{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

Spritbillist !!! {{forumTopicSubject}}

Vi kørte igår fra Esbjerg til Bjerringbro og lagde bag en spritbillist fra ca 15 km før vejle og indtil Hobro.. vi ringede selvfølgelig til Vejle politi og gjorde dem opmærksom på det da bilen billisten havde trailer bagpå og skiftevis kørte i nødsporet og den anden side af kørebanen.. han zig zaggede hen over hele vejen konstant og så fik vi den fine besked af politiet at de ik kunne sende nogle for de havde ik lige mandskab nok.. spurgte om der skulle ske en dødsulykke før de ville reagere men fik bare afvide at når de sagde de ik havde mænd nok så havde de ik.. vi valgte at følge efter bilen og han prøvede flere gange af slippe fra os ved at holde ind 5 min også fortsætte.. så kontaktede vi politiet i næste store by og de sagde de ville sende en ud men ak ak der kom hellere aldrig nogle så jeg ringede tilbage og de stillede mig om til næste by som hellere ik kunne komme ud da de havde en der var røget i en å.. efter ca 2½ time ringer politiet tilbage til mig og hører hvor vi nu kører og om han stadig fylder hele vejbanen på motorvejen med kæmpe læs på traileren.. kan så kun sige ja og det havde jeg fortalt dem de sidste par timer.. de siger så at de har hans adresse og der vil holde en patrule ved frakøslen til hans hjem by.. WHAT?? tænker jeg bare.. 60 km mere skal den skide fulde stodder køre og kan risikere at dræbe uskyldige billister.. vi blev så nød til at dreje af 40 km fra hans hjem by da vi næsten var løbet tør for diesel.. så er det bare man tænker.. hvad skal vi bruge den lovgivning at man ik må kører spritkørsel til når politiet intet gør ved det??? det er et mirakel der ik skete nogle ulykker sådan som han kørte..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spritbillist !!!
Kommentér på:
Spritbillist !!!

Annonce