{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.484 visninger | Oprettet:

Mor indlagt igen - Lav blodprocent... {{forumTopicSubject}}

Min mor var for halvanden måneds tid siden indlagt, hvor hun havde besvimet og var meget syg.. Hun havde en blodprocent på 3,7, lungebetændelse og lav kropstemperatur - Hun kunne heller ikke trække vejret....
Hun fik 2 poser blod og i første omgang morfin.. Hun havde iltslanger i næsen, drops i begge hænder og kateter.. De gav hende binyrebarkhonom, der forhøjede hendes blodtryk, så hun også skulle tage medicin for det... Hendes krop nedbryder hendes eget blod, mener jeg var som de beskrev tilstanden..
Hun blev scannet, hvor de fandt 2 knuder, der godt nok var godartede - De har nu taget masser af blodprøver også efter hun i går blev indlagt igen, men stadigvæk ikke fundet ud af, hvad hun fejler... hun har også fået taget rygmarvsprøve..

Hun har i forvejen sclerose, som jeg har læst, også kan være medvirkende til hendes nuværende tilstand..

Vores største frygt er, at hun har fået leukæmi, men det mente lægerne ikke, hun havde, da blodprocenten steg, da hun fik binyrebarkhonom.. Nu er blodprocenten så faldet til 3,3, hvormed hun så igen blev indlagt...

Udover leukæmi er der så nogen af jer, der kender til andre blodsygdomme???? - Og hvordan udvikler det sig... Hendes egen læge har sagt, at det ikke kan være andet ende en blodsygdom, og at de på hospitalet skal finde ud af, hvad hun fejler...

Ved I om der er blodsygdomme, som man kan overleve..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mor indlagt igen - Lav blodprocent...
Kommentér på:
Mor indlagt igen - Lav blodprocent...

Annonce