576 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar

9. jan 2012 Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
De første tegn på forår De første tegn på forår
Ih hvor er det en dejlig dag, måske lidt koldt men solen skinner og så fik jeg øje på vintergækker og erantis i min have, nu må foråret endeligt være på vej, kan slet ikke vente på sol, sommer og varme :)
Hvad laver i sådan en fantastisk lørdag, ja det er jo valentinsdag ikke noget jeg går op i, men syntes at i dag skulle vi forkæles på husstanden bare fordi det er lørdag og jeg starter ferie nu, så jeg har købt røde bøffer, lakridsis og fastelavnsboller som vi rigtig skal hygge med senere
3 synes godt om
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 579
Ja det er herligt, her er haven også fyldt med forårsbebudere. Jeg har lige været ude og jagte høns. Eller bare en høne. Haven er hegnet ind pga hunden, og en af naboens høns havde så forvildet sig herind. Det gør de tit, og det er også helt ok. Men dens 'venner' gik ovre på den anden side af vejen, og den var desperat efter at komme ud til dem. Så tænkte jeg, jeg hellere måtte hjælpe. Dumme dyr. Den fattede da hat og briller, så jeg rendte rundt dér og ligende en klovn, mens jeg prøvede at dirigere med en høne!!! Og blev skide kold
Nej heller ingen Valentine her. Opreklameret propaganda lavet af div. blomsterhandlere! Synes det er pjat. Man kan altid fejre sin kærlighed, det behøver man ingen bestemt dag til!
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Hahaha kan lige forestille dig rende rundt efter en hønemor derbyet intet fatter af at du forsøger at hjælpe den hjem
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 579
Til dejlig underholdning for Feline
Og ja Heidi, folk der kørte forbi, gloede også noget, da jeg stod dér halvvejs inde i en busk
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 387 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.289
Her har der været overskyet og hundekoldt hele dagen. Jeg havde allerede vintergækker før der kom sne - og de overlevede
Så har jeg en 4 benet forårsbebuder - et pindsvin! Fugle gider ikke at besøge mit fuglehus, men på den anden side - de ville også leve livet farligt... Jeg har også købt luksusfrø fra Zooplus men næhh nej.
Så er min hortensia desværre ved at springe ud, det går da vist galt hvis vi får hård frost.
Men det er dejlig lyst
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 177
Varm kakao på Vivaldi :3
Nu er vi hjemme igen, og har lige bestilt pizza (Romantisk middag)
Jeg blev allerede valentines forkælet i forgårs, med restaurant og blomster
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.014
vi gik en tur op til byen for at handle.lidt koldt men ellers fint vejr
kattene har også rigtig hygget sig ude i løbegården, og ville da slet ikke ind igen her ved 17 tiden.
blomster har vi nogle af. har tilmed hornvioler ude i haven - har stået der fra sidste år.
fugle har vi derimod masser af. kattene er dels så heldige at jeg foder ude foran løbegården. har en masse måger som også er sultende, og de vil gerne spise omme på græsset
ude foran stuevinduet har vi en fuglekasse og den er meget velbesøgt til stor glæde for kattene.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.491
Men ingen sol her
De første tegn på forår