{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har i fået
  • #1   24. dec 2013 Det lyder som gode gaver. smiley

    Jeg har ikke fået noget endnu, da min søn blev syg, så vi fejrede en rolig juleaften alene herhjemme.
    Min søn (3 1/2) fik skibet fra Jake & the Neverland Pirates. Det er hans yndlingsserie. Og et 'lav is i modelervoks' sæt, med en masse sjove ting, og nogle pakker med ekstra modelervoks.
    Så vankes der flere gaver når han er rask nok til at møde resten af familien... smiley


  • #2   25. dec 2013 God bedring med din søn, Jennie S. smiley

    Jeg har holdt en stille og rolig juleaften med min mor og mormor... lidt underligt kun at være os tre for allerførste gang (begge mine søster og deres kærester holdt jul andetsteds), men vi havde det hyggeligt. smiley

    Årets gavehøst for mit vedkommende var 2 Mette Blomsterberg bageforme, filmene "The Mortal Instruments - City of Bones" og "Oz Great and Powerful", de første 2 Harry Potter-bøger på originalsproget og i voksenindbinding, en bog om aktivering af hunde og en bog med opskrifter på hjemmelavede hundegodbidder samt 3 flasker vin og 2 bøtter chokolade fra jobbet. smiley


  • #4   25. dec 2013 Hvor i verden holdes koncerten? smiley

  • #5   25. dec 2013 Vis det er mig så KBH den 16 maj

  • #7   25. dec 2013 Jeg er kun på julegave med min mor smiley af hende fik jeg
    En super lækker taske.
    2 af mine ynglings deoér
    en lukket kattebakke
    triologie bøgerne Fifty Shades
    og en klipning + 2 farver ved en god frisør.


    profilbillede
  • #8   25. dec 2013 Jeg har fået:
    Træningstøj - mor og svigermor
    Undertøj - kæreste
    Et brusehoved med lys - lillebror
    Penge - far og min kærestes bedsteforældre
    Et hesteblad - kærestens lillebror
    parfume - kærestens farmor
    sokker - lillesøster

    Der venter endnu gaverne fra mine egne bedsteforældre, da jeg har holdt jul med min kærestes familie.. Men for min skyld behøver jeg ikke gaverne.. Jeg vil bare gerne spise and og konfekt og det er ligesom overstået..


  • #9   25. dec 2013 One Direction er ikke i Danmark den 16. maj.. Det er de den 16.-17. juni smiley

  • #10   25. dec 2013 Uha!
    Bukser
    Sportstøj,
    Gaveæske fra Matas
    Bestik
    Vase+2 fyrfadsstager
    CD
    Nattøj
    mm.
    Kattene har fået godbidder af min søster smiley


  • #11   25. dec 2013 Jeg har fået et super flot Georg Jensen marguerit smykke af min kæreste og en hjertehalskæde fra min svigerfamilie. Har fået dejlige varme vanter fra min datter. Og har haft en skøn juleaften med flæskesteg, gås og lækker hjemmelavet konfekt, så kan man ikke ønske sig mere smiley

  • #12   25. dec 2013 Puhh jamen jeg har da i min verden fået en god høst i går..

    Bog: Alt om katte - min søster og svoger
    BH - også min søster og svoger
    Spinning Charm - min anden søster og svoger
    Trip Trap nisse Slike - også fra min anden søster og svoger
    Bog: Hvidstensgruppen - min nevø
    Karen Blixen jul ophæng - også min nevø
    Bog: Buster Larsen - min bror

    Intet skal byttes med mindre BH'en ikke passer smiley


  • #13   25. dec 2013 Nårhh ja og så gav Tøsen og Smilla mig og min bror en DVD film - Ted, som jeg havde været ude og købe for dem til os og pakket ind, sådan lidt for sjov, fordi min bror lige nævnte før jul at han godt kunne tænke sig at se den smiley :D smiley

  • #14   25. dec 2013 Jeg tror det da er maj men sendr gerne billeder

  • #15   25. dec 2013 Jeg har fået lidt penge, en elkedel, en ekstern harddisk, lilla wc børste + vatpinde (ja jeg har ønsket mig lilla ting til hjemmet) og Skittles smiley

  • #16   25. dec 2013 Jeg fik 3 lagkagebunde-forme, et tærtefad, stor springform, penge og en Kindle samt gavekort til køb af bøger til den smiley

  • #17   25. dec 2013 Netop hjemkommet efter en uges jule-turne, puh ha, hyggeligt, men missen var i hvert fald glad for at komme hjem. smiley

    Jeg fik
    Et esprit ur (min mor)
    To tørklæder + hjemmestrikket halstørklæde (min søster + familie)
    Bluse (min anden søster + familie)
    1/2 brændeovn (kæresten, han fik sjovt nok også 1/2 brændeovn)
    En pung (kæresten, selvom vi havde aftalt, at vi kun skulle have ovnen...)
    Penge (svigermor).... Hvad de skal bruges til er ikke besluttet, måske noget lækkert ansigtscreme, for det fik jeg ikke, og jeg er ved at løbe tør...

    Alt i alt smiley smiley smiley


  • #18   25. dec 2013 En masse tupperware
    En dyr lampe
    Ny dyne + 2 puder
    Nyt sengetøj
    En smuk ring
    Hyggesokker
    Hjemmesutter (Desværre for små)
    Krymmel og andet kagepynt


Kommentér på:
Hvad har i fået

Annonce