3.414 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
17 Svar
mad der ka spises med en hånd?? mad der ka spises med en hånd??
I forlængelse af mit emne omkring skadestue..
Jeg mangler inspiration til retter der kan spises med en hånd højre tommelfinger er i gips og hovedpersonen er venstrehåndet.
Har selv tænkt millionbøf, boller i karry, brændende kærlighed, hakkebøf, den kan godt deles med en gaffel.
Men så er jeg tom for idéer??
0 synes godt om
nov 2014
Følger: 3 Følgere: 197 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 729
feb 2015
Følger: 9 Følgere: 133 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 830
aug 2012
Følger: 32 Følgere: 37 Katte: 6 Emner: 13 Svar: 360
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 386 Katte: 4 Emner: 190 Svar: 7.282
Man kan klare meget med tænderne (er gode til at åbne mælk med) og en vandpumpetang er uundværlig.
Og jeg kender det der med omklamrende omsorg som rengøring mv. der bliver man også hurtig kreativ.
Siger hende der gik med en brækket arm i 19 uger inden der blev gjort noget.
feb 2015
Det er en fyr i 20'erne
19 uger
Hvad havde du lavet?
aug 2010
Efter 19 måneder på stærkt smertestillende med SOSU og stor kreativitet, forlangte jeg at komme til AUH hvor kirurgen sagde at hvis jeg havde kørt ganske få km. stærkere havde jeg mistet min arm. Så jeg er meget glad for at jeg havde taget farten af - og at jeg har beholdt min højre arm trods varige mén.
feb 2015
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 28 Katte: 5 Emner: 118 Svar: 843
fik endda burger på hospitalet inden jeg blev udskrevet og den må jeg indrømme var lidt af en udfording at skulle spise kun med vestre hånd, når man er højrehåndet. Det blev lidt noget gratværk, med salat der faldt ud osv...
kunne godt tænke mig en gryderet, men den må jeg nok kigge langt efter, når jeg ikke selv kan lave den
feb 2015
Om aftenen, den dag hvor han har sagt det til chefen, laver hun mad til dem alle..
Lækre 'kan ikke spises uden kniv ' Steaks
Senere så gør hans brors kone det samme
aug 2010
God bedring Bettina
feb 2015
Her sidder han på en der står helt stille, han spænder gjord, lange gjordstropper, så han hænger lidt på siden af hesten, ike stigbøjler på endnu. En opstalder, der ikke har set ham lukker sin hund ud af bilen.
Denne fræser forbi hesten der fnyser og springer til siden og forsvinder under ham
Det gør ondt i hånden, men han er ikke pivet, op på hesten og i skoven som planlagt..
Det er først om natten, da han i søvne laver en forkert bevægelse at det begynder at gøre rigtigt ondt..
Hans egen skrotbil har håbløs gearkasse, hvad gør man så?
Vækker chefen? Nejda hendes bil har automatgear.. Så han kører da selv på skadestuen.
Hvor hans storebrors kone er på arbejde
feb 2015
7-9-13
Jeg har aldrig brækket noget, men da den dumme syge kat bed mig så kom der betændelse, den havde tarmudfald, ville fange til aflivning, utaknemmelige @#¥$*%
Hånd hævede op og gjorde meget ondt.. Grerr
Men jeg kunne stadig løslongere mulen og så varede det ikke 6uger, bare tanken
feb 2015
feb 2015
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 28 Katte: 5 Emner: 118 Svar: 843
prøvede det selv som yngre, hvor jeg stod på hovedet ud over cyklen i fuld fart ned ad bakke, da jeg var på vej ud til hesten
min søster har så også lavet en afstigning der minder lidt om den du skriver om, på min dengang unghest. Den blev forskrækket over at rytteren fulgte med, da den hoppede over en grøft(første spring m rytter) så hun tog eg runde buk og hop. søster blev på, hesten stopper. de går videre, hesten tager et skridt til siden og i det samme knækker stigremmen, og min søster triller af
tak for god bedrings ønskerne
Men de skide ankre ville ikke ud, i forsøget på få den værste ud, brækker de skulderhovedet(toppen af overarmsknoglen), det lykkes ikke, så de vælger at slå ankrene ind i knoglen, hvilket giver 2 steder mere med splitret knogle.
De fik da ankre så langt ind at de ikke skulle gøre mere skade. Men det betyder så en noget længere helingsperiode, frem for den umiddelbare brugbar arm, de snakkede om før operstion. Men jeg er da glad for at de har lavet det, for det andet var heller ikke spor sjov at gå med.
feb 2015
(han brækker ikke håndledet, men noget ved tommelfingeren)
feb 2015
Googlet, tænker at han nærmere får en revne i knoglen, eller i hvert fald være stabilt brud, da den ikke skal se brækket ud, som på de billeder jeg har set.. Han skal netop ikke tro det er noget særligt..
mad der ka spises med en hånd??