{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

han vil ikk sove :/ {{forumTopicSubject}}

Vi har haft vores lotus ved dyrlægen i dag for at blive kasteret og øremærket..
Da jeg hentede han så han ret dålig ud. Han savlede helt vildt og kastede op ud over sig selv smiley

Da vi kom hjem tog jeg ham med direkte ind i vores forgang og låse døren, fik ham gjort ren og blev nogle timer ved ham til han var faldet lidt til ro og fik det bedre.. problemet er at han ikke rigtig har sovet fordi han brugte tiden på at "græde" dvs. skrabe på døren og beklage sig høj lydt. da jeg gik ned til ham ville han ikke snakke med bare gerne ud der fra.. han er så kommet ind i stuen og begyndt at tumle rundt og har spise et par gange og snuse til vores anden kat.

Han virker stadig lidt sløv men kan ikke lide at holde ham "fanget"

Bør jeg bare lad ham være og være sammen med vores anden kat nu ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  han vil ikk sove :/
  • #1   3. maj 2006 /morten...

  • #2   3. maj 2006 heej..

    tror egentlig ikk der vil ske noget hvis du lader ham være sammen med din anden kat.

    Han vil nok være sløv meget sløv i starten, men han kommer sig,


  • #3   3. maj 2006 okay. Vi fik afvide han ikke skulle have for meget mad her til aften.. Men normalt spiser han ret meget og selvom han har fået "normal" aftensmad nu bliver han ved med at plage.

    Ved ikke helt om jeg tør give ham mere smiley


  • #4   3. maj 2006 Den anden kat er helt fredelig og lader ham mest være.

    Men det gjore godt nok ondt at se ham sådan idag.. og synes ikke jeg er en "blød" fyr :S


  • #5   3. maj 2006 morten.... da jeg fik kastreret mine to var de rundt på gulvet i mange timer og ville ikke falde til ro.... de er for tumlede og vd ikke helt hvad der sker... lad ham være sammen med dig så er han mere tryg.... mine begyndte at blive friske omkring midnat og lgede det mest af natten..... lidt træls men dejligt de var ok.... Bare tag det roligt..... 'Grunden til han tigger om mad det er jo han har måske fastet op til oprationen hold lidt igen hvis han kun er vandt til at få mad på bestemte tider..... Min Toulouse veg ikke fra mad skåle før han var helt frisk... ahn spiste ikke men bare tanken om han kunne var beroligende for ham... de har normalt adgang til tørfoder hele dagen...
    dette er hvad jeg ville gøre..... prøv selv at slappe a katten kan også mærke på dig du er urolig... men som sarabimor siger... hold en vågent øjen med ham...

    Naja


  • #6   3. maj 2006 Da jeg fik min Bastian kastereret sidste år var han også helt rundt på gulvet da han kom hjem, men jeg lod ham gøre som han ville og han startede med at gå ud og spise og drikke lidt og så lagde han sig sammen med de andre katte og puttede.. Så lad ham gøre hvad han vil, bare hold ham inden for.

  • #7   3. maj 2006 Glemte helt at spørge.

    De har sat sådan et bånd rundt om den ene for-pote - hvornår kan det fjernes?


  • #8   3. maj 2006 Hejsa Eliabeth,

    Jeg fik min lille mand kastereret og alt det gode for et par år siden. Jeg fik at vide af dyrlægen at han kunne få LIDT mad og at han skulle have adgang til vand hele tiden. Stakkels lille mand var helt rundt på taget. Han græd og tissede på sig selv. Han ville have noget at drikke men havde ikke lige styr på motorikken og hovedet kolapsede ned i vandskålen!! Jeg er glad for at jeg er så pylret med ham for jeg var lige bag ved til at fiske ham op igen.

    Jeg tror mit bedste råd er at se hvad han selv vil og så lad ham gøre det inden for rimelighedes grænser, og så længe han er indenfor. Jeg er sikker på at han gerne vil være hos dig fordi du er hans mor og derfor giver ham tryghed. Giv ham et halvt til et helt døgn og du har din gamle kat tilbage, dog kan du forvente at han "stivner" lidt når han prøver på at strække sig. Held og lykke med lille manden

    Christine


Kommentér på:
han vil ikk sove :/

Annonce