{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
326 visninger | Oprettet:

HAHAHA. Portugal-Holland {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der sidder og ser den kamp? *LOOL*
Hold dog helt op med udvisninger.
Jeg har aldrig set noget lignende. Lige nu har der været 4 udvisninger, og de har da bare givet den for hårdt gas. *GG*
Jeg er normalt ikke til fodbold, men denne her kamp er da nærmest hysterisk morsom!!

Yeps, nu er den lige sluttet og søreme om det ikke endte med 1-0 til Portugal.

hehehe.. Sikke dog en kamp. Mindede om ishockey, eller amerikansk fodbold. ;0).. hihi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HAHAHA. Portugal-Holland
  • #1   25. jun 2006 Jamen jeg har jo også været tvangindlagt til at se alle de andre kampe, og nok også alle de resterende (hvis jeg ikke tager helt fejl), men hvis bare de havde det samme drama som der var i denne her, jaaa så er det sgu altså helt i orden med mig.
    Jeg kunne slet ikke lade være med at grine, og der var virkeligt dømt underholdning for alle pengene.
    Sikke da et bundt dramaqueens. *GG*

Altså jeg stemmer for at resten af kampene skal have det samme spændings-niveau som denne her kamp har haft. Så lover jeg at sidde foran flimmeren helt frivilligt. ;0)

• #2   25. jun 2006 De har da fået spillet kort med dommeren

• #3   25. jun 2006 Jeg så den også og hold da op hvor var det sjovt smiley tror det endte med 13 gule kort smiley Vildt.. og 6 min tillægstid.. har aldrig set så meget før...

• #4   26. jun 2006 Ja det var da helt vild.. Mega syg kamp.. De var helt oppe at kører alle sammen.. Jeg ville nu bare godt ha det var Holland der vandt.. Jeg er jo gammel Marco van Basten fan, og han er jo træner for Holland..

Kommentér på:
HAHAHA. Portugal-Holland

Annonce