{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Tak! {{forumTopicSubject}}

Tak til alle jer, som tager sig tid til at hjælpe os grønne katteejere(mig) med alle de små "dumme" spørgsmål, som dukker op når man ikke har haft katte før. Jeg er været rigtig glad for al den hjælp jeg har fået herinde og ved slet ikke hvad jeg skulle gøre hvis jeg ikke havde kattegalleriet og ikke mindst JER!

Også tak til alle dem der passer godt på deres katte, giver dem rigtig mad, tager dem til dyrelægen når de har brug for det og giver dem al den kærlighed de dejlige små har brug for!

Tusind tak I skønne katteejere...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak!
  • #1   17. jun 2008 Selv tak og i lige måde nogle flotte katte du har de fik lige en høj smiley

  • #2   17. jun 2008 Og også tak til dig, <b>Line</b>, fordi du tager gode råd til dig, i stedet for - som visse andre - glemmer rådene, bliver sure over dem, og spørger om nøjagtigt det samme en anden dag igen - måske for at få et svar de gerne vil høre.....
    Så <b>selv tak</b>!

    Potekram herfra.


  • #3   17. jun 2008 Jeg kan kun være enig, Line. Uden de kloge folks råd her på KG ville jeg være helt lost, så jeg takker også for diverse gode råd og vejledning.

    Og velkommen tilbage fra køleskabet. smiley


  • #4   17. jun 2008 Brian L: Tak, kiggede også lige forbi din Shadow med en høj:D

    Johanna: Hvorfor skulle man bede om et råd og så ikke bruge det? Ingen mening i det, og jeg er sikker på at jeg er blevet en bedre katteejer, pga. de mange gode råd...

    Maibrit: Mange tak, det var meget koldt ude på sidelinien... Ved slet ikke hvorfor jeg blev frosset, men sådan er det jo nu engang... Jeg er kommet stærkt tilbage...


  • #5   17. jun 2008 Det ved jeg heller ikke, men sådan er der nogen der er.....
    Det er derfor at jeg siger tak, for at du <b>ikke</b> er sådan.

    ((c; )


  • #6   17. jun 2008 Jeg citerer lige Johanna - så slipper jeg selv for at skrive det :-))

    "Og også tak til dig, Line, fordi du tager gode råd til dig, i stedet for - som visse andre - glemmer rådene, bliver sure over dem, og spørger om nøjagtigt det samme en anden dag igen - måske for at få et svar de gerne vil høre.....
    Så selv tak!

    Potekram herfra."


  • #7   17. jun 2008 også tak til alle garvede katteejere herfra. mine mislinger er jer evigt taknemmelige for at opdrage deres mor til at være den bedste menneskeaslave/dåseåbner hun kan være

    tak fra Balder og Gwen


  • #8   18. jun 2008 Dejligt med en takketråd. Tak til dig også Line, og tak til andre der har givet mig viden og gode råd.

Kommentér på:
Tak!

Annonce