19. jan 2014 Følger: 16 Følgere: 426 Katte: 3 Emner: 105 Svar: 1.457
Glædelig 1. December :D Glædelig 1. December :D
Glædelig jul alle sammen
Synes vi mangler sådan en tråd hvor vi ønsker hinanden glædelig jul, og hvor vi kan dele hvad vi måske skal lave i løbet af jule måneden
Og det var jo første advent igår.
Jeg havde besøg af min mor og hendes mand(ikke min far) igår hvor jeg fik handlet ind til Milo med nyt fodre og julegodbidder og min mor købte en julekalender til Milo Hun bragte også julepynt med til os så der blev også ordentlig pyntet op igår
Det gjorde så at Milo fik et ordentlig chok igår aftes da det ene stykke pynt faldt og Milo skyndte sig ned væk fra det lidt synd for ham men vi kunne ikke lade være med at grine og det skal lige siges at han gik hen og kiggede på pyntet bagefter
I næste weekend skal vi hjem til min far og hans kæreste, sammen med min søster og hendes kæreste. Det glæder vi os til
Næste weekend igen skal vi ned til min kærestes ældste søster til julefrokost hvilket nok skal blive hyggeligt
Jule aften skal jeg så tilbringe med min mor og hende mand, sammen med deres dyr og det glæder jeg mg til
Hvad skal i lave i julen bare sådan overordnet hvis i vil dele det. I får lige nogen julemisser med på vejen. Ville have lagt et billed op af en jule Milo men har desværre ikke sådan et billed endnu
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
I går brugte jeg hele dagen på at pynte op til jul, Smilla syntes det så meget interessant ud, men indtil videre lader hun nu at stå pænt
De næste weekender frem til jul skal jeg til en fødselsdag hver weekend
jan 2014
Følger: 16 Følgere: 426 Katte: 3 Emner: 105 Svar: 1.457
Og held og lykke med lille Cosmo idag Camilla
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 813 Katte: 20 Annoncer: 2 Emner: 118 Svar: 7.388
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 579
Her skal Feline jo holde jul hos 'mormor' for første gang. Så der er en masse julepynt, der snart kommer op, som hun rigtig kan snuse til og sikkert også rive på gulvet!
Hun fik sin helt egen julekalender fra MultiFit af min mors kæreste, så jeg er spændt på, om hun vil spise godterne, der er i. Dem fra i dag viser hun ikke rigtig interesse for! Kræsenpind! Så må hunden jo få dem
Ellers kommer dagene vist til at gå med at pynte op, bage julesmåkager og gøre klar til det store ryk ind i julen. Det er min lille nevøs første jul, og den skal holdes herhjemme, så det bliver bare dejligt! Han er nu 7½ måned, så han skal både have and og risalamande juleaften
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
Det vigtigste først: jeg har fødselsdag d 14, så der regner jeg med at gå ud og spise med datter og min mor og hendes mand. D 12 skal datteren have en veninde sovende og d 13 skal pigerne i biffen og imens skal jeg shoppe (de er 10 år, så jeg følger dem til "døren" og henter dem igen efter filmen), bliver hyggeligt. Jeg håber at ses med min veninde i næste weekend og måske nå en tur i ikea også. Ellers har jeg ikke de store planer.
Juleaften skal vi være hos min mor, regner med at datteren bliver og sover til dagen efter, hvor det er min mors fødselsdag.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 387 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.290
Har I set The Julekalender?
Jeg har 3 stk. "Nåså'er" herhjemme
I går fik jeg en troldegren - jeg var godt klar over at den skulle op under loftet, men allerede inden den var hængt op, havde alle 3 julelys i øjnene - den skulle plyndres!
Så imens jeg balancerede på et bord og kæmpede med at få den til at hænge i en ledning, havde jeg lige 3,5 kg. kat hængende i mine lår - AV!
Ham rystede jeg af 3 gange, de andre 2 tosser var dog for tunge i rumperne
Men nu er den pyntet - og at Lukas er blind på det ene øje, ja det gælder i hvert fald ikke når der skal plyndres troldegren
Glædelig jul
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 387 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.290
Det var JUL
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
i dag tager vi turen til at få bandagen af Ches' brækkede pote! endelig !!! det har været 5 lange uger
og ellers så blev der pyntet op i weekenden så vi er klar til jul og vi tager så hjem til dk juleaften
nov 2013
Følger: 1 Svar: 1
Det lyder som om at din kat har et ret dejligt liv, Heidi J... Med julekalender og det hele
Jeg har virkelig glædet mig meget til december.. Så bare det at det endelig er denne måned, syntes jeg er dejligt. Skal tilbringe min december med familie, venner og en masse heste, regner jeg med
Og forhåbentlig min nye kat, som jeg fik i dag
Glædelig 1. December :D