Prison Break {{forumTopicSubject}}
Til de der følger med i serien - GLÆD JER!
Jeg har lige set det sidste afsnit, og må sige det dælme er den bedste og mest intense serie jeg nogensinde har et. Både min kæreste og jeg, sad på kanten af sofaen, med sommerfugle i maven og hjertebanken da de sidste to afsnit rullede over skærmen i vores lille hjem..
Og for de der håååååber serien ikke slutter efter kun 1 sæson som det var lovet kan jeg kun sige; GLÆD JER DOBBELT - for der kommer en anden sæson!
Hvorvidt det er en god ting kan vi så altid diskutere når tv3 har fået vist det sidste afsnit af sæson 1, for jeg tror der vil være delte meninger
Men helt fantastisk serie, og de der følger den, kan bstemt glæde sig til de kommende afsnit..
Godnat alle sammen!
sep 2005
Følger: 3 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 15 Svar: 156
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 391
Der er dog et minus ved at der bliver en anden sæson. Personligt syns jeg ikke der skal være nogen og sådan har jeg hele tiden haft det, fordi det blev lovet at serien kun skulle være én sæson lang. Derudover behøver der ikke komme en anden sæson (forklaringen vil jeg gerne give men vil ikke spolere noget).
Hvad angår sæson 2, er der en ret væsentlig detalje der bliver forandret, men det vil jeg heller ikke nævne, for jeg vil helst ikke spolere noget for de der stadig mangler et par afsnit
feb 2006
Serien er ikke udkommet på dvd, da den først lige er blevet færdig i denne uge (eller i sidste) i usa, så den kommer nok først på dvd til efteråret.
Vi har set afsnittene simultant med at de er blevet vist i usa - dog med en dags forskydelse da vi her i dk som regel er gået i seng når det er aften i usa
feb 2006
Tanketom tror jeg ikke du er
feb 2006
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
feb 2006
Prison Break