{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.367 visninger | Oprettet:

Min mor gik bort igår :'( {{forumTopicSubject}}

Ja det har og er virkelig den væreste tid i mit liv, lige nu.. Min mor gik bort igår kl. 5.30..
Jeg forstår inte lige nu.. Bliver ved og spørger om hvorfor jeg ikke måtte beholde min mor..
Hun blev indlagt akut med blødning ud af næse og mund, natten til onsdag.. Vi besøgte hende så om onsdag aften, og fik afvide at hun hun havde betændelse i blodet og hun havde en blødning i hovede..
Jeg tænkte bare, jaja, hun bliver rask og kommer hjem igen..
Min torsdag morgen, blev jeg ringe op, at vi sku komme ind nu, hun var blevet bevistløs..
Vi kom ind og snakke med overlægen, og han fortalte os, at hun aldrig ville vågne igen.. Hun havde en hjerneblødning og det sad midt i hjerne, så de ku inte gøre, den sprede sig smiley
Jeg forstod inte og prød bare sammen..
Jeg har så boet på sygehuse, snakke med hende og fortalt ting og hygge osv..
For som lægerne sage, hun ku godt høre os..
Igår kl. 5.30 tog hun så den sidste vejrtrækning.. Holde om hende, da det skedet..
Jeg forstår bare ikke at jeg ikke måtte beholde min mor..
Var det ik nok at jeg os havde miste min far..
Føler mig så alene, selv om jeg ik er det.. Vil bare ha min mor tilbage.. Kan ik forstå at jeg aldrig ska holde om hende, se hendes smil, snakke med hende osv..

Miss you mor..

I love you mor..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min mor gik bort igår :'(
  • #1   26. jan 2009 gør mig meget ondt.. smiley

• #2   26. jan 2009 Gør mig virkelig ondt at læse! smiley

Kan slet ikke sætte mig ind i den sorg og smerte du helt sikkert føler lige nu...

Verden er ikke altid fair som man ønsker det. - Sender masser af tanker din vej forbi!

• #3   26. jan 2009 det gør mig såå ondt for dig, jeg mistede min far for 2 år siden,det er en stor sorg,og gør frygteligt ondt,jeg håber du og din familie står tæt sammen i den her svære tid, jeg vil tænke på jer.
    stort knus fra mig

• #4   26. jan 2009 Hvor gør det mig ondt for dig. Det er så svært, når man mister en der står en så nært, og så pludseligt.
    Mine tanker går til jer, og skriv en pb hvis du har lyst til, at snakke.
    Stort trøstekram til dig.

• Anne V
    Anne V Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 2 Emner: 5 Svar: 19
    #5   26. jan 2009 Trods jeg ikke kender dig, -græder jeg med dig!!

Jeg mistede selv min far som lille, og min mor i 2001 da jeg var 21, så jeg kender desværre alt for godt sorgen ved at miste..

Der er ingen retfærdighed til.. Sådan følte/føler jeg det..
    Håber du har mennesker omkring dig, så du kan græde og støttes..

Tanker sender jeg dig og din familie..
    /Anne

• #6   26. jan 2009 Det gør mig virkelig ondt for dig :'o(

• #7   26. jan 2009 ja det kender jeg desværre kun for godt, da min mor gik bort i 2004. Får helt tårer i øjnene, for jeg kender dine følelser. Ville ønske jeg kunne sige at det bliver bedre, men jeg savner min mor stort set hver dag.
    Det er bare så hårdt... trøsteknus

• #8   26. jan 2009 Føler med dig...
    Kender de følelser du sidder med lige nu, og kommer til at få... Har selv mistet min mor for 11 år siden, var kun 10 år gammel den gang, men kan huske det som var det i går... Kan godt forstå du savner hende, for det gør så ondt inden i en.. Der er så meget man ikk forstår, og man stiller sig selv så mange spørgsmål... Ville ønske at jeg kunne berolige dig med at sige at det bliver bedre, men det gør det bare ikk, men man lære at leve med det der er sket, og man prøver at forstå hvorfor...
    Hvis du har lyst til en at snakke med er du meget velkommen til at skrive en privat besked...
    Dybe følelser går til dig og din familie..
    Pia Hansen

• #9   26. jan 2009 Jeg kondolere. Livet er nogen gange uretfærdigt. Jeg har selv mistet min far, da en spritbilist kørte ham over, og bare lod ham ligge uden at standse. Men tro mig, man kommer aldrig over det, men man kommer igennem det, selv om det lyder usandsynligt. Kæmpe trøste kram til dig smiley

• #10   26. jan 2009 Hej Karina

Jeg synes, at det er flot, at du er åben og gerne vil skrive om din mor. Derfor tror jeg, at Unge & Sorg er noget for dig, hvis du føler behov for mere end din familie og venner kan give dig - nu og på sigt.
    De har forskellige tilbud til unge under 26 år, som har en syg forældre eller har mistet en forældre. Tilbudene er gratis og ansatte har tavshedspligt.

Der er rådgivning i København, Århus og Odense:
    - individuelt eller i grupper, med professionelle og frivillige
    - Chat
    - Sorggrupper i cyberspace
    - Brevkasse
    - Telefonrådgivning

De har en hjemmeside: http://www.ungeogsorg.dk/
    Der kan du bl.a. chatte med frivillige, som selv har prøvet at miste en forældre. Der gælder selvfølgeig også tavshedspligt for de frivillige.

Jeg ved, at jeg har grebet det rimelig praktisk an i mit indlæg. Det er åbenbart sådan jeg kan gribe dit emne an.
    Grunden til at jeg anbefaler dette er, at jeg selv har god erfaring med deres rådgivning. Min mor gik bort for snart halvanden år siden. Det har været guld værd. Lige nu går jeg i en sorg gruppe med andre unge. Efter jeg er begyndt der, føler jeg mig mindre som "palle alene i verden".

Det er ikke sikkert, at du kan overskue alle disse oplysninger lige nu. Jeg ønsker bare at du ved at tilbudet er der.

Venlig hilsen Mette

• #11   27. jan 2009 jeg kom hos kræftens bekæmpelse, som også tilbyder gratis, ja ikke psykolog for hende jeg kom hos var faktisk sygeplejerske uddannet, men det var ligesom at gå hos psykolog. Det var rigtig rart at have en at tale med og det hjalp mig rigtig meget. Hun tilbød også sådan nogle unge grupper, men det var jeg slet ikke klar til..

• #12   31. jul 2013 Stakkels dig - Det er trist at læse...

Håber du har nogen omkring dig, der kan støtte dig..

Min mor har netop fået en blodsygdom, så jeg forstår udmærket følelsen af, det var alt for tidligt... Tror også som skrevet tidligere, at det vil være en god ide men psykologhjælp, så du kan få hjælp til at få bearbejdet tabet..

• #13   31. jul 2013 Jeg kondolerer.
    Det gør mig meget ondt at læse, det er forfærdeligt at skulle miste sine nærmeste og især i så ung en alder.
    Det absolut eneste du kan - og skal trøste dig med er, at det gik hurtigt, hun har ikke skulle gennemgå en lang sygdomsperiode.
    Samtidigt skal du vide, at det at du har siddet ved hende til det sidste gør, at du har fået sagt et ordentligt farvel.
    Når begravelsen er overstået er det praktiske man skal forholde sig til ovre.
    Du skal helt klart få noget hjælp.
    Når det er vedr. en hjerneblødning, så prøv at kontakte Hjernesagen. Det kan være at de har en form for rådgivning.
    Har du nogle søskene som du kan dele sorgen med? Om alle omstændigheder, så kan du tude alt det du vil ned i pelsen på din mis uden at den bliver træt af det.
    Sender de varmeste tanker til dig og din familie.

N.B.
    Et dybsindigt indlæg som dette beviser, at KG er meget mere end praktiske spørgsmål.
    Det viser rummelighed.

• #14   31. jul 2013 Karina jeg kondolerer mange gange..

Men nu spørger jeg bare sådan lidt nysgerrigt til de sidste 2 der har besvaret indlægget..
    Hvorfor hive en 4½ år gammel tråd frem, som omhandler så følsomt et emne?

• #15   31. jul 2013 Gud det så jeg ikke.....

• #17   31. jul 2013 Jeg er så ikke lige faldet over den anden tråd du snakker om, C C D..
    Men så forstår jeg bedre.

• #18   31. jul 2013 Jeg takker alle sammen for jeres søde ord, både dengang og nu.. Selv om det er 4 ½ + år siden, så er det stadig et meget svært emne, må jeg nok indrømme.. Jeg har stadig mine ture, hvor jeg er helt nede..
    Jeg fik inte psykolog hjælp dengang, selv om mange anbefalet det.. Jeg har altid haft svært ved at be om hjælp med sådan noget (Min far miste jeg da jeg var næsten 8 år og har miste mange igennem tiden), jeg kan f.eks ikke komme i en kirke, uden at forbinde det med en begravelse også græde..
    Men jeg klare mig og holder mig også i gang hver dag, og har jo alle mine skønne dyr og dejlige mand..

• #20   2. aug 2013 Marianne: Har vist ikke hevet en gammel tråd frem... Ved i hvert tilfælde ikke hvilken du hentyder til...

• #21   2. aug 2013 Lonnie - dénne tråd smiley
    Den er fra januar 2009

• #22   3. aug 2013 Åh nej - Det så jeg ikke... Den dukkede frem nederst på min side...

Undskylde for fejlen Karina27

• #23   4. aug 2013 Det er helt i orden at du/i kom til at hive den frem, det er hvad der kan ske...

Og hvor har du ret C C D.. Og føler at det er et forum, hvor man kan snakke om alt og dele med skønne personer.. Og dengang havde jeg både brug for at være mig selv, men også komme ud med det.. Jeg skrev så heller ik herinde, efter jeg havde lavet indlægget, men det forstår i nok godt alle sammen..
    Og ja, det har jeg erfaret, gjort jeg allerede dengang jeg miste min far, min bedstefar, Morfar, Mormor, veninde osv.....
    Og det savn vil altid sidde og brænde i ens hjerte og minde en om den kærlighed man mangler fra sine kære og mangler at kunne give, for selv om man hver dag kan gå op og snakker ved deres grav eller man ved de sidder et sted og kigger ned, så er det bare ikke nok...
    Men heldigvis har jeg en sød og forstående mand, som der hjælper mig hver dag..

Kommentér på:
Min mor gik bort igår :'(

Annonce