875 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

mad skåle og vand skåle... mad skåle og vand skåle...

http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=120911&ProductName=Sk%E5les%E6t+i+enkelt+design+til+hund+%2F+kat&GroupName=Madsk%E5le+%26+underlag&GroupGuid=29

se li de her vand og mad skåle.. tror i ikk godt at der ka være mad og vand i der.. og den er ikk for høj til en 12 ugers killing ka spise og drikke a den..

måske mærkelig spørgsmål men håber i kan hjælpe..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mad skåle og vand skåle...
  • #2   29. jul 2009 Lad vand og foder stå seperat. Det synes de fleste katte bedst om. Og hav flere vandskåle rundt om i huset, så kattene drikker mere.

Hvis du gerne vil have flot design til dine kattes foder, så køb noget almindeligt "menneskeprocelæn", der falder i smag og har praktisk størrelse og form (aht til knurhår osv.). Hehe, mine drenge har bl.a. Teema IIttala-skåle og kongeligt porcelæn :S - fjollet og unødvendigt, men jeg undskylder mig, med at skålene jo altid står fremme. (Vandskåle er dog aflagte Ikeaskåle og div. fra genbrugsen)

• #3   29. jul 2009 jeg syns det er et rigtig flot design, men nok ikke lige sådan en jeg ville vælge. Syns bedre om foderautomater hvor foderet selv falder end i bunden som der spises og så en vandfontæne er simpelthen en genial opfindelse, som vi ikke kan undvære hjemme hos os smiley

Kommentér på:
mad skåle og vand skåle...

Annonce