skoen ikke bare en lille bitte smule sjov,?
    Kan lige se hvis man havde sådan nogle kæmpe rædsler med dyr i. smiley
    Et lille humoristisk indlæg her til wekenden. smiley Nogen der er intereseret, jeg ved hvor man kan købe dem.? smiley


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #24   31. maj 2013 smiley Hvorfor ik Jesper *Pedro* Filterfnulret tavlesnob* ...haha er du nu ikke blevet lidt sart på dine gamle dage, åhh sådan et par stylter med lidt smådyr i smiley smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #26   31. maj 2013 *LOL* Jesper...SÅÅ forstår jeg dig.. smiley Jeg kan heller ikke fordrage dem, så jeg har altid et gennemsigtig glas og et stykke pap liggende, når jeg så ser en, så hurtig glasset på og pappet under og UDDD . smiley

  • #27   31. maj 2013 Lonnie - jeg kan godt huske jeres gamle kattegård. I havde bl.a. en "indgangsluse"/udendørs vindfang. smiley


    Fin sko Janne :-), selv om jeg DESVÆRRE i en alder af 50 har udviklet en lettere araknofobi :-(. Indtil en dag sidste sommer var alle (danske) edderkopper mine venner, og ALDRIG havde jeg slået en ihjel.

    Men så en sensommerdag sidste år, lå der gudhjælpemig en sort enke på mit stuegulv smiley (hvor faen den så er kommet fra? :-S). Heldigvis ikke så stor, og gudskelov død. Jeg troede ikke mine egne øjne, og min første tanke var, at det måtte være en plastik-edderkop fra Spøg- og skæmtbutikken. Men hvem skulle lige have lagt den der?.... :-S.

    Så var jeg så DUM, at jeg fotograferede den med macro :-O, og skal da lige love for at der var en, der fik slettet de fotos! FØJ!

    Hvis det så bare var den døde sorte enke, så var jeg nok kommet over det (selv om det foto står printet ind i min bevidsthed). Men ak, siden da er mit hus tilfældigvis blevet invaderet af en ny slags store, fede, aflange, ondskabsfuldt udseende edderkopper, som jeg aldrig har set før. Og jeg skal IKKE have taget nogle billeder af dem!
    De søde, normale slags edderkopper er her ingen af mere smiley

    Nå, jeg skulle åbenbart lige af med min ærgelse over min sidste nye fobi.

    Hvad angår weekenden så håber jeg blot at den bliver bedre end de seneste dage har været (med fejlkøb, div. bøvl, punkteret cykel, hovedpine osv).


  • #28   31. maj 2013 Idag har været en vildt hård dag på job, 3 ud af 7 voksne havde fri (børnehave) og så skal der godt nok løbes hurtigt for at holde øje med alle! Specielt når vi har 12 blebørn ! Da jeg havde fri, var det en lyntur i netto, hjem og fodre katte og så ned til min veninde som havde hentet vores unger. Hendes mand startede grillen og så blev der hygget:-D
    Imorgen skal vi aflevere vores cykler hos cykeldoktoren, købe 2 fødselsdagsgaver, handle til bagning og mad til klassefest mandag. Så skal vi have vasket tøj og ordnet forhaven, som er forfærdelig! Måske jeg smider et før og efter billede imorgen...? Så skal der lægges 2 deje til hævning.
    Søndag skal der så bages rugbrød og grydebrød, vaskes mere tøj, pakkes tasker, tjekkes lektier, støvsuges osv osv.
    Bliver vist en hård weekend :-\


  • #29   31. maj 2013 Tinka: Ja, den løbegård var jeg meget stolt af - Hvis jeg får hus igen, så laver jeg en igen....

  • #31   1. jun 2013 Jep Drengerøvsaften http://www.drengerovsaften.dk/portfolio-view/drengerovsaften/

    Det var godt vejr så der var rigtig mange mennesker..


  • #33   1. jun 2013 Ja det er 5 år så vidt jeg husker, det er super hyggeligt der er mange forskellige typer og mange forskellige biler der kommer sådan en dag, og så er det ganske gratis smiley

    Men er godt nok overrasket over hvor mange mennesker der var i år, det var helt vildt smiley


  • #34   1. jun 2013 Heidi N: fedt! Lige noget for mig. Øv der er så langt til Skælskør ellers havde et da været fast på min kakender;-)

  • #35   1. jun 2013 Ninna: Det er et fedt arrangement, men ja der er lidt langt fra KBH, især hvis man ikke lige kender nogen på Vestsjælland som man kan lave det til en dag med og evt overnatte hos smiley

    Men det var virkeligt stort i ør, Korsør flådestation deltog også med et af deres skibe, og alle Skælskørs butikker har åbent til kl 22 med nogle helt vilde tilbud, jeg købte et par spritnye højhælede sko til 50 kr. de havde åbenbart bare været brugt til foto, men aldrig brugt smiley og min søster købte et par Gummistøvler til manden også til 50 kr..


  • #36   1. jun 2013 Så misundelig! Det gad jeg godt:-)

  • #38   1. jun 2013 Glemte at tage at før billede, men kan sige at skvalderkålen stod i knæhøjde så det var svært at se hvad der var solbær og hvad der var ukrudt. Her er et efter billede (alt det grønne på jorden er blade fra troldepilen, der fælder når den bliver klippet)

  • #39   1. jun 2013 Prøver lige igen

    profilbillede
  • #40   1. jun 2013 To sække med affald blev det til. Knap en med ukrudt og lidt mere end en med afklip fra troldepilen så nu har samvittigheden det godt!

    profilbillede
  • #41   1. jun 2013 Jeg har redet heste på sommergræs hos min kærestes mor.. 2 timer på hesteryg i formiddags og så Gislev festival bagefter.. Nu skal svigermor, hendes yngste søn og jeg grille med udsigt til vores fælles heste som hygger sig i knæhøjt græs.. Min kæreste og svigermors kæreste er taget på trænerkursus og kommer slet ikke hjem i weekenden, så vi 3 tilbageblevne skal bare hygge og have god mad selv smiley

Kommentér på:
God weekend derude

Annonce