{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

M B S
M B S
Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306

Skøre udtryk {{forumTopicSubject}}

Har efterhånden lagt mærke til at både jeg og mine forældre bruger en del skøre udtryk når det kommer til kattene.

Blandt andet får Sahko dellerullere, han får simpelthen nulret sine deller og han ELSKER det smiley

Udover det har vi også håndjobs som er min stedfars opfindelse, Sahko har det med at smide hovedet i hans hånd, så hånden ligger omkring halsen, også skal han ellers sidde og køre hånden op og ned mens Sahko bare nyder livet smiley

Hvad har i af skøre udtryk i bruger omkring jeres katte/kattes adfærd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skøre udtryk
  • M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

#2   19. feb 2014 Yes I'm aware, jeg flækkede af grin da min kære mor fyrede den af.
    Så måtte jeg pænt forklare hende at det altså betød noget lidt andet, på trods af hendes forholdsvis unge alder (43) så er hun ikke helt med på alt det perverse smiley

• #3   19. feb 2014 Ha ha ha.. Ej kom altså til at grine af den der "håndjob" smiley

Her leger vi "bolledej", Feline ligger på ryggen og så ælter man hendes mave smiley Og så "cykler" vi næsten hver dag. Hun har en cornflakes kasse, som hun ligger hovedet og overkroppen ind i, og så skal vi tage hendes bagben og "cykle" med dem smiley Og så leger vi self "cornflakes", som bare er at lege med den føromtalte kasse smiley

• #4   19. feb 2014 Hmmm

profilbillede
  • #5   19. feb 2014 Jeg kan lige her og nu ikke finde nogle af de udtryk jeg bruger og jeg vil slet ikke skrive nogle af de mange kælenavne, jeg somme tider giver mine katte, Skrev jeg dem, kan det bevises på skrift at jeg er rablende van-vittig smiley

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

#6   19. feb 2014 Marianne - Og du tror du er den eneste? Min vennekreds har erklæret mig endegyldigt sindssyg smiley

• #7   19. feb 2014 Når Sofus opfører sig "mindre klogt" hedder han batman smiley
    Når de er dejlige (altid) er de sofusen og sofisen.
    Og når de omtales fælles er de: dadadadaaaaaa tosserne
    Hun hedder også smukkepigen og han er dejligdrengen.
    De er begge to mors dejlige dreng/pige og så er de bare skønne smiley

Kommentér på:
Skøre udtryk

Annonce