{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han vil ikk sove når jeg sover
  • #1   8. feb 2015 Der har vi også været med vores kat Milo. Også da han var omkring de 16 uger og op efter. Det bliver bedre når han bliver ældre. Men prøv at lege godt med ham lige inden i går i seng, og giv en stor god potion vådfoder, så han er mæt og bliver træt.

    Og ellers hjælper ørepropper også en del på at ignorer ham, da han jo gerne vil have jeres opmærksomhed og hver gang i reagere på ham får han det han vil have. Så ørepropper i også og ignorer ham så går det over smiley


  • #3   8. feb 2015 Når man kun er 16 uger så har man ikke luge forstået at naturen skal ændres..
    Det tager altså et godt stykke tid før man får lavet om på Kastens naturlige instinkt om at være nataktiv..
    Men klart en mæt kat er en træt kat..


  • #4   8. feb 2015 Af samme grund er mine nægtet adgang til soveværelset, det handler nemlig kun om at få mig lige så hurtigt ud af kanen igen som jeg kom i den smiley

  • #5   8. feb 2015 Den bedste kur, er at vende det døve øre til smiley og har du ikke et, så må du bruge ørepropper.
    En hver opmærksomhed må undgåes så snart du går i seng smiley og det bliver bedre med tiden, men katte er jo natdyr.


  • #6   9. feb 2015 alle må den tur igennem. det som man så kan se frem til er at de bliver bedre når de bliver lidt ældre
    jeg har 16 katte og når vi går i seng, ja så går de fleste også i seng. de to yngste skal dog lige lege lidt inden, men det er heldigvis med hinanden.
    vil så sige at det er nemmere hvis man har to killinger på en gang, for så vælger de oftes at de bare skal lege med hinaden og vi får fred


  • #8   9. feb 2015 Jeg går typisk i seng mellem 20:30 til 21.. Og Toffie er bare speedy.. Han lagde sig til da jeg slukkede lyset, men så står han og miaver mig i hoved kl 5...

  • #10   9. feb 2015 En killing er en killing og 2 killinger betyder dobbelt så meget larm smiley Katten skal aktiveres og den skal bruge hjernen smiley Du kan aktivere den med øvelser hvor den bruger hjernen og øvelser hvor den bevæger sig. En god stor potion mad inden senge tid som folk skriver er også godt. Kastrerer ham så snart det er muligt det ligger også en dæmper på det hele også prøv at fjern alle ting han kan mosle rundt i smiley Det bliver bedre med alderen syntes jeg, men har aldrig rigtig haft problemet.

  • #11   9. feb 2015 hvad tid skal du op

  • #12   9. feb 2015 Nej kun 1 kat regner jeg med smiley
    Han bliver kastereret i denne uge smiley
    Står typisk senest op kl 7 smiley går an på min arbejdstid smiley
    Gode råd til legetøj? Han har 4 bolde med klokker i som han giver den gas med også en "drillepind" som han også elsker at vi leger med smiley


  • #13   10. feb 2015 prøv at tjek jekas.dk
    især deres naturlegetøj, plejer at være super godt.


  • #14   12. feb 2015 Nu spørger jeg lige.. Hva gør i hvis katten vækker jer 3-4 gange om natten. Min kat vækker mig typisk kl 3 så 5 også 6 også står jeg op kl 7.. Hjælp søges!

  • #16   12. feb 2015 Jeg ignorere min hvis hun vækker mig og hvis hun er top irriterende så bliver hun sat uden for døren.

  • #17   12. feb 2015 Vender mig om, begraver mig i dynen, så jeg ikke bliver nappet af Mitti, og sover videre ( ligger heeeelt stille) for alt du gør eller siger er en belønning.

    Mitti bliver snart 2 og det er efterhånden meget sjældent jeg bliver forstyrret.

    Når drengene nu og da leger tagfat kl ged om natten, sætter jeg bare min skydedør på klem, så de kan komme ind, men ikke i fuld firspring med mig som landingsbane smiley


  • #19   12. feb 2015 om natten så er det somregle mig som vægger kattene for at nusse smiley

    men en ting er dog sikkert, det bliver bedre med alderen. dog indtil at de bliver gamle og demente, så starter vi forfra smiley


  • #20   12. feb 2015 Toffie vil gerne kæle! Han piver og miaver og krædser på døren hvis jeg lukker ham ud i gangen.. Og han miaver også om natten. I nat har det lykkes ham at: æde en halv rose, tage min halskæde fra bordet, tage min skraber fra badekaret ind i stuen, flytte min dørmåtte, vække mig 4 gange..

  • #21   12. feb 2015 Du får øvelse smiley mange tænker ikke på, at når man får en killing, får man altså en baby, og lige så snart de ikke er babyer mere, så er de teenager, og først efter de kan man gå ud fra det bliver nemmere, medmindre man har forkælet dem til døde og givet dem permanent dårlige vaner smiley

  • #22   12. feb 2015 jeg så engang Min umulige kat og her var der nogle som havde samme problem, dog med en voksen kat
    og her sagde jacksom faktisk at det var helt normalt at de står op omkring kl 5 over alt på kloden. jeg kan bare ikke huske hvad man skulle gøre
    jeg har det værst hvis en af kattene er syge, for så ligger jeg og vågner hver time eller sådan noget. bare lige for at tjekke
    men normalt så er det kun når jeg lige er oppe i løbet af natten at jeg lige får lidt besøg i sengen for at nusse. Ellers ligger de bare og snokere rundt omkring.


  • #24   13. feb 2015 En af de få ting hvor jeg absolut ikke er enig med Ham smiley

  • #25   20. feb 2015 Jeg har to katte og den ene kan ikke finde ud af, at det er nat og der skal soves.
    Jeg har så valgt at sætte en kile i døren ind til soveværelset, således at de kan høre og lugte mig, men ikke komme ind til mig.
    I weekenderne er døren så åben smiley


Kommentér på:
Han vil ikk sove når jeg sover

Annonce