{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

Den dejligste mis {{forumTopicSubject}}

Den dejligste mis,er flyttet ind til mig,den kommer fra de fedeste omgivelser/forhold man ku ønske sig,god sundt dyrt "mærkemad" prik i skulderen/ormekur dyne og hovedpude og al den kærlighed den ku ønske sig,det er en rigtig frk. nysgerrig ikke bange for noget og slet ikke mine andre katte,de kan bare komme an,den er så kælen og tillidsfuld,om den er køn/ smuk er der sikkert delte meninger om (men den er nuttet smiley

Dens mor er ikke helt ren og dens far er med tavle,jeg gav med glæde 3000 kr for hende og vil ta det samme når mine skal ha killinger,og selv om jeg ved der blir brugt meget på killingerne,håber jeg der kommer lidt overskud til ferien*s*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den dejligste mis
  • #1   16. jul 2006 Det er bestemt ikke ment,som du tolker det,måske nærmere som at man både med og uden tavler tar sig godt af sine katte

• #2   16. jul 2006 Hej Kim

Jeg tror nu heller ikke på det store overskud,men mere at det er en god sparebøsse,så putter jeg pengene i kattene og ikke i banken.

hej Tina

Jeg ved nu godt hvad der er i mine katte,kender deres stamtræ ned til tip olderne

• #3   17. jul 2006 Tak skal du ha Gitte,ja hun er noget for sig selv.jeg skrev også kun indlæget fordi jeg er træt af at der ikke kan være plads til os alle,ku nu skrive en masse sure opstød,men jeg gidder ikke for den tråd er vist ved at være lidt slidt*s*

Kommentér på:
Den dejligste mis

Annonce