{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Velkomst af nye katte {{forumTopicSubject}}

Jeg har et spørgsmål angående godkendelse af nye katte her på forum.

Hvilke skrevne regler er der for hvilke krav, man skal opfylde for at ens kat, kan blive godtaget herinde?

Jeg har kigget i regelsættet, men kan ikke lige finde noget om dette.

Jeg har nu flere gange set, at folk skriver, at vedkommende ikke har skrevet nok om sin kat og derfor afviser de katten.

Der står udtrykkeligt i forbindelse med, hvor man kan acceptere/afvise katten, at man kun må afvise, hvis de generelle regler ikke er overholdt.

Men jeg kan ikke finde noget om i reglerne, at man skal skrive så og så meget om katten?
Der står bare, at man mindst skal lægge 5 billeder op af katten, når man vil oprette den.

Jeg forstår ikke, at så mange vil spille herre over, hvem der må være herinde og hvem der ikke må smiley

Tænk hvis det var jeres egen kat, der ikke blev optaget, hvordan ville I så have det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Velkomst af nye katte
  • #2   29. aug 2013 Det er jo en standard besked som KG har lavet til folk der afviser, om at der ikke er nok tekst, så kunne da forestille mig at den var lavet for at bruge den? smiley

Jeg afviser hvis folk ikke skriver mere end 5 ord om deres kat. Synes godt man kan bruge bare 5 min på at oprette en nogenlunde profil. Ingen der siger det skal være en stil.

• #3   29. aug 2013 Jeg mente nu også, at man spiller herre over, hvilke katte der må komme ind og hvilke der ikke må.
    Der er jo ikke så meget ide i at være her, hvis man ikke kan få sine katte optaget vel smiley

Det er jo ikke alle, der kender deres kat så meget, når den bliver oprettet. Og det er bestemt heller ikke alle, der er lige katte tossede og synes det er sjovt at sidde og skrive en lang roman om sin kat.
    Det ville måske komme hen af vejen, når man var herinde og læste andres profiler - men det finder vi ikke ud af, for kattens ejer får ikke en chance.
    Det synes jeg er synd...

Hmm "for lidt knappen" den er da vist usynlig, jeg har ihvertfald ikke sådan en knap?

Jeg ser kun en RØD afvis kat eller en GRØN byd katten velkommen. Og så et felt, hvor man kan/skal skrive, hvorfor man har valgt at afvise katten.

• #5   29. aug 2013 Ginger:
    Det er jo bare ikke alle, der ved det som nye. Og alle er heller ikke lige gode til at sidde og skrive.

Jeg synes bare, der er alt for mange, der afviser smiley

Rubrikken er der til at skrive, hvorfor man afviser ja. Men der står også, at alle har ret til at være på KG med sin kat, medmindre reglerne ikke er overholdt.

De grunde I kommer med her er jo kun uskrevne regler efter min mening...

• #6   29. aug 2013 Vibse:
    Kunne ikke være mere enig smiley

• #8   29. aug 2013 Ja alle har ret til at være her og folk er jo mere end velkomne til at skrive 5 ord mere og prøve igen.

Man kan altid skrive om sin helt nye kat. Jeg oprettede min ca 30 min efter han blev min. Skrev lidt om hvorfor jeg havde valgt ham og hvordan han havde taget hjemkomsten. Standard ting som stamtavle og sådan kan man altid skrive.

Men en profil hvor eneste oplysning om katten er at det er en han, dem afviser jeg. Byder velkommen når de lige har brugt 5 min på at give lidt mere info smiley

• #9   29. aug 2013 jeg forstår det heller ikk helt.... jeg har selv prøvet at få afvist en kat og oprettet den igen med samme tekst og billeder og anden gang kom den ind..... smiley tror nogen gange at folk kigger oplysninger og hvis det er en kat med tavle el fra en person der ikk har rent mel i posen ja så skal katten ikk ind men det skal vel ikk gå ud og katten det er min mening.. jeg blev da noget mærkelig har været her inde længe og havde flere katte her inde så kan godt følge hvordan nye må have det når de får afvist deres....

• #11   29. aug 2013 Det er sørme meget få katte jeg ikke har stemt ind, men jeg skriver nu og da jeg gerne ser mere tekst om katten, men stemmer ikke ud af den grund, der skal være en væsentlig grund til at smide en stat ud point.
    Dem der hverken oplyser noget om sig selv eller katten, springer jeg let og elefant hen over....
    Jeg havde min killing oprettet en uge før han kom, og man kan da altid fortælle noget,,, jeg bør vist snart ind og skrive noget mere, nu kender jeg ham jo bedre smiley

• #12   29. aug 2013 Nu har det så slet ikke noget med mig selv at gøre, da jeg aldrig har haft problemer med at få godkendt mine katte.

Men jeg har bare undret mig over, hvor ofte der bliver afvist katte smiley

• #13   29. aug 2013 Når folk ikke gider bruge 2 minutter på at beskrive sin kat og finde 5 gode billeder, så mener jeg, som flere andre på tråden, at knappen om "for dårlige billeder", "for lidt beskrivelse" mm. må være ment til at tage i brug.

Rikke, ved siden af den røde knap kan man klikke på en kommentar, som bliver tilføjet din afvisning.
    Hvis ikke det var meningen at brugerne skulle stemme ind/ud, så var muligheden der vel ikke for at afvise.

Lige nu er der en der vil ind, hvor der står "ikke angivet" ved alle felterne på nær kattens køn... Det synes jeg måske ikke viser den store interesse for at deltage i vores forum?

• #14   29. aug 2013 For lidt beskrivelse kan krydses af ved siden af feltet med bemærkninger. Der kan også krydses af i "har ingen tilknytning til katten" "salgsannonce" og et par stykker mere.

• #15   29. aug 2013 Tak Kristina og Ditte smiley
    Jeg havde slet ikke opdaget de valgmuligheder ude i siden smiley

Kommentér på:
Velkomst af nye katte

Annonce