{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Lidt "nyheder" ang. Misse-pigen. {{forumTopicSubject}}

Misse-pigen har så småt begyndt at få lov til at komme ind i stuen, til mig og drengene..
Og nu kommer det sjove !
Geister* har udnævnt sig til at, være Misse-pigenens vogter !
Han går helt konsekvent mellem Misse-pigen og Agge, hvis Agge* viser Hmm lidt mere interesse end hvad godt er !
Rent faktisk både knurre og "hapser" han efter Agge, når Agge kommer Misse-pigen for nær !
Misse-pigen er kold i R**** overfor drengene !
Hun ejer nemmerlig det hele !

I aftes hoppede hun lige så frejdigt op i sofaen, med den allerstørste selvfølgelighed -lige mellem begge "drenge" *gg*, og lagde sig til at soignere sig... jow jow.. Hun er i sandhed en Rigtig Dame, med de rettigheder der dermed følger !

Agge syntes at hendes mad er faantastisk !
Desværre mener Geister at, det er hvad som kommer ud i den anden ende, som vækker størst vellyst for smagsløgene ! -ADR !

Jeg har jo længe været i tvivl (og er det egentligt stadig lidt) om Misse-pigen er drægtig eller hvad.. Hun har i allefald ikke været lige oppe over, da jeg hentede hende !
Jane har givet hende ormekur, og jeg suplerede 14 dg efter ! Med det restutat at hendes mave svandt noget ind !
Men så her i går aftes, kunne jeg se, at maven er begyndt at få denne lidt karakteristiske form, sådan lidt hmm trekantet.. og sørme ikke om hendes mælkekirtler er ved at hæve op !
Så i morges inden jeg kørte afsted, lavede jeg en fødekasse, med en lille indgang (gl. flyttekasse) Hun gider nemlig ikke være i den fine pileflettede transportkasse/kattehule, som jeg har købt til hende ! (Såen et skarn) Nu får jeg så se, om der er killinger eller hvad hulen det så kan være...?
Hvis der ikke er kommet killinger inden for en uges tid, så kommer hun til dyrlægen, og bliver tjekket i begge ender !

Jeg har med vilje, stadig ikke fået hende vaccineret, da det ikke har været/er sikkert om der kommer killinger.
Hvis hun netop skulle være een af disse katte som reagere voldsomt på vaccinen, så syntes jeg det er synd, hvis hun skal føde mens hun er dårlig, samt det faktum, at vaccinen ikke gør nogen gavn for eventuelle killinger.

Missemanden kommer kanske i morgen, han skal først indfanges ! Egentlig havde jeg regnet med at han kom i Mandags, men Jane og jeg gik lidt fejl af hinanden !
Vi får se hvordan det kommer til at gå med ham..?!
Han er meget mere en udendørskat end hvad Misse-pigen har vist sig at være.. For selvom døren er åben, så løber hun ikke ud ! (Foruden jeg er med altså
*gg* lidt flippet, for hun render i hælene på mig)

Hun er en rigtig dejlig kat.
Jeg ventede et par dage med at børste hende ordenligt igennem, da jeg mener at hun lige skulle lære at kende mig først..
Dog klippede jeg alle de filtertotter af, da hun kom hjem
Hun må være vant til at blive børstet, for hun er sød og nem at have med at gøre.
Jeg bliver sgu´ stadig dybt foraget, når jeg tænker på hvor sød en kat hun er, og så nem at have med at gøre !
Tænk at flytte fra sådan en en lille Pige, og så i Februar måned..! (Fjolser)

* Geister og Agge er mine hunde !

/Moster


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt "nyheder" ang. Misse-pigen.
  • #1   3. maj 2006 *ss* Bente tak.

    Hun er bare faldet så godt til, at man skulle tro -hun havde boet der hele sit liv ! *ss*


  • #2   3. maj 2006 Ja May-Britt ! (og tak med tillykket 's*)

    jeg er godt nok ualmindeligt overrasket over, hvor godt Geister "læser" mig ... Det er lidt flippet ! 'ss*
    Og det skulle ikke undre mig, om han gerne vil være reserve far til eventuelle killinger ? *s*

    Jeg tilstår blankt, at jeg håber hun får et par killinger, (den ene er vist allerede afsat ?! *s*) og mon ikke, jeg selv liiige skulle have een med i farten ?
    Det kan vist ikke blive anderledes. *ss*


Kommentér på:
Lidt "nyheder" ang. Misse-pigen.

Annonce