{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Ang. Plejekillingerne. {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
Jeg har fået de 3 killinger hjem til mig, men jeg havde misforstået noget af det vigtigste af det hele, at jeg fik moderen med, og det er jeg vildt glad for, de får stadig mælk af hende. De skal selvfølgeligt til dyrlæge, regner med det bliver på mandag, de ser alle sammen sunde og raske ud, og er vildt kære.
Det kan tydligt mærkes på dem at de ikke er helt van til en hånd, men det håber jeg bliver bedere. smiley
Kønnene på dem er også tjekket nu, 2 hunner og 1 han, hannen er den der er nemmest at komme til, og snakke med.
Jeg fik at vide i går det skulle være noget blandingsracer af maine coon, perser og huskat, men indtil videre han jeg se mest huskat i dem, lidt perser ved øjnene, men er ikke helt sikker, men selvom der ikke er race i dem er de vildt dejlige og flotte.
Alle 3 + deres mor vil komme herind indtil de får nyt hjem.

Forresten, tråden jeg oprettede igår, vil bare lige sige undskyld hvis jeg fornærmede nogen, eller andet. Jeg tog måske lidt for hurtige skridt, hvilket jeg fandt ud af i dag ikke var nødvendigt, da jeg ikke anede jeg fik moderen med. Så vil bare lige sige at jeg selv klare mad, og dyrlæge, selvfølgeligt må folk gerne hjælpe til hvis de har lyst. smiley Til dem der allerede har kontakte mig med hjælp, og som har sendt, vil lige få besked om de får noget tilbage fra mig senere, lidt penge som tak for hjælpen. smiley

Jeg satser på kattene kommer ind i morgen, det er ikke til at tage ordentlige billeder ved denne tid på aftenen.

Knus Kristina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. Plejekillingerne.
Kommentér på:
Ang. Plejekillingerne.

Annonce