Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken snaps?
  • #1   6. dec 2013 Alkohol og snaps her jeg ikke forstand på smiley den eneste tid jeg køber noget, er som gave til min gamle far og så skal jeg hvert år købe julesnaps med årstal på for min far, han mangler kun en jeg nåede ikke købe den til samlingen det år hvor den blev trukket tilbage smiley

• #3   6. dec 2013 Jeg er ikke til alkohol overhovedet, men jeg ved hvad der sælger pt. smiley
    Julesnaps
    Aalborg Taffel (populært kaldet "Rød Ålborg")
    Brøndum
    og Én-enkelt - men den er vist mest brugt til brunch smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 72
    #4   6. dec 2013 Min mor står egentlig for det, men jeg husker at både Morten (min kæreste) og jeg smagt noget snaps til noget familie fest for et år siden. Det smagte stærkt, men alligevel var den også sød og god i smagen. Normalt bryder jeg mig slet ikke om snaps, men lige den der den var god. Jeg aner slet ikke hvad den hedder. Ideen var at jeg ville finde nogle forskellige anbefalede mærker, også tage ud og smage på dem i håb om de er gode.

Vi er ikke helt sikre på vi vil have snaps på bordet, da det skal bruges en søndag. Men hvis den helt rigtige er der, så er det en smule forfriskende.

• #6   6. dec 2013 Jeg kan ikke anbefalde en snaps, men en akvavit, den fra Aalborg er god

• #8   6. dec 2013 Akvavit = Juleavavit smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 72
    #10   6. dec 2013 I skal have mange tak for hjælpen. smiley
    Dejligt med nogle venlige sjæle. Momo, ved du om den er sød i smagen og solveig H, samme spørgsmål til dig?

• #12   7. dec 2013 Gylden svendborg, den smager direkte godt smiley

Kommentér på:
Hvilken snaps?

Annonce