941 visninger
|
Oprettet:
Modtagelse på kattegalleriet {{forumTopicSubject}}
Efter to timer på galleriet vælger jeg at slette min profil igen. Efter at have startet forkert ud med at lægge to katte ud på en profil, da jeg havde misforstået reglen, og modtaget kritik for dette med det samme, har tonen fortsat på samme måde. Ville bare se på fine katte og evt søge råd hvis nødvendigt, men det blev det ikke til i denne omgang. Måske nogle medlemmer, er sikker på det ikke er alle, skulle give nye en lidt større chance for at rette fejl osv.
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Vi er bare mennesker, og kan alle lave fejl - velkommen til.
Jeg fik heller ikke den bedste velkomst herinde, men blev. Jeg har lært rigtig meget herinde
Der har været nogle små piger, der synes det var sjovt, at lave ballade herinde, og de har måske troet du også var sådan en, da de også oprettede flere katte i en profil.
Jeg har erfaret, at de garvede kan være lidt træt af, at svare på de samme spørgsmål mange gange, hvor en hurtig søgning i forum kunne give svar på det spørgsmål man stiller
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Velkommen til
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Jep jeg var en af dem der gjore dig opmærksom på dette, hvilket jeg gjore for at du ikke skulle få en masse afvis stemmer, jeg kunne have valgt at give en afvis stemme hvilket jeg ikke gjore, men blot skrev til dig at du ikke måtte oprette 2 på samme profil, hvad skulle jeg ellers have gjort???
Om du vælger at slette dig eller ej er jo op til dig, men måske du vil have glæde af KG på et senere tidspunkt..
Jeg håber du finder en plads på KG og i så fald velkommen
mar 2013
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 9 Svar: 25
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Jeg forstår slet ikke dit behov for at smække med døren og komme med tomme trusler
okt 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 15
Det er et debatforum, men derfor skal der vel stadig være en god tone. Har ingen problemer med at få at vide jeg har lavet en fejl, men det er mere måden det bliver skrevet på. Der er var en del private beskeder som ikke var særlig høflige, og derfor skrev jeg dette indlæg, for at gøre opmærksom på det.
I bund og grund elsker vi vel alle bare katte, og gerne dele erfaringer, billeder og sjove historie, samt blive klogere på baggrund af andres erfaringer
Så Beltane og Heidi, det var som bare grunden til dette indlæg, ikke noget personligt angreb på nogen. Kan jo ligesom se der er andre der har følt det på samme måde.
Tak for alle de søde og venlige hilsner vi har fået
okt 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 15
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Og er de
Vi er jo meget forskellige og når man har været her nogen tid, finder man ud af hvordan tonen er fra forskellige personer, nogen er tre kantede, andre firkantede og de sidste er nok runde
maj 2007
maj 2007
Modtagelse på kattegalleriet