{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

scooter hjælp i 5771 soges {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Er der nogle der kender en flink knægt der kan komme ud til 5771 området og give os et kursus i hvordan vi reperere og vedligeholder vores scootere.
Vi har en peugeot squat 1997 og en baotian.
Peugeoten har vist mistet en vakum slange tilluftfilter eller sådan noget i den dur så hvis han har billige reserve dele ville det være lækkert.

Er ikke på scooter galleri så hvis nogle er derinde må i gerne se om der er en gor-det-selv fyr derinde der vil hjælpe 2 total analfabeter når det gælder scootere vil jeg sætte stor pris på denne hjælp

Har ingen ide om hvor man finder disse folk?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  scooter hjælp i 5771 soges
  • #1   23. sep 2015 Må jeg kopiere?

• #2   23. sep 2015 jep ingen problem er da det letteste smiley Tak for det

• #3   23. sep 2015 Done for flere timer siden, men ingen respons - endnu smiley

• #5   28. sep 2015 har provet på en kob/salg gruppe for syd fyn ingen respons:(

• #6   28. sep 2015 Nu sletter jeg min profil på scootergalleri, sig ikke at tonen er hård herinde, jeg er netop blevet truet med tæsk!!!!!!!

• #7   29. sep 2015 WHAT link? hvorfor fordi du spurgte om en der kunne hjælpe? :S

• #8   29. sep 2015 De var da flinke da jeg var derinde. Jeg skal have min første scooter og var bange for de der thansen ikke alle var super gode så jeg havde kigget på en Yamaha 4 takter. Det var de søde til at sige deres mening om. Men de taler ikke altid lige som man selv ville ha gjort det. Det er da for underligt at true damer med tæsk

• #9   29. sep 2015 Kan man ikke få nogle bøger om hvordan man passer sådan en scooter. Det er selvfølgelig ikke helt det samme. Jeg aner heller ikke en disse om scootere og har lige valgt en model der skulle være meget driftsikker og krydser fingre. Her bor der godt nok nogle tæt på der altid går og roder med motorcykler mm men de er nu også lidt specielle og råber også ofte så højt at en hel del af deres skænderier er nærmest offentlige. Og sidst hørte jeg en af dem brøle luder og andre grimme skældsord til en pige. Jeg stod et øjeblik og tænkte gad vide om de slås men når der har været råbt og brølt en time plejer gemytterne at falde til ro. Herovre har jeg også overhørt samtaler i Rema om de unge kasse damers bryster hvor jeg har tænkt at nogle af dem åbenbart har en anden for mig ukendt kode for socialt samvær . . Man skulle da tro der stadigvæk fandtes nogle søde normale unge eller ældre der kunne række en hjælpende hånd.

• #10   29. sep 2015 Jeg lavede 1 kommentar -1!!!
    Det var en der pralede af sin kørsel som var så hensynsløs og med så høj hastighed så I tror at det var løgn.
    Efter sin video han skrevet at det var skide skægt eller noget i den retning.
    Så kom mutter til at skrive at det kunne have været skægt at se politiet.....
    Så kom der lige trusler om tæsk og død over dig mv. i en pb.
    Jeg har luret derinde.
    Der er SÅ mange ulovlige scootere og sikkert også stjålne scootere som pludselig har fået en anden fiin farve - som sandelig er original - nej, for jeg købte en af samme årgang og kender derfor farvevarianterne!
    Så hvis I er på udkig efter en lovlig, så køb en i en forretning.

• #11   29. sep 2015 Man skulle da tro der stadigvæk fandtes nogle søde normale unge eller ældre der kunne række en hjælpende hånd.

Og det gør der også smiley Det skal nok bare ikke lige være et slæng af knægte på 15-16 år.

Kommentér på:
scooter hjælp i 5771 soges

Annonce