{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mindetråd.
  • #1   14. jun 2006 Qitsuk (huskat, han, sort m. hvid) - min mor´s kat, som hun fik under sin graviditet med mig, og som derfor var "min" første kat. Qitsuk betyder ´kat´ (ental) på grønlandsk. 1976 - 1986.

Kisser (huskat, hun, gråstribet m. hvid) - var min egen første kat. Jeg husker stadig den dag jeg fandt hende som killing, mens jeg gik en af mine ensomme runder på Christiania. Jeg mistede hende to dage før orkanen der racerede Danmark i december ´99. Hun blev aflivet p. g. a. sygdom som kom helt naturligt med alderdommen. 1983 - 1999.

(Isa-)Bella (huskat, hun, brun m. enkelte sorte plamager) - overtog jeg fra min morfar, da han blev for syg til at tage sig af hende. Hun blev aflivet seks dage efter at én af mine veninder døde i en alder af 20 år, så det var en meget hård uge! Hun fik konstateret katte-AIDS. 1984 - 2000.

Bibi (huskat, hun, sort m. hvid) - fik jeg af en veninde, da jeg i et stykke tid ikke havde haft kat (efter Bella´s død), og savnede det frygteligt. Hun var en frisk lille spirrevip, og savner hende meget. Hun døde på en kattepension, mens jeg gik på slankehøjskolen Ubberup Højskole. Hun blev aflivet, da hendes lever holdt op med at fungere. 2001 - 2002.

Shunka Witco (Maine Coon, han, bruntabby) - var min første Maine Coon dreng, og ham der skulle have startet mit avlsprogram op. Dyrlægen fandt ud af at han havde en tumor i ganen som var ondartet, og som lå et sted hvor den ikke kunne fjernes, uden at ødelægge hans evne til at spise. Han blev aflivet nogle få måneder efter at han havde fået hans diagnose. Shunka Witco er opkaldt efter ´Crazy Horse´ (en kendt, nordamerikansk indianer). 2004 - 2005.

Mascara (huskat, hun, gråstribet m. hvid) - havde et meget hårdt liv. Hun var blevet taget fra sin mor i en alder af kun ca. seks uger, hvorefter jeg tog hende til mig da hun var ca. otte uger, og led af en række forskellige sygdomme. Hun knyttede sig meget stærkt til mig - måske fordi hun troede jeg var hendes mor. Jeg flaskede hende jo næsten op, selvom hun sagtens kunne spise selv. Hun nåede at kende min Aput. Hun fik betændelse i sit underliv, og fik fjernet hele hendes livmoder - kun få måneder før hun døde. Hun døde i mine arme, minutter efter en ulykke, hvor hun faldt ud af min altan på 4. sal. 2004 - 2005.

Bright Angel (Maine Coon, hun, tortie) - fik desværre ikke lov at blive hos mig særlig længe. Hun begyndte at få meget tynd mave, som bare blev værre og værre, og til sidst bare løb konstant ned ad hendes bagben. Hun kom til dyrlægen, og der blev vi enige om at lade hende få fred, da andre behandlinger havde slået fejl. Dyrlægen åbnede hende for at finde ud af om hun led af FIP, men det gjorde hun ikke. Det var noget med hendes tarm der gjorde at hun led sådan, og hun blev udspilet og havde ondt. P. g. a. at hun ikke kunne komme ordentligt af med sine affaldsstoffer, kom de også ud igennem huden på hende, som vi mennesker sveder, men i form af sårskorper over hele kropen, hvilket fik hende til at lugte. 2005 - 2006.

Alle mine katte igennem mit liv har deres helt egne specielle pladser i mit hjerte, og vil aldrig glemme dem! - Dem der er døde, såvel som dem jeg er blevet nødt til at skille mig af med på andre måder...

R. I. P. mine små "børn".

Poteknus & -kram herfra.

• #2   14. jun 2006 Ønligmis (Så'r'n stavede jeg det !!!)

97 - 04 (datoer ??)
    Vores alle sammens Ønligsmis, blev kørt ned af min venindes far smiley

Bellis <'3

17-4 06 - 3-5 06 (dagen før min fø's'dag)
    Lå død da jeg kom hjem fra skole smiley

Sigga <'3
    (^^Min elskede hest)

18-4 97 - 10-2 06
    Aflivet pga. forfangenhed <'3
    Tudede i 14 dage .
    Min første og dejligste hest <'3 smiley

Mikki <'3
    (^^Min elskede hund)

11-5 04 - 15-12 05
    Kørt ned da, vi havde lige leget sammen, da tlf.'en ringede gik jeg ind og tog den, jeg hørte en pive LØØØB ud, hvem var så ikke lige blevet kørt ned af min far's x kollega (han sys det var så'r'n en dejlig hund, og var 1000000000 % tudefjæs, men hvem var ik' det ??)

R.I.P. Jer alle sammen, eller jer sq stadig <'3 <'3 <'3 <'3

• #3   14. jun 2006 Chilli:
    ??-??-???? /??-08-2005

Aflivet pga. åbent sår ind til maven...

Du var MIN kat...
    Elsker dig forevigt...
    Du er altid i mit hjerte <3!

• #4   14. jun 2006 til minde om nala....

*02-08-1999 + 14-08-2005

hun gik bort pga at hun blev kørt ned :o(

vil altid være i mit smiley

• #5   14. jun 2006 Min første søde dejlige kat, som min klassekammerats mor fandt- og som jeg i al hemmelighed tog med hjem og puttede den op på vores skurs loft.. Tre dage senere fortalte jeg det til mine forældre- som ikke ønskede den, så den blev taget til dyrlæge, da den var tatoveret, men de kunne ikke finde hvem der havde den eller hvor det var blevet gjort.. Kontakt til Tingskoven- vælg aflivet på deres regning eller beholde den(den måtte ikke sælges..) Og sådan fik jeg min første kat. Døde desværre pga uvidenhed..:-((( Men I de år vi havde hende var skønne år. Fantastisk kat. Blev begavet om vinteren, så min søster knoklede med at få hullet gravet:-)

• #6   14. jun 2006 Felix - Skøn lille huskat. Blev kun 1 år. 2 uger efter han blev kastreret blev han ramt af en bil, tror vi. Blev ringet op om morgenen af en ældre kvinde som havde fundet ham. Han var åbenbart begyndt at kravle hjem til os, men kom aldrig længere end til hendes have. Der døde han. Jeg tudede som pisket i lang tid og han ligger nu begravet i mine forældres have. Skal aldrig have en udekat mere, efter Oliver engang er væk... smiley

• #7   14. jun 2006 så vil jeg da gerne mindes mine gamle katte
    blev solt

• #8   14. jun 2006 Rainbow Bridge: http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html - ses med lyd på.

Potekram.

• #9   14. jun 2006 Puha, får da helt tåre i øjnene ved at læse den her tråd.. smiley

Jeg vil godt mindes Bazooka. Min lille dejlig hankat, som forlod mig alt for tidligt og alt for pludseligt.
    08/04/05 - 12/01/06
    Han havde lymfekræft, og da det er en ondartet kræftform, så var der intet at gøre.

Til dem der vil vide mere om hvad der skete, så er der tråde om det herinde:

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

Hvil i fred min lille dreng, du vil aldrig blive glemt.

• #10   14. jun 2006 Åh Camilla - hvor er jeg ked af det på dine vegne! Eller er selvfølgelig ked af det på alle jeres vegne, men læste lige Camilla´s tråde.

R. I. P. alle I kære dyr! Jeg ved I er elsket og savnet!

Trøstekrammer herfra.

• #11   14. jun 2006 jeg vil også gerne minde min alder første kat ham fandt vi i en vejgrøft og vi blev meget tæt knyttet men han kom ud og en dag kom han ikke hjem smiley ærre være hans minde...

Kommentér på:
Mindetråd.

Annonce