{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

øv hvor er jeg ærgelig - Nyt job {{forumTopicSubject}}

hej alle..
Jeg kommer lige ud med lidt øv.

Jeg har været sygemeldt siden november sidste år med en svær depression. Og blev den 1. Maj raskmeldt. Fik så et job med start igår og jeg havde bare set frem til det her! Det godt nok telefonsælger Men det giver godt. I dag skulle vi så prøve at snakke med kunder og jeg rystede og svedte og tænkte fuck fuck fuck hvornår er det her slut. De andre nye var helt oppe og køre og wee hvor fedt og jeg var bare skræmt trods de 111 jeg faktisk nåede igennem til.

Vi fik ansættelses kontrakten med hjem i dag og skal aflevere i morgen og nu sidder jeg bare og er vildt ked af det fordi jeg vil så gerne i arbejde men jeg ved bare at det her ikke er mig smiley

Er jeg helt forkert på den hvis jeg ringer og takker nej tak i morgen tidlig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv hvor er jeg ærgelig - Nyt job
  • #2   28. maj 2015 Jeg ved hvordan reglerne er, i forhold til at sige nej tak til et job.
    Men du bør nok undersøge om du stadig kan få penge fra a-kasse/kontanthjælp eller hvad man nu får, hvis du siger nej.


  • #4   28. maj 2015 Det er et job jeg selv har søgt og der var enighed da jeg snakkede med arbejdsgiveren. De forklarede også at det var vildt vigtigt at vi sagde til allerede nu hvis det ikke var os så vi kunne komme videre og de også kunne.

  • #5   28. maj 2015 Enig med Lotte.
    Og kan forstå du sagde nej? Tror jeg også du kommer længst med. Man skal ikke gå ind i noget, man fra starten af, har det skide dårligt med. Heller ikke selvom man har været arbjedsløs længe.

    Hilsen en arbejdsløs-depressiv-borderline-kontanthjælpsmodtager på 7. år!


  • #6   29. maj 2015 Jeg ønsker ikke at presse dig på nogen måde, men Det kan være din sygdom der får dig til at få det skidt og medbringer de negative tanker. Er det det, er det vigtigt at tage tyren ved hornene og prøve det, da du ellers igen næste gang vil få de samme angst og stress symptomer som du beskriver... Hvis du kan, så giv det en chance på fx 14 dage og se så hvordan det føles indvendigt... Du mister ikke noget ved at prøve det smiley

    Kram til dig. Sender masser af støttende tanker til dig.


Kommentér på:
øv hvor er jeg ærgelig - Nyt job

Annonce