{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Janne.*
Janne.* Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
11. okt 2006
Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365

Juhuu hej hej ..Er tilbage igen. :-) {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Puhaa så er jeg tilbage på nettet efter 4 dage uden internet, det var strømforsyningen der var gået og skulle selvfølgelig vente på teknikeren kom, det gjorde han heldigvis i morges. smiley
Men mig abstinenser ejj ejj da, joooooooo jeg havde... hehe

Men fik så ordnet en del i hjemmet, feks alle de lyse døre i huset fik lige en omgang og det man ikke lige gør hver dag. Så noget godt kom der da ud af ikke at have internet i 4 dage smiley :D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Juhuu hej hej ..Er tilbage igen. :-)
  • #1   17. jun 2015 Ja, når man ikke har net , så er der pludseligt en hel masse man skal have undersøgt /brugt nettet til smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #2   17. jun 2015 Ja A.P det er rigtigt, i går aftes, sad jeg og spillede lidt kabale og tænkte jeg må lige tjekke hvad der kommer i tvèt i aften, nååå nej ingen internet..."bumm" smiley :D

  • #3   17. jun 2015 Eller når man lige skal tjekke noget hurtigt og den så går i gang med at opdatere eller lign. - ihh altså smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #4   17. jun 2015 Ja det er sååå træls smiley Så må man spise lidt smiley imens smiley smiley

  • #5   17. jun 2015 Du overlevede 4 dage uden net?? smiley Hvordan??? Vi havde svært ved at overleve 24 timer uden net smiley

    Men okay vi er måske også lidt mere afhængig af nettet da vi spiller online spil mere eller mindre hele tiden i vores fritid smiley


  • #6   17. jun 2015 Godt du har strøm igen smiley og net.

    Ja jeg har også vænnet mig til nettet, efter jeg fik iPad og ikke behøver, at starte den store og bare kan side i min gode stol med den + at den gamle pc tog frygtelig lang tid om alt, men når den er 15 år gammel, kan man vel godt tillade sig nye dimser smiley


  • #7   17. jun 2015 Jamen velkommen tilbage til cyberspace smiley smiley smiley

    Ja man bliver lidt afhængig af det der internet når man først er vant til at have det smiley smiley
    Jeg har dog vænnet mig til fra tid til anden at tage en computer/ internet fridag, sådan lige for at få lidt afstand, ellers bruger jeg alt for meget id på det og jeg syntes det er blevet værre efter jeg har fået tablet, fordi den hurtigt tænder og alt går super hurtigt så man kan jo liiiiige........


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #8   17. jun 2015 Heidi J ~*Milo* ... haha ja det var også vært. men det positive i det var da, at jeg fik gjort rent, de steder man kun gør ca hvert halve år. Nej så kan jeg godt se at det må være træls for jer, når I spiller online spil i jeres fritid. smiley

    Men jeg overlevede, betyder ikke at det nyd det haha


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #9   17. jun 2015 Jette. ..Ja må indrømme at det var ikke rart, gider ikke at gøre rent om aftenen, så måtte sidde og se noget tv, hvad jeg ikke gør så tit.:-) Men må også stille indrømme at man bliver mere afslappet på en eller anden måde, når man nu ved man ikke bare kan gå på nette smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #10   17. jun 2015 Tak tak Heidi N smiley Ja man bliver meget afhængig af nette, særlig når man ikke arbejder, så har man jo masser af tid til lige at sidde og hygge på nettet. smiley

    Så skal jeg da aldrig have en tablet, haha tak får rådet Heidi.. smiley

    Synes det er rigtig fint du tager en computer/ internet fridag engang imellem, men synes det er svært at gøre, den er jo lige her smiley :D


  • #11   17. jun 2015 smiley jeg er på i flere omgange i løbet af dagen, men har nu alt fir meget andet så jeg har ikke tid til afhængighed smiley jeg skal jo også strikke, men det foregår som regel foran fjernsynet, helst en af natur kanalerne, for jeg kan ikke strikke og følge med i en god film på samme tid smiley

  • #12   17. jun 2015 Pyha 4 dage uden net smiley og så i det her kedelige, klamme regnvejr. Nej pyha.

    Jeg må modvilligt indrømme, at jeg nok ville blive lettere panisk uden net - ikke fordi jeg har så vældig meget at gøre på nettet, men hænger sgu alligevel en hel del timer foran den skærm, der også fungerer som tv. Det er sygeligt at være så afhængig, som jeg åbenbart er smiley bør virkelig trappe ned!

    For 3 år siden var jeg uden net i en uges tid, og her var krise! smiley
    Pokkers, man bliver for afhængig af det skidt. smiley Hvad pokker gjorde man, før man fik internet? :-S


  • #13   17. jun 2015 Det er rigtig svært og det kræver at jeg sætter mig for et eller andet gøremål og siger til mig selv at jeg ikke lige må logge på nettet for at se om der er sket noget jeg skal følge med i smiley smiley smiley
    Eller også skal jeg bare være så træt efter en lang arbejdsdag at jeg ikke orker at tænde for computeren,igen er dette blevet svært at overbevise mig selv om efter jeg har fået tablet, men så skal den bare være løbet tør for strøm så giver det sig selv smiley smiley smiley

    Nettet og KG er en rigtig tidsrøver og man skal jo helst lige tjekke ind et par gange om dagen, hvilket de der smartfones er alt for nemme til at man gør smiley smiley så net fridagene bliver der længere og længere imellem smiley


  • #14   17. jun 2015 Nu spørger jeg lige dumt. De der tablets, hvad kræver de af netværkshalløj/internetforbindelse?


  • #15   17. jun 2015 Bare trådløst netværk smiley

    Tlf har jeg ikke face og ikke kattegalleriet på, jeg bliver pip af alle de små bogstaver smiley og så gider jeg ikke der bimler en hel masse ind på tlf når jeg ikke er hjemme.
    Emma har jeg mandag og fredag ca7-8 timer, og når hun skal have en pause spiller hun nogle spil på iPaden smiley så den skal hun kun se når vi begge har brug for en pause, så ligger vi på min seng, jeg slapper ad og hun spiller smiley


  • #16   17. jun 2015 I princippet er en tablet en telefon du ikke kan ringe fra smiley smiley

    Det vil sige den kræver et som kort ligesom din telefon, men billigst er det at bruge det trådløse netværk når du er hjemme..

    Jette mht at have face og KG på telefonen så kan du jo for det første slå lyd fra på notifikationer på både face og KG, så siger telefonen ingenting når der tikker ting ind fra dem. Og mht at få beskeder fra KG og face når man ikke er hjemme så kan man jo slå data fra på sin smartfone så kommer der intet fra nettet ind på telefonen før man igen er i nærheden af sit trådløse netværk eller slå data til igen.
    Det gør jeg faktisk selv, jeg har altid slået data fra, så når jeg er hjemme bruger jeg wi-fi og så slår jeg kun data til når jeg benytter mig af data når jeg er uden for hjemmet, så som i min pauser på arbejdet eller hvis jeg skal tjekke noget på nettet mens jeg er i byen, det kan godt være det er lidt gammeldags, men jeg gider ikke bruge strøm på data når jeg ikke har brug for det og så får man ikke en masse bimlelyde fra ting man følger når man ikke har lyst eller tid til demæ smiley


  • #17   17. jun 2015 Ja det ved jeg godt smiley men teksten er stadig aaaaaalt for lille smiley
    Selv på iPad skal jeg have læse briller på, ellers kan jeg ikke en gang se der hvor der står forum i appen smiley smiley


  • #18   18. jun 2015 Tak for forklaring smiley . Jeg har googlet lidt, og fandt frem til at man nøjes med sim-kort, men det bliver nok volddyrt at se tv på tablet så.

  • #19   19. jun 2015 Jeg har valgt iPad uden simkort, for den skal ikke koste ekstra, den køre på trådløst netværk, og jeg går på både her hjemme og ved mine børn, og så kan jeg selvfølgelig bruge den til, at se tv hvis jeg vil, feks når jeg passer børnebørnene, hos min ældste datter bruger de nemlig pc til tv og jeg kan ikke finde ud af deres smiley så er det rart, at have min egen med.

Kommentér på:
Juhuu hej hej ..Er tilbage igen. :-)

Annonce