{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mad- og vandskåle
  • #1   7. jun 2011 Jeg gør det nok hver 3-4 dag , så der ikke kommer mærker der er svære at få af , så hellere gøre det tit og så er det hurtigt overstået smiley

• #2   7. jun 2011 Jeg rengører mine hver aften, når jeg alligevel står og skal ordne opvasken smiley

• #3   7. jun 2011 Vores bliver rengjort hver gang der kommer nyt foder eller vand i, dvs. ca hver dag/hver anden dag smiley

• #4   7. jun 2011 Vandskåle, som jeg har 8 stk af, fordelt i hele huset bliver skiftet 2 gange dagligt og vasket af ca hver 3 - 4 dag.

Madskåle til tørfoder, som jeg lige har talt sammen til 20 stk fordelt i hele huset, vasker jeg af ca. 1 gang i ugen. Mine skåle til tørfoder er aldrig tomme smiley Skåle til vådmad bliver vasket af, med det samme de er færdige og levninger bliver smidt ud... Det står nemlig bare og bliver til én stor bakteriebombe, hvis man lader sådanne rester stå smiley

• #5   8. jun 2011 Mine bliver skiftet HVER dag. Jeg har så mange. De kommer i opvaskemaskinen. Det er meget vigtig med rene skåle, da de kan være smittekilder, især hvis man har flere katte. Jeg ville ikke turde gøre det mindre en hver dag.

• #6   8. jun 2011 Jeg skifter vand 2 gange dagligt med rene skåle , og madskålen vaskes ca hver anden dag , alt efter om Asti har fået spist maden smiley

• #7   8. jun 2011 Tak for jeres svar:)

Jeg rengører også vandskålen hver dag, da jeg skifter vandet hver dag, så kan jeg alligevel gøre det. men med madskålen kunne det godt være jeg skulle gøre det oftere end en gang i ugen.

Kommentér på:
Mad- og vandskåle

Annonce