{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
291 visninger | Oprettet:

Ny ejer til Zeus, men har min tvivl... {{forumTopicSubject}}

Min lille øjesten... det brister mit hjerte, at han skal forlade mig snart, og er virkelig kommet i tvivl om den nye ejer... smiley

Syntes slet ikke han har samme opfatning af katte som jeg har... slet ikke i nærheden... han behandler Zeus pænt, når han er og besøge os, og det er heller ikke det... men vil Zeus få det rigtige foder, og vil der blive tømt bakke hver dag... det aner jeg ikke... det er som om han er af mening, at katte er et sødt dyr man kan lege med og sådan... men vil han sørge for det bedste til lille Zeus...? Eller er killingen bare et nyt legetøj....?

Problemet er at det er min kærestes ven, og min kæreste syntes allerede jeg er alt for pylret med killingerne...

Ham vennen sagde så også at hans svigermor måske ville ha Orion, "hvis vi bare skulle af med ham".... det gjorde mig altså tosset, for det har jeg aldrig sagt om mine killinger... vi har ganske vist ikke meget plads, men vi skal ikke BARE af med dem... de skal fandme ha det godt, og jeg bliver vanvittig tosset, hvis jeg høre en dag en af dem er døde, fordi de bare blev udekatte og blev kørt over, eller at de er blevet aflivet, fordi en ny ejer lige skulle på ferie, eller ik gad mere...!

Jeg vil ikke nægte ham at købe Zeus, men ville gerne sørge for, at han ligesom forstår, at jeg ikke BARE er ligeglad... de killinger er mine børn!
Er det ikke nok, min stolthed er skamferet, fordi han vil omdøbe Zeus til Finn...????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny ejer til Zeus, men har min tvivl...
  • #1   10. jul 2006 Hmm hvis du er sååå meget i tvivl ang ham ville jeg da bestemt sige at han ik måtte købe kat hos dig....ang hans nye navn...Det ka du jo ik bestemme smiley

• #2   10. jul 2006 Nej, kan ikke bestemme det med navnet... syntes bare ikke om det...

• #3   10. jul 2006 Velkommen til opdrætternes verden *LOL*

Hjertet brister, man fortryder man har solgt killingen, for var den egentlig ikke ens øjesten? Man føler køberen RIVER killingen ud af ens arme og synes pludselig at den sympati man havde for køber er pist væk.

Sådan havde jeg det med de første 7 kuld, så gik jeg over til at aflevere killingen hos køber. Jeg får set hvor den skal bo, får set killingen blive modtaget og har det langt bedre når jeg kører hjem.
    I dag har jeg lige afleveret en killing i Brovst, 2 1/2 times kørsel her fra. Han vil blive møgforkælet, det er jeg sikker på og jeg var ikke et øjeblik ked af det, da jeg kørte igen.

Men er du meget i tvivl, så lad være med at sælge killingen til ham.

• #4   11. jul 2006 Personligt ville jeg ikke sælge en kat til en jeg var i tvivl om..... abselute ikke.... jeg synes at det lyder som om at det bare er lidt mode at have kat..... synes du skal sætte dig ned og tage en lang snak med personen og ikke lade dig påvirke af hvad kæresten siger......

Naja

Kommentér på:
Ny ejer til Zeus, men har min tvivl...

Annonce