557 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hjælp til idé med dyremad webshop Hjælp til idé med dyremad webshop

Hej alle,

Jeg overvejer i øjeblikket at starte en webshop der tilbyder at man kan abonnere på kattemad, som fx Royal Canin, Porta 21 og Hill's. Tanken er at man selv skal kunne vælge hvor meget man vil have og hvor tit man vil have det leveret.

Desuden skal der selvfølgelig ikke være nogen binding på abonnementet og man skal selv kunne vælge om man vil udskyde leveringer, hvis man allerede har nok kattemad tilbage.

Jeg synes selv at det ville være rart ikke at skulle huske på at skulle til dyrlægen eller huske at bestille det online, men jeg kunne godt tænke mig at høre Jer;

Synes I at det ville være en god idé? Hvis ja, hvorfor? Og hvis nej, hvorfor ikke?

På forhånd tak til alle der vil hjælpe.
- Nikolas

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til idé med dyremad webshop
  • #1   12. dec 2013 Hvis det overhovedet skal have en chance, tror jeg du skal kunne hamle op med priserne på den tyske og engelske zooplus smiley

• #4   12. dec 2013 Tjaa ideen kan da lyde meget god..

Men for mig vil den aldrig blive aktuel, da den kattemad som mine får kun kan købes hos dyrlægen og den vil du som forhandler aldrig få lov til at forhandle fra RC, det er i hvert fald det de siger når man kontakter kundeservice..

• #5   12. dec 2013 Jeg er allerede igang med af finde det jeg skal bestille næste gang, altså til januar smiley og jeg skifter gerne rundt på hvad jeg bestiller af vådt.
    Jeg har haft leverandør af katte foder som pludseligt ikke kunne levere den betalte vare, og jeg fik først mine penge tilbage, efter trusler om face smiley så nu handler jeg kun ved zoopluds og butikker hvor jeg har varen med mig hjem smiley
    Det var ellers en kæde man burde stole på, men åbenbart ikke den som havde. Denne butik smiley
    Jeg tror det vil være svært, at få til at løbe rundt og skabe en kundekreds, og får du det skal du ikke svigte mange gange før de forsvinder, varen skal være der og til aftalt tid smiley

Kommentér på:
Hjælp til idé med dyremad webshop

Annonce