{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.407 visninger | Oprettet:

Janne.*
Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370

Glæde`s tråden Jubiiii Whiiii {{forumTopicSubject}}

Jeg synes da også vi skal have en glædes tråd. Hvor vi bare ikke kan holde det for os selv. Så UDDD med det her i <b>Jubiiii Whiiiii</b> tråden. smiley
Der kan være så mange både bitte små som store glæder i hverdagen, som man bare VIL fortælle om. smiley .

Tråden er IKKE til udhænging osv, men man må gerne kommenterer hinandens glæde.
Men det er vel også svært når man er Jubiii Whiiiiii glad. smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glæde`s tråden Jubiiii Whiiii
  • Janne.*

#1   21. aug 2014 Jeg kan fortælle lidt om igår smiley

Whiiii er så glad....Jeg var i center i går og i det nye byggerri i centeret (det er ikke helt færdigt endnu) havde de fået en tøj genbrugsforretning, der skulle vi lige ind og kikke lidt. Har aldrig købt tøj i en genbrugsforretning før, så det var spændene..

Men der hang sørme 2 flotte forårs / efterårs jakker, lige efter min smag. De var med foer i og et flot snit både bagtil og foran.

Den ene er en lidt finere jakke, den er lys gul, med et flot snit både foran og bagtil.
    Den gav jeg kun 70 kr for..

Den anden jakke er småternet sort/hvid, den er mere til feks at gå ud og handle i . Med foer i og 3 knapper foran plus 2 lommer på. Den gav jeg kun 45 kr for.

Så alt ialt for 2 flotte jakker der bare sidder flot, de er ligesom nye, dem gav jeg kun 115 kr for..Jubiii

• #2   21. aug 2014 Jeg er gravid og skal til nakkefoldsscanning på onsdag smiley Det er alt sammen super spændende, og vi er meget glade, men desvære er jeg er person der bekymre mig alt for meget....
    Og så glæææææder jeg mig til uddannelses start 1. september smiley

• #3   21. aug 2014 Wiiiii sikke da et godt initiativ Janne smiley sådan en tråd kan man altid bruge smiley :D smiley

Jeg har ikke noget sådan lige at være wiii glad for i øjeblikket, ikke at jeg ikke er glad men altså ikke for noget sådan specielt smiley :P

Jeg glæder mig til jeg kan sige wiiii Tøsens urin pH værdi er som den skal være, men det kan jeg ikke lige nu smiley hun har været på urinaryfoder i 2 mdr. nu og den er stadig for høj, så skal fortsætte en måned mere smiley håber så jeg kan sige wiii smiley

• Janne.*

#4   21. aug 2014 Ejjj Et <b>stort tillykke</b> med det Liv. Kan godt forstå du glææææder dig helt vildt, det er også en af de største oplevelser man kan opnå at skal have et barn, ens egen lille guldklump smiley

• #5   21. aug 2014 Jeg får sommerferie imorgen smiley weee! Efter den hårdeste sommer rent arbejdsmæssigt, jeg nogensinde har haft, men for pokker hvor har det også været spændende og fantastisk og sjovt, men nu trænger jeg godt nok også smiley

2 uger med manden og katten hvor der bare skal slappes af (ingen rejse til os i år da vi så kan fordoble rejsebudgettet til næste år), men det er også ok. Ferie er bare skønt smiley

• #6   21. aug 2014 Mange tak smiley

• Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 177
    #8   21. aug 2014 YAAAY!
    Det blev officielt i dag at vi flytter i større og bedre lejlighed om et par måneder : D
    Så kan katte trunten også få lidt mere plads!
    OG der er direkte adgang til grønt område, så sele kat kan hun også blive!

Og så glæder vi os bare så super meget til at få separat stue og sove værelse.. :'D Og et ordenligt køkken!

Det er bare fedt! : D

• #9   21. aug 2014 Camilla han er altså bar en smuksak smiley

Signe hvor lyder det dejligt, ja det må da være træls ikke at have et soveværelse separat fra stuen, så kan da i den grad forstå at i glæder jer smiley

Tillykke med lejligheden..

• #10   21. aug 2014 Har lige været til intimkoncert med 2 fremtrædende medlemmer af Coast!
    Hold da kæft hvor var det godt - og der kom da også et par signerede CD'ere med hjem smiley

• #11   22. aug 2014 Jeg har ikke så meget Wiiiiii men meget mere meh i stedet for tiden, men derfor kan jeg godt glædes over jeres Wiiiiii. smiley

• #12   22. aug 2014 #1
    Ej, hvor dejligt, det er altid rart med noget nyt i garderoben og når man først har haft gang i tøjet glemmer man helt er det har været brugt og hvor det kommer fra smiley
    Tilllykke, det er spændende med en lille ny smiley
    Dejligt med ferie, så håber jeg vejret bliver en smule bedre fremover smiley
    Nøøøjjj, hvor er er han dejligt, ælsker røde misser smiley
    Ihh, det bliver da bare så fedt smiley

• #13   22. aug 2014 WIIII.... vores scooter bliver lovelig i starten af næste uge. Hvilket passer perfekt med at jeg starter på uddannelse smiley

• Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

#15   22. aug 2014 Wiiiii! : D
    Vi har en overskuds måned med økonomien, så jeg smutter til Københavnerstrup i morgen og får tegnet videre på armen!

• #16   22. aug 2014 Har lige købt en masse nye sko, tøj og en taske. Alt sammen til 260 kr, 3 par sko, 5 toppe/ T-shirts, en taske, en kjole og lidt bestik fik jeg også.
    så jeg er bare vildt glad, min mormor arbejder i en genbrugsbutik hvor de har en masse tøj mm. Noget af det var helt nyt, det samme med et par højhælede sko jeg købte, de har aldrig været brugt.

• #17   22. aug 2014 Lækkert når man kan få en masse til ingen penge smiley

• #18   23. aug 2014 WIII... igen smiley

Vi har haft min mor på besøg og været i ikea da vi skulle bruge nogen ting og det endte med vi fik en masse nye ting og jeg var klar til at vi selv skulle betale. Men så betaler min mor, som hun siger "Sådan nogen fattige studerer kan da ikke betale selv" Selvfølgelig ment i sjov smiley

• #19   23. aug 2014 Vi har armene i vejret fordi vi netop har taget hul på vores sommerferie. Og for første gang i flere år går turen ikke til USA -mest fordi vi trænger til en ny seng. Så projekt nr 1 i ferien var at få købt ny seng. Vi tog ud for at kigge i dag og tænkte at vi nok kommer til at skulle ud forskellige steder men tænk engang; vi har allerede fundet sengen! Og købt den. Prisen på skiltet var 7499,- og det var tilbud. Vi endte dog med at få en ekstra god pris og gav 3600,- smiley og fik en fantastisk service. Tre nætter endnu, er hvad vi skal sove i vores gamle seng. Tirsdag kommer den nye.
    Perfekt start på ferien!!!

• #20   23. aug 2014 Heidi J sikke da en skøn mor du har dig, jeg håber du sætter stor pris på hende smiley

Trine hvor dejligt for jer allerede af have fundet sengen, og hold da op i fik da godt nok en god pris, under halv pris af tilbudsprisen wow hvordan klarede i den???

• #21   23. aug 2014 Heidi: ja det er en rigtig god besparelse smiley
    De have noget tilbudsværk hvor man i forvejen sparede noget og så de en udgået model af den vi havde kig på som de bare skulle af med. Eneste forskel var stoffets farve! Så den hapsede vi da - og så lavede den søde sælger bare en rigtig god pris på det smiley :-)

• #22   23. aug 2014 Tro mig jeg sætter utrolig stor pris på hende Heidi N smiley Ville ikke bytte min mor for nogen, for hun er der ALTID hvis man står og mangler hjælp selvom det er penge hjælp eller bare et godt råd smiley

• #23   23. aug 2014 Fantastisk Trine, ja jeg havde skisme også hapset med det samme, det er jo ikke farven der gør om man sover godt i sengen smiley :D smiley :D

Godt Heidi J, dejligt at du har så hjælpsom en mor, sådan var min mor også, hun ville give os unger det sidste hun havde hvis vi bad om det (hvilket vi selvfølgelig aldrig gjore), hun lærte os at stå på egne ben aldrig købe noget vi ikke havde råd til, spare op til det man ønskede sig og hun lærte os det vigtigste i livet, alt elske hinanden og hjælpe dem man elsker (og dem som har brug for hjælp)..

• #24   23. aug 2014 Jeg skal til at være ude igen istedet for at gå hjemme..

Fik endelig tilknyttet en arbejdsmarkeds konsulent fordi jeg har en del skåne hensyn.. Og hold da op det er gået stærk siden der smiley

Jeg skal starte i praktik i en detailslagter i næste måned. og før jeg starter skal jeg tage hygiejnebevis smiley

• #25   23. aug 2014 Tillykke Beltane smiley

• #26   23. aug 2014 Jubiii vi fik d. 11 en lille killing Sally. Har jo i forvejen Tilde på 4, og det ser ud til at sammenførringen går rigtig godt smiley

• #27   27. aug 2014 WIII.... JEg fik endelig taget mig sammen til at prøve at købe LUX vådfodre fra Aldi af. Det vil jeg se om Milo gider at have imorgen smiley Glæder mig lidt til at se om han kan lide det smiley

• #28   27. aug 2014 Ja, det er altid spændende at se om misserne gider at spise noget, når man kommer hjem med noget nyt smiley

• #29   28. aug 2014 Så har jeg prøvet at give Milo LUX. Han er vild med det. Det røg ned med det samme hvor det andet han har fået godt kunne stå noget tid før det forsvandt. Så det har været en succes smiley

• #30   28. aug 2014 Heidi

EJ, hvor dejligt, så skal du da ikke bekymre dig om det foreløbigt smiley

• #31   28. aug 2014 Det er rigtigt dejligt smiley Kan også spare penge på at købe LUX i stedet for og det er så selvom han måske får lidt mere end han normalt gør smiley

• #32   28. aug 2014 Ja selv om vi spare nogle penge på Lux, så bruger vi dem sku nok til noget andet til misserne smiley

• #33   28. aug 2014 lige nu går de til bøger til skolen smiley men ellers ja smiley

• #34   28. aug 2014 A P se dét kender jeg kun alt for godt! smiley

• Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

#35   30. aug 2014 WIII!
    Jeg har for en gangs skyld fået lagt en (Næsten) fejlfri makeup : D
    Det sker meget sjældent at jeg selv er tilfreds.. :3

• #36   23. sep 2014 Jeg syntes denne tråd skal hives frem igen smiley :P smiley :P

Wiiiiiiiii er ved at få styr på noget af vores rod, det er nu dejligt at få ryddet ud en gang imellem, og så dukker der jo ting som man ikke huskede man havde op smiley :D smiley :D

Og endnu et Wiiiiii min veninde fik sin bil påkørt af en bil i går mens den var parkeret, hvorefter gerningsmanden (personen) blot kørte fra stedet uden at oplyse noget, men heldigvis var der en der så det tog et billede at påkørslen og fik noget af reg. nummeret, billede og efterlysning blev delt på FB, vi fik tydet hele reg. nummeret og nu har hun snakket med ejeren, ejeren havde lånt sin bil ud og det var denne person der havde påkørt min veninde, men ejer påtog sig ansvaret og hendes forsikring betaler skaden, dejligt at det blev klaret uden en anmeldelse smiley

• #38   23. sep 2014 Ihhh tillykke med det Camilla, det bliver da spændende at starte den uddannelse, sikke en ventetid, den kan virke lang når man glæder sig smiley

• #40   23. sep 2014 Tillykke Camilla smiley
    Så ved du hvad du skal lave de næste 4 år smiley

• #42   23. sep 2014 Wiiiiiiiiiiiiiii
    En uge mere så skal vi flytte, glæder mig så hammer meget, det er stadig ikk gået op for mig, og ovenpå den hårde tur med Oliver så er det skønt at kunne se lys for enden af tunnelen.
    Glæder mig til at se hvordan Aslan tager det.

• #44   26. sep 2014 Ihh hvor er det godt at høre Jesper, tillykke med delsejren smiley

• #45   26. sep 2014 Den er svær at følge efter, Jesper..

Fedt at nå et delmål og opleve det går den rigtige vej - især når det lige var i sidste uge at det ikke kunne lade sig gøre.

Du er sej!

.. Eneste wiiii herfra er over veloverstået udtrækning af visdomstand i dag og over at ligesom jeg kom hjem fra tandlægen havde "tandfeen" (eller PostDanmark) afleveret min nye skønne iPhone 6.

Nå ja, og så er det jo weekend smiley

• #46   27. sep 2014 Jeg ved ikke om det er en direkte wiiii Jubii opdatering..

Men han har da vel lov til at være lidt glad når man føler man har gjort en god handel smiley :D smiley :D smiley :D

Jeg var i dag med min kusine på luksus loppemarked smiley Min kusine er super kreativ og laver deko-page billeder, filter, syr bamser og meget andet så hun havde en stand og solgte fra, så jeg havde tilbudt at hjælpe for hyggens skyld smiley

Nå men når man er sådan et sted så er man jo nød til at se sig om, og på standen lige over for står der sådan nogle kegler som lidt skal forestille juletræer med sne på og lidt gran pynt, der er 3 stk i forskellige størrelser, både min kusine og jeg er ret vilde med jul og snakker om at de nok er dyre, jo da de er brugte med ser fine ud nærmest ubrugte, efter at have været der et par timer beslutter jeg mig for at luske rundt og ender ved nabostanden, jeg må høre hvad hun skal have for dem, hun tøver lidt og siger så 25 kr........ Ja sorry skal kan jeg skisme ikke sige andet end solgt, den største er 92 cm og den mindste 46 cm, ja og så viser det sig at der er lys i dem smiley

Ja og for at det ikke skal være løgn så i standen ved siden af der sælger hun bla jakker, sprit nye kollektions modeller, hun starter med at have dem til salg til 200 kr. hvilket er fint billigt, det er vind og vandtætte jakker i god kvalitet, da der er en time tilbage af markedet så har hun kun en jakke tilbage og sætter den ned til 50 kr. lige præcis den jakke jeg har skulet til hele dagen, en flot grøn (nærmest limegrøn) og da jeg lige får hvisket prisen af hende ved siden af så er jeg jo nød til at gå over og se om jeg kan passe den, og sørme om ikke den sidder perfekt på mig...... Så hvordan kunne jeg lade være med at købe den smiley :D smiley :D

Lige et billede af mit jule kup smiley smiley

profilbillede
  • #47   27. sep 2014 Sikke et kup Heidi. Hvor er de flotte smiley ih elsker også bare julen. Der er jo slet ikke så længe igen smiley

• #48   27. sep 2014 Nej der er ikke længe til jul, kun 2 mdr til vi kan begynde at pynte op og 3 mdr til juleaften smiley :D smiley

• #49   24. okt 2014 Ja, så er der kun 2 mdr. til jul - hvor tiden dog flyver .

God weekend til dig og dine smiley

• #50   24. okt 2014 Ja tiden flyver af sted smiley

Jeg har lige et wiiiiiiiiii jubiiiiiiiiiiii
    Jeg har i dag fået brev om invitation til jobsamtale... Jubiiii får sikkert ikke jobbet men det giver lige et ekstra boost at få jobsamtalen smiley :D smiley :D og man ved jo aldrig smiley

• Janne.*

#51   24. okt 2014 Endelig... Jeg havde ledt i næsten 2 måneder efter nogle vinter støvler på nettet med kilehæl, der var ingen jeg rigtig kunne lide enten de var for store i skaftet og hæl højden for høj eller for lange eller så var de udsolgt i min størrelse. Så fandt jeg her forleden sørme nogen og de passer perfekt i Zalando. jaaa

.

profilbillede
  • Janne.*

#52   24. okt 2014 .

profilbillede
  • Janne.*

#53   24. okt 2014 . smiley

profilbillede
  • #54   24. okt 2014 De er da vildt fede Janne, hvor er du heldig smiley

• Janne.*

#55   24. okt 2014 Tak Heidi.. Ja ikke, det trængte jeg også til, for er slet ikke ovenpå endnu smiley og så havde jeg en rabatkupon på 100 kr, så det var dejligt. smiley

• #56   24. okt 2014 Stram ballerne Heidi, du jan godt!!!
    Husk at forberede dig på de mest almindelige spørgsmål.
    Hvornår skal vi krydse fingre???

• #57   24. okt 2014 Lyder spændende Heidi smiley ja hvornår skal vi krydse fingre?

• #58   24. okt 2014 På onsdag, nu må vi se for jeg er faktisk slet ikke sikker på at det er mig, men det finder jeg ud af på onsdag smiley

• #59   24. okt 2014 Må man være nysgerrig efter stillingsbetegnelsen???
    Du ved god at hvis man ikke kan få den man elsker, så må man elske den man får ikke?
    (kæft hvor er jeg god til gamle ordsprog :P)

• #60   24. okt 2014 Servicemedarbejder (ikke rengøring)
    Grunden til jeg skriver jeg ikke ved om det er mig, er fordi jeg ikke helt ved hvad jobbet indebærer, jeg har ikke søgt det pga pres eller lign..

Jeg har søgt det fordi det lyder spændende, men da jeg er i tvivl om jobbeskrivelsen så er jeg jo også i tvivl om det er mig, og så ligger det pææænt langt fra hvor jeg bor desværre smiley men pyt det gør mig nu ikke så meget, jeg acceptere op til 1 times kørsel hver vej og det her er lige under smiley

• #61   25. okt 2014 En lille juuhuuu opdatering herfra. smiley
    Har endelig fundet ud af hvilken uddannelse jeg vil tage når jeg er færdig med min hf, var i studiepraktik i esbjerg i tre dage, og det bekræftede min idé, det er så dejligt at være afklaret med hvad jeg gerne vil nu.
    Desværre er der også en lille trist nyhed, smiley
    Aslan trives ikk som ene kat, han er meget trist og hyler næsten hele dagen og keder sig vildt meget, og nu hvor jeg har fået længere til skole så er jeg heller ikk meget hjemme, og får problemer også når jeg skal videre i min uddannelse da jeg ikk kan få ham passet når jeg er i praktik, og pension er jo ikk en mulighed i 4-10 uger som perioderne ligger på, så jeg har valgt at sætte ham til salg og finde et nyt godt hjem til ham hvor han han trives, for han trives ikk her, det var et sats at han kunne klare den som enekat, men kan jeg se nu at det kan han ikk, og han kommer i første række, det er vigtigt for mig at han har det godt og får det godt. Opdrætter er informeret og vil finde et hjem som stadig vil give opdateringer på ham så vi ikk mister ham helt og sikre at han har det godt

• #62   25. okt 2014 Anne Marie
    Hvor dejligt du har fundet ud af hvilken vej du vil gå i fremtiden, det kan være rigtig svært at finde ud af hvilken karriere vej man skal vælge, så dejligt at du har fundet vejen smiley

Men hvor er jeg ked af at høre at Aslan ikke trives, ja det var jo et sats, men jeg håbede sådan at det ikke ville betyde det store når nu han havde adgang til udelivet..
    Det bliver mega hårdt for dig at sige farvel til ham, særligt med alt det du har været igennem med kattene, jeg håber det bedste for både dig og Aslan, for selvfølgelig skal Aslan have det godt, men jeg er sikker på at det bliver med tårer og blødende hjerte at du giver ham videre smiley

• #63   25. okt 2014 Det bliver det bestemt også smiley Bliver rigtig hårdt, torsdag kunne jeg næsten ikk bære at skulle i studiepraktik, og måtte i pausen lige gå en lille tur, for var så ked af det fordi jeg jo vidste at det hele bare ikk kunne hænge sammen, og syns ikk at jeg kunne byde ham en flytning igen hvor jeg så igen ikk vil være så meget hjemme som jeg gerne ville smiley smiley valget var rigtig hård, for det at vælge denne uddannelse gjorde jo at jeg måtte træffe valget og sige at så kunne jeg ikk have kat, også trives han jo ikk som enekat, havde virkelig også håbet på at det kunne fungere for ham, men han kalder stadig efter Oliver når han er ude, sidder på stakittet og miaver, og det gør virkelig bare ondt at høre smiley og havde jo håbet at jeg i det mindste kunne få lov til at beholde den ene kat efter alt det med Oliver smiley Men netop fordi jeg elsker ham så meget smiley så kan jeg også godt se at jeg er nød til at gøre det rigtige, og det er at finde ham et nyt hjem, jeg har heldigvis god tid, skal først flytte til September og indtil da så vil han have det som blommen i et æg. smiley
    Men håber at jeg kan finde et sted hvor de vil give opdateringer og jeg stadig kan følge ham sammen med opdrætteren, ved det betyder meget for opdrætter at følge hans killinger, især fra første kuld.
    Men hold op hvor bliver det svært at skulle leve uden kat, tror jeg må se om jeg kan blive frivillig et sted, der skulle vidst ligge et par internater i Sønderjylland, eller også blive hundesitter eller kattesitter smiley

• #64   28. okt 2014 Jubiiiiiiiiiiiiiii
    Endeligt var Tøsens urinprøve fin smiley :D smiley :D smiley :D

Efter flere måneder med for høj pH værdi er den endelig normal, nu er der så bare det øv at vi igen skal skifte foder, for hun må ikke mere få metabolic, der er nemlig ikke noget forebyggende for urinveje i, så øv øv..

Det betyder jo så også at Tøsen ikke kan komme til at tabe sig, for jeg nægter at have en sulten kat, metabolicen virkede så fint fordi hun ikke var sulten modsat alle andre lightprodukter..

Men nu prøver vi det her nye fra Virbac, det er bare sådan nogle irriterende små piller, så dem tygger hun ikke på de bliver bare slugt..

Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind i alt det her foder halløj smiley

• #65   30. okt 2014 Jubiiiii wiiiiii

Ja så har jeg skisme fået job, det er jo ikke så ringe endda, er spændt på hvordan det bliver da det er helt uden for mit felt, men det lyder spændende og måske er det bare blevet tid til at sadle om smiley :D smiley :D smiley :D

Nu har jeg også gået og tullet rundt herhjemme længe nok smiley

• #66   30. okt 2014 Ej, stort tillykke med jobbet Heidi smiley

Da var da glædeligt at høre og ja det kan være meget sundt at skifte retning, så man ikke kører sur i det smiley

Mon så ikke misserne får lidt større julegaver i år smiley

• #67   30. okt 2014 Njaaa det skal de måske ikke regne med, det bliver pæænt dyrt for mig at starte, da jeg skal køre ret langt, så der bliver nogle dyre kørepenge den første måned eller 2, men det kan være at deres fødselsdagsgaver bliver gode, og ellers bliver de jo løbende forkælet smiley :D smiley :D smiley

• #68   30. okt 2014 JA, det er jo det de gør smiley

• Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

#69   30. okt 2014 Wiih.. :3
    Så bor vi endelig i den nye lejlighed, og katte trunten har bare taget det SÅ flot!
    Bruger begge kattebakker, og vader rundt i lejligheden som om hun altid har boet her.. !

• #71   30. okt 2014 Stort tillykke med jobbet Heidi smiley det var da bare skønt du fik det smiley

• #72   30. okt 2014 Tak Trine
    Ja det var skønt, jeg er spændt på hvad jeg har sagt ja til, men umiddelbart lyder det som et godt job smiley

Men det bliver hårdt at skulle op hver dag omkring kl 5 smiley

• Janne.*

#73   30. okt 2014 Ejj hvor dejligt Heidi.. Tillykke med jobbet, ja det var tidligt du skal op puha
    Men jeg håber du bliver rigtig glad for det. smiley

• #74   30. okt 2014 Ja Janne men skal slet ikke klage..

Jeg møde godt nok tidligt men har jo så også fri allerede kl. 14.30, fri hver weekend og man følger jo også skolens ferier, så får såmænd også 10 ugers ferie..

Sååååå det er vist luksus smiley plus så vidt jeg kan regne mig frem til så er der betalt pauser også..

• #75   30. okt 2014 Det bliver dejligt for dig Heidi.

Ja, hvem der bare gik i skole igen - langggg sommerferie smiley

• #76   30. okt 2014 Jahhh det er jo netop ikke dårligt..

Men da man gik i skole kunne man slet ikke vente med at det var slut... Man anede slet ikke hvor godt man havde det smiley

• #77   30. okt 2014 Ja pu ha man skal nok lige vende sig til at skulle så tidligt op, men ellers lyder det da super med tidligt fri og lang ferie smiley

• #78   30. okt 2014 Stort tillykke Heidi!
    Kan ikke lige finde en Jubiiii smiley smiley

Op kl. 5?
    Kan du ikke ligeså godt lade være med at gå i seng? smiley

Men lang ferie - bvadr det gider jeg slet ikke at høre om, for jeg er slet ikke misundelig smiley smiley

• #79   30. okt 2014 Njaaa jeg syntes nu ikke jeg bare kan lade være med at gå i seng, så må jeg jo bare til at piske mig selv i seng ved 22 - 23 tiden, selv om det er svært for et B-menneske som mig smiley smiley

• #80   30. okt 2014 Wiiiiiii går på weekend om 42 min smiley

• #81   5. nov 2014 IIIIH Jeg glæder mig til jeg får vareprøver hjem fra Kingsmoor af smiley

• Janne.*

#82   11. nov 2014 Jaaa Endelig fandt jeg 2 sæt hyggetøj. Elsker når jeg er hjemme at tage noget hyggetøj på. smiley Det er bare sååå blød og behageligt at have på, og varmt her til vinter.:-)

Hver sæt har kostet 193 kr.Det synes jeg var billigt, lige til posten kom med pakken, så var der told på, fordi de kom fra Kina, det så jeg ingen steder. Nå men synes det var rigtigt billigt alligevel med told på, ca 295 pr sæt, det tror jeg ikke det ville koste hvis man kunne købe det herhjemme, for så lækkert og en god kvalitet er det.:-)

Her er nogle billeder af de 2 sæt, hvis nogen er interesseret. smiley

Det første har jeg på nu for første gang.

profilbillede
  • Janne.*

#83   11. nov 2014 smiley

profilbillede
  • Janne.*

#84   11. nov 2014 Det andet sæt.

profilbillede
  • Janne.*

#85   11. nov 2014 smiley

profilbillede
  • Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

#86   11. nov 2014 YAY ME !

Havde bare lige en super god undervisning på hesten i dag!
    Fik sågar en kontrolleret galop, og styrede udenom de andre heste, UDEN at gå i panik! x'D

• #87   11. nov 2014 Jo Janne når det koster over 100 kr fra et ikke EU land så kommer der told på, så husk det næste gang du bestiller noget, denne gang var det måske ok, men det kan blive mægtig dyrt..

De er i øvrigt rigtig søde, selv er jeg ikke til at gå i sådanne sæt, men derfor kan jeg godt syntes de ser søde ud smiley smiley

• Janne.*

#88   12. nov 2014 Haha Ja Heidi, det skal jeg nok huske til en anden gang at se mig grundig for. smiley

Men pakkemanden sagde at mange for et chok at de pludselig skal betale engang til, da de ikke ved eller var klar over der var told på. smiley
    Han spurgte om han så skulle sende den retur, men jeg synes ikke det var så dyrt for 2 sæt, så jeg betalte gladeligt, efter mit lille hoved havde regnet ud at det var ok. smiley smiley

• #89   12. nov 2014 smiley

Der er rigtig mange der ikke ved det med old, jeg ved det kun fordi jeg har en kammerat som jævnligt køber noget i Kina, så han har fortalt det..

• Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

#90   19. nov 2014 WEEEE!
    Fik en super god julegave ide til kæresten i nat, men frygtede at det ville blive svært og dyrt at finde..
    Bruger en 20 min på at google rundt, og finder da også en masse resultater, bare ikke nogen jeg synes er kønne..
    Men pludselig! BUM! Der var den! Perfekt, : D Lige som jeg ville have det, endda en smule pænere.. :3 Yay.. eeen julegave i hus nu allerede xD

• #91   2. feb 2015 Yeeeaaa, så fandt jeg endelig en beholder til mit grus, der ellers kommer i 15 kg´s sække og jubbiiii, den kan nok tage 2,5 pose af gangen - altså over 30 kg på en gang smiley

http://fairpet.dk/produkter/40-fodertoender-amp-skaale/497-luksus-fodertoende---firkantet-m-maaleske-i-laaget--creme/

Nu overvejer jeg om jeg skal købe en 7,5 kg´s spand til mit foder (køber forskellige og blander smiley

profilbillede
Kommentér på:
Glæde`s tråden Jubiiii Whiiii

Annonce