{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

Modtagelse på kattegalleriet {{forumTopicSubject}}

Efter to timer på galleriet vælger jeg at slette min profil igen. Efter at have startet forkert ud med at lægge to katte ud på en profil, da jeg havde misforstået reglen, og modtaget kritik for dette med det samme, har tonen fortsat på samme måde. Ville bare se på fine katte og evt søge råd hvis nødvendigt, men det blev det ikke til i denne omgang. Måske nogle medlemmer, er sikker på det ikke er alle, skulle give nye en lidt større chance for at rette fejl osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Modtagelse på kattegalleriet
  • #2   2. okt 2013 Der vil altid være nogle der er hårde i tonen, det gælder alle gallerier smiley
    Vi er bare mennesker, og kan alle lave fejl - velkommen til.

Jeg fik heller ikke den bedste velkomst herinde, men blev. Jeg har lært rigtig meget herinde smiley hvis man er bange for, at spørge om råd, fordi nogle kan virke hårde i den måde de skriver på, kan man søge svar i de oprettede tråde smiley

Der har været nogle små piger, der synes det var sjovt, at lave ballade herinde, og de har måske troet du også var sådan en, da de også oprettede flere katte i en profil.

Jeg har erfaret, at de garvede kan være lidt træt af, at svare på de samme spørgsmål mange gange, hvor en hurtig søgning i forum kunne give svar på det spørgsmål man stiller smiley

• #4   3. okt 2013 Enig, lad være med, at melde dig ud, det er ret hyggeligt her inde, nå og du har lavet en fejl! smiley den kan da rettes, det skal nok gå, og jeg er sikker på de fleste har det som mig, hvad der sker i den ene tråd skal ikke slæbes med i den næste.

Velkommen til smiley

• #5   3. okt 2013 Undskyld jeg kan ikke helt se dit problem med at du med det samme får at vide at du ikke må oprette 2 katte på samme profil??

Jep jeg var en af dem der gjore dig opmærksom på dette, hvilket jeg gjore for at du ikke skulle få en masse afvis stemmer, jeg kunne have valgt at give en afvis stemme hvilket jeg ikke gjore, men blot skrev til dig at du ikke måtte oprette 2 på samme profil, hvad skulle jeg ellers have gjort???

Om du vælger at slette dig eller ej er jo op til dig, men måske du vil have glæde af KG på et senere tidspunkt..

Jeg håber du finder en plads på KG og i så fald velkommen smiley

• #7   3. okt 2013 Er ret enig.. der er mange som "angriber" her inde..

• #8   3. okt 2013 Dette er jo et debat forum, men en flok katteelskere smiley

Jeg forstår slet ikke dit behov for at smække med døren og komme med tomme trusler

• #9   6. okt 2013 At smække med døren og komme med trusler, ved jeg ikke hvori det læses. Men ville bare pointere, at nogle måske skulle overveje tonen hvori de skriver, da jeg ellers tror mange nemt bliver skræmt. Desværre har jeg fået en del private beskeder, fra en del der har oplevet det samme, og er sikker på det ikke er meningen.

Det er et debatforum, men derfor skal der vel stadig være en god tone. Har ingen problemer med at få at vide jeg har lavet en fejl, men det er mere måden det bliver skrevet på. Der er var en del private beskeder som ikke var særlig høflige, og derfor skrev jeg dette indlæg, for at gøre opmærksom på det.

I bund og grund elsker vi vel alle bare katte, og gerne dele erfaringer, billeder og sjove historie, samt blive klogere på baggrund af andres erfaringer smiley .

Så Beltane og Heidi, det var som bare grunden til dette indlæg, ikke noget personligt angreb på nogen. Kan jo ligesom se der er andre der har følt det på samme måde.

Tak for alle de søde og venlige hilsner vi har fået smiley

• #11   6. okt 2013 Fruen, har blokeret et par stykker der var vildt ubehagelige. Tonen er heldigvis noget helt andet nu, så er glad for at være medlem herpå smiley

• #12   6. okt 2013 Fint at det fungere nu smiley husk nu og da, at se på din filterliste og slip nogen ud smiley så de kan vise de har lært noget og ikke bare bliver evigheds parkeret på filter smiley
    Og er de smiley igen så kan de jo komme på køl igen!
    Vi er jo meget forskellige og når man har været her nogen tid, finder man ud af hvordan tonen er fra forskellige personer, nogen er tre kantede, andre firkantede og de sidste er nok runde smiley smiley smiley i sidste ende elsker vi alle katte og det er dem det drejer sig om.

• #13   6. okt 2013 I og med du skriver "Efter to timer på galleriet vælger jeg at slette min profil igen" Truer du jo med at slette din profil, og det er jo en tom trusel i og med du stadig er her smiley

• #14   6. okt 2013 Og jeg ser mig heller ikke angrebet

Kommentér på:
Modtagelse på kattegalleriet

Annonce