{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
198 visninger | Oprettet:

Hvordan holdes en brite? {{forumTopicSubject}}

Nu så jeg lige at der lige har været et indlæg med hvordan man holder en norsk skovkat ved udstillinger. Så kom jeg jo til at tænke på hvordan man skal holde en brite... Det aner jeg nemlig ikke...

Er der nogen der har nogle gode råd? og evt billeder? Og holdes de på samme måde som en perser?

Håber I kan hjælpe da jeg jo skal til at træne hende op til det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan holdes en brite?
  • #1   21. jun 2006 vil du ikke lige linke ind til den anden tråd??

• #2   21. jun 2006 Monica: http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=12791

Tina M: Må øve med røskva... hun skal jo helst ikke lige hoppe ud eller noget... men der sker jo meget omkring ørerne på katten ved sådan en udstilling, så hvordan optræner man den hjemmefra til at blive siddende i armene uden at kradse for at komme i sikkerhed fra alt det nye?

• #3   21. jun 2006 Tina M: jeg venter nok lidt endnu.. skal til hyggeudstilling med Røskva her i slagelse d. 1. juli, men har eller ingen planer endnu.. Tror heller ikke hun ville have en chance med de andre killinger endnu.. Hun er nemlig meget ranglet.. men overvejer Dragør.. Skidt pyt med at hun ikke vinder, hun skal bare vænnes til udstillingerne smiley

Synes du at det er en god idé?

• #4   21. jun 2006 Jamen, så er det besluttet smiley Vi kommer... kan også lige nå det inden sommerferien slutter..

Og så regner jeg med at du holde mig i hånden i Dragør smiley (ihvertfald til mine ben ikke ryster mere :p)

Og selvfølgelig er hun stadig den bedste lille guldklump smiley (Selvom den lille møg***ling lige satte kløerne i mig og nægtede at give slip... :D)

• #5   21. jun 2006 Gør jeg også helt smiley Sagde lige nyheden til kæresten og han glæder sig også smiley han er helt med på alt med kattene smiley det er så fedt....

Var også på Roskilde Dyrskue med røskva og var så stolt af hende.. hun tog det i stiv arm.. var nervøs de første par timer men slappede så efterhånden af... og sov de sidste 3...
    vi fik en andenplads om søndagen, hvor hun skulle med op til scenen og vises frem... det var hun ikke så tryg ved og jeg tror det eneste folk fik at se var hendes ryg..

• #6   21. jun 2006 Jeps smiley

Skal kattene egentligt være chippede? for så bestiller jeg tid imorgen hos dyrlægen til det smiley

• #7   21. jun 2006 Hvornår er Dragør udstillingen ?
    det kunne jo være rart at være med på en kigger :o)

Kommentér på:
Hvordan holdes en brite?

Annonce