{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Kan det give gigt? {{forumTopicSubject}}

Hej katte mennesker 0.o

Min kat kan selv åbne døre, han sætter sig ned og hopper, hænger derefter på
Håndtaget.
Vi fik af vide af dyrlægen at han har lidt gift i bagbenene. Kan det skyldes det med døren? Han er en meget sporty kat, men jeg er lidt bekymret for hans bagparti. Da han heller ikke vil røres på benene. Jeg syntes heller ikke at han skal proppes med medicin, hvis man kan gøre andet? smiley

Tak åå forhånd:D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det give gigt?
  • #2   12. maj 2015 Har i fået taget rønten billeder. Der kan jo være sket noget med hans ben.
    Min kat er på gigt medicin. Det er jo nok forskelligt fra kat til kat men min klarer sig fint nu på en lille lavdosis hver anden dag. Hun startede på fuld dosis i 14 dage for at leddet i ryggen kunne få ro. Og da sagde min dyrlæge at hun ikke måtte springe for meget rundt men det gjorde hun så heller ikke. Men det var jo ud fra hendes problem som var et led i rygsøjlen. Jeg synes i skal finde en løsning så katten ikke har ondt. Min kat har fået det betydeligt bedre efter hun blev smertedækket.


  • #3   12. maj 2015 Røntgen er et godt forslag.
    Du kunne også overveje at opsøge en kiropraktor/ledmanipulator til dyr. Hvor i landet bor du?


  • #6   12. maj 2015 jeg har to med gigt i ryggen. begge er på rc mobiliti, og det hjælper faktisk rigtig fint.
    man kan starte med at give lakseolie. det tager ca 6 uger inden man kan se en virkning. det hjalp på den ene af mine, den anden ville ikke spise det.


  • #7   14. maj 2015 Man kan lette gigtsymptomer med glucosamin, MSM og chondroitin - enten som tilskud eller specialfoder (fx den Anja nævner eller Hills j/d eller Royal Canin ageing) .

  • #8   18. maj 2015 Tak for svar smiley

Kommentér på:
Kan det give gigt?

Annonce