576 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

De første tegn på forår De første tegn på forår

Ih hvor er det en dejlig dag, måske lidt koldt men solen skinner og så fik jeg øje på vintergækker og erantis i min have, nu må foråret endeligt være på vej, kan slet ikke vente på sol, sommer og varme smiley :) smiley

Hvad laver i sådan en fantastisk lørdag, ja det er jo valentinsdag ikke noget jeg går op i, men syntes at i dag skulle vi forkæles på husstanden bare fordi det er lørdag og jeg starter ferie nu, så jeg har købt røde bøffer, lakridsis og fastelavnsboller som vi rigtig skal hygge med senere smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De første tegn på forår
  • #1   14. feb 2015 .

profilbillede
  • #2   14. feb 2015 Skinner solen???? Sgutte her oppe i Nordvestsjælland smiley

Ja det er herligt, her er haven også fyldt med forårsbebudere. Jeg har lige været ude og jagte høns. Eller bare en høne. Haven er hegnet ind pga hunden, og en af naboens høns havde så forvildet sig herind. Det gør de tit, og det er også helt ok. Men dens 'venner' gik ovre på den anden side af vejen, og den var desperat efter at komme ud til dem. Så tænkte jeg, jeg hellere måtte hjælpe. Dumme dyr. Den fattede da hat og briller, så jeg rendte rundt dér og ligende en klovn, mens jeg prøvede at dirigere med en høne!!! Og blev skide kold smiley

Nej heller ingen Valentine her. Opreklameret propaganda lavet af div. blomsterhandlere! Synes det er pjat. Man kan altid fejre sin kærlighed, det behøver man ingen bestemt dag til!

• #3   14. feb 2015 Her på Vestsjælland skinner solen skønt smiley

Hahaha kan lige forestille dig rende rundt efter en hønemor derbyet intet fatter af at du forsøger at hjælpe den hjem smiley smiley :) smiley

• #4   14. feb 2015 Ja , det er dejligt at se lidt blomster. Her kom juleroserne frem efter sneen forsvandt. Desværre har jeg ikke så meget held med fuglene ved foderbrættet. Jeg er ellers begyndt at fodre med nogle fine nye frø fra zooplus som alle skrev de var vilde med.. Men kattene har inspiceret dem nøje. smiley

profilbillede
  • #5   14. feb 2015 Vi har masser af fugle i foderhusene. De sidder ligefrem i kø ude i hækken.

Til dejlig underholdning for Feline smiley

Og ja Heidi, folk der kørte forbi, gloede også noget, da jeg stod dér halvvejs inde i en busk smiley

• #6   14. feb 2015 Jeg er lige startet med at fodre. Så de skal nok lige finde ud af at der er mad derude . Vi glæder os også til udsigten til fugle, når de finder ud af at der er mad og ikke bare et tomt hus . Jeg kender da også flere der har en hel flok til at komme daglig. Så må det vel også kunne lykkedes her bare med nogle stykker, selv om vi kom lidt sent igang.

• #7   14. feb 2015 smiley smiley Karina jeg kan lige se det for mig smiley
    Her har der været overskyet og hundekoldt hele dagen. Jeg havde allerede vintergækker før der kom sne - og de overlevede smiley
    Så har jeg en 4 benet forårsbebuder - et pindsvin! Fugle gider ikke at besøge mit fuglehus, men på den anden side - de ville også leve livet farligt... Jeg har også købt luksusfrø fra Zooplus men næhh nej.
    Så er min hortensia desværre ved at springe ud, det går da vist galt hvis vi får hård frost.
    Men det er dejlig lyst smiley

• Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 177
    #8   14. feb 2015 I dag har manden og jeg været på Ros torv, med min mor og søster..
    Varm kakao på Vivaldi :3

Nu er vi hjemme igen, og har lige bestilt pizza (Romantisk middag)
    Jeg blev allerede valentines forkælet i forgårs, med restaurant og blomster smiley

profilbillede
  • #9   14. feb 2015 i formiddags var det helt vildt tåget her på langeland, men over middag ja så kommer solen frem, og det blev faktisk en fin eftermiddag
    vi gik en tur op til byen for at handle.lidt koldt men ellers fint vejr

kattene har også rigtig hygget sig ude i løbegården, og ville da slet ikke ind igen her ved 17 tiden.

blomster har vi nogle af. har tilmed hornvioler ude i haven - har stået der fra sidste år.
    fugle har vi derimod masser af. kattene er dels så heldige at jeg foder ude foran løbegården. har en masse måger som også er sultende, og de vil gerne spise omme på græsset
    ude foran stuevinduet har vi en fuglekasse og den er meget velbesøgt til stor glæde for kattene.

• #10   14. feb 2015 Her er min magnolie i forårs humør, og det må spætten også være, for jeg har hørt den mange gange når døren er blevet åbnet her i dag.
    Men ingen sol her smiley og temmelig koldt, men drengene har været meget ude.

profilbillede
Kommentér på:
De første tegn på forår

Annonce