{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak (:
  • #1   18. jun 2014 Uhh det er ikke så tit det sker..

    Det lyder forkert at sige tak da jeg ikke ved om jeg har bidraget..

    Men i hvert fald tak for et positivt indlæg smiley :D smiley smiley


  • #2   18. jun 2014 Heidi: det har du i hvert fald! Jeg synes tit jeg ser negative kommentarer om KG og må da ærligt indrømme at jeg også opfattede siden en smule sådan da jeg oprettede mig sidste år. Men jeg kom fra HeG hvor der for det meste er piger på min egen alder, så det er jo klart at det et noget anderledes herinde. Men jeg synes det er skønt herinde og synes diverse brugere fortjener en tak for at dele ud af deres viden så vi andre kan blive klogere. Er rigtig glad for at være herinde. (:

  • #3   18. jun 2014 Sandra
    Dejligt med et sådan indlæg
    Som Heidi siger svømmer vi ikke ligefrem i rosende ord smiley


  • #4   18. jun 2014 Det er da dejligt at høre Sandra, godt at høre at du har fået et positivt indtryk, det er sådan det skal være, ja bølgerne kan gå lidt højt fra tid til anden, men det er jo sjældent ondt ment, men fordi vi er så mange der vil kattene det bedste, og selvfølgelig er der forskel på hvordan vi alle holder kat, men generelt vil vi jo bare alle behandle vores katte som blommen i et æg smiley

    Og må sige at det nok netop er fra HeG vi på KG har fået de største høl, så dejligt at få at vide af en fra HeG at vi slet ikke er så slemme endda, hvilket vi jo heller ikke selv syntes smiley

    Det handler også mange gange om selv at sortere i de informationer man får, og være åben for den hjælp der bliver serveret, hvad enten man altid syntes om det eller ej, katten er det vigtigste smiley


Kommentér på:
Tak (:

Annonce