Velkomst af nye katte {{forumTopicSubject}}
Jeg har et spørgsmål angående godkendelse af nye katte her på forum.
Hvilke skrevne regler er der for hvilke krav, man skal opfylde for at ens kat, kan blive godtaget herinde?
Jeg har kigget i regelsættet, men kan ikke lige finde noget om dette.
Jeg har nu flere gange set, at folk skriver, at vedkommende ikke har skrevet nok om sin kat og derfor afviser de katten.
Der står udtrykkeligt i forbindelse med, hvor man kan acceptere/afvise katten, at man kun må afvise, hvis de generelle regler ikke er overholdt.
Men jeg kan ikke finde noget om i reglerne, at man skal skrive så og så meget om katten?
Der står bare, at man mindst skal lægge 5 billeder op af katten, når man vil oprette den.
Jeg forstår ikke, at så mange vil spille herre over, hvem der må være herinde og hvem der ikke må
Tænk hvis det var jeres egen kat, der ikke blev optaget, hvordan ville I så have det...
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 331
Jeg afviser hvis folk ikke skriver mere end 5 ord om deres kat. Synes godt man kan bruge bare 5 min på at oprette en nogenlunde profil. Ingen der siger det skal være en stil.
sep 2009
Følger: 45 Følgere: 47 Katte: 8 Emner: 49 Svar: 409
Der er jo ikke så meget ide i at være her, hvis man ikke kan få sine katte optaget vel
Det er jo ikke alle, der kender deres kat så meget, når den bliver oprettet. Og det er bestemt heller ikke alle, der er lige katte tossede og synes det er sjovt at sidde og skrive en lang roman om sin kat.
Det ville måske komme hen af vejen, når man var herinde og læste andres profiler - men det finder vi ikke ud af, for kattens ejer får ikke en chance.
Det synes jeg er synd...
Hmm "for lidt knappen" den er da vist usynlig, jeg har ihvertfald ikke sådan en knap?
Jeg ser kun en RØD afvis kat eller en GRØN byd katten velkommen. Og så et felt, hvor man kan/skal skrive, hvorfor man har valgt at afvise katten.
sep 2009
Det er jo bare ikke alle, der ved det som nye. Og alle er heller ikke lige gode til at sidde og skrive.
Jeg synes bare, der er alt for mange, der afviser
Rubrikken er der til at skrive, hvorfor man afviser ja. Men der står også, at alle har ret til at være på KG med sin kat, medmindre reglerne ikke er overholdt.
De grunde I kommer med her er jo kun uskrevne regler efter min mening...
sep 2009
Kunne ikke være mere enig
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 331
Man kan altid skrive om sin helt nye kat. Jeg oprettede min ca 30 min efter han blev min. Skrev lidt om hvorfor jeg havde valgt ham og hvordan han havde taget hjemkomsten. Standard ting som stamtavle og sådan kan man altid skrive.
Men en profil hvor eneste oplysning om katten er at det er en han, dem afviser jeg. Byder velkommen når de lige har brugt 5 min på at give lidt mere info
jul 2008
Følger: 50 Følgere: 46 Katte: 28 Emner: 3 Svar: 540
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Dem der hverken oplyser noget om sig selv eller katten, springer jeg let og elefant hen over....
Jeg havde min killing oprettet en uge før han kom, og man kan da altid fortælle noget,,, jeg bør vist snart ind og skrive noget mere, nu kender jeg ham jo bedre
sep 2009
Men jeg har bare undret mig over, hvor ofte der bliver afvist katte
sep 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Katte: 5 Emner: 13 Svar: 612
Rikke, ved siden af den røde knap kan man klikke på en kommentar, som bliver tilføjet din afvisning.
Hvis ikke det var meningen at brugerne skulle stemme ind/ud, så var muligheden der vel ikke for at afvise.
Lige nu er der en der vil ind, hvor der står "ikke angivet" ved alle felterne på nær kattens køn... Det synes jeg måske ikke viser den store interesse for at deltage i vores forum?
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.083
sep 2009
Jeg havde slet ikke opdaget de valgmuligheder ude i siden
Velkomst af nye katte