{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Prison Break {{forumTopicSubject}}

Til de der følger med i serien - GLÆD JER!
Jeg har lige set det sidste afsnit, og må sige det dælme er den bedste og mest intense serie jeg nogensinde har et. Både min kæreste og jeg, sad på kanten af sofaen, med sommerfugle i maven og hjertebanken da de sidste to afsnit rullede over skærmen i vores lille hjem..

Og for de der håååååber serien ikke slutter efter kun 1 sæson som det var lovet kan jeg kun sige; GLÆD JER DOBBELT - for der kommer en anden sæson!
Hvorvidt det er en god ting kan vi så altid diskutere når tv3 har fået vist det sidste afsnit af sæson 1, for jeg tror der vil være delte meninger smiley

Men helt fantastisk serie, og de der følger den, kan bstemt glæde sig til de kommende afsnit..

Godnat alle sammen!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prison Break
  • #1   18. maj 2006 vi er godt igang :o) Mangler kun et par stykker. Det er godt nok tit man næsten sidder og bider negle! Indtil videre glæder vi os til anden sæson.

• #2   18. maj 2006 det er en fed serie, hvor mange afsnit er der ialt i sæson 1, syntes den blir mere og mere intens, har set alle afsnit indtil videre

• #3   18. maj 2006 der er 22 afsnit i første sæson, og det bliver virkeligt bare intenst til sidst!

Der er dog et minus ved at der bliver en anden sæson. Personligt syns jeg ikke der skal være nogen og sådan har jeg hele tiden haft det, fordi det blev lovet at serien kun skulle være én sæson lang. Derudover behøver der ikke komme en anden sæson (forklaringen vil jeg gerne give men vil ikke spolere noget).
    Hvad angår sæson 2, er der en ret væsentlig detalje der bliver forandret, men det vil jeg heller ikke nævne, for jeg vil helst ikke spolere noget for de der stadig mangler et par afsnit smiley

• #4   18. maj 2006 der er 22 afsnit. hvorfor der så kun står der er 16 ved jeg ikke. Måske fordi tv3 kun har købt frem til afsnit 16, men jeg ved det ikke. Der er i hvert fald 22 afsnit smiley

Serien er ikke udkommet på dvd, da den først lige er blevet færdig i denne uge (eller i sidste) i usa, så den kommer nok først på dvd til efteråret.
    Vi har set afsnittene simultant med at de er blevet vist i usa - dog med en dags forskydelse da vi her i dk som regel er gået i seng når det er aften i usa smiley

• #5   18. maj 2006 Det er FOX der har sendt Prison Break i usa.. men vi har ikke set dem på samme tid som kanalen viste dem - fordi vi sover på det tidspunkt smiley men det er der råd for, så grunden til, at vi har se afsnittene næsten samtidig med amerikanerne er, at afsnittene er tilgængelige på nettet.. prøvede lidt at undgå at skrive det så håber ikke man bliver frosset eller noget for at hente serier på nettet smiley men det gør vi altså. og der er afsnittene altså dagen efter de er blevet vist. Så derfor startede vi med serien samtidig med amerikanerne, og derfor sluttede vi serien samtidig med dem smiley

Tanketom tror jeg ikke du er smiley

• #6   18. maj 2006 ja det er det.. så slipper man også for reklamerne undervejs!

• #7   18. maj 2006 Den er FOR FED, og ja,man sidder sku og bider negle... FEDT at der kommer en sæson til.............. Jamen det er sku lækkert at høre. Vi sidder også klistret til skærmen om lørdagen. det er et MUST.......... *s*

• #8   18. maj 2006 Bettina: jeg synes egentligt det er synd der kommer en sæson til. For jeg tror de for svært ved at bevare intensiteten og spændingen i yderligere 22 afsnit (især nårman som jeg, ved hvad 2. sæson overordnet handler om). Ligesom LOST skulle have været afsluttet efter 1 sæson brude PB også have været det.. så jeg er ikke engang sikker på jeg vil se sæson 2 - der vist mest af alt bliver en ny serie da den får ny ***** (skriver stjerner i stedet for ordet da jeg ikke ønsker at ødelægge noget for nogen smiley

Kommentér på:
Prison Break

Annonce