{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Katte er da ikke rovdyr!!! De er søde! {{forumTopicSubject}}

- Ja, selvfølgelig er de da søde, dejlige, nuttede, smukke, og ekstremt guddommelige! Men de er også rovdyr!!!!!

Én af mine bekendte, der har kat, og jeg har lige talt i telefon sammen, og hun flippede sådan ud over at der var en kat der dræbte en mus i fjernsynet.

Jeg fortalte hende at katte jo er rovdyr, og at det ligger til kattenes natur - og hold k*** for et cirkus hun kom med, efter den udtalelse! Hun flejnede ud, og sagde at den kat i fjernsynet måtte være psykopat, og at hendes ALDRIG NOGENSINDE ville dræbe en lille, uskyldig mus - hvortil jeg stille og roligt spurgte hende, om den nogensinde havde set en mus.

´NEJ´, skreg hun ophidset. Men hun kunne heller ikke se nogen grund til at en vildkat skulle være "dyreplager", og dræbe en markmus!

I den dúr kørte hun hele tiden i, og jeg sad i den anden ende, og kæmpede for ikke at bryde ud i latter, for dét hun påstod var altså FOR latterligt!!!

´Ja´, fortsatte hun - ´de kan jo bare blive fodret af Kattenes Værn´...

Hun ville slet ikke høre tale om at Kattenes Værn ikke eksisterer i alle lande, og da slet ikke, at kattene bare fulgte deres instinkter, og for at blive mætte i visse tilfælde!

Næ du, HENDES kat er vegetar, for der er grøntsager i dens kattemad, og den kan lide agurker!!! God morgen du!!! Som om der KUN er grøntsager i dens mad?

Kan slet ikke lade være med at klukke af grin lige nu, og har da også lige haft et hysterisk grineflip, der bare skulle ud, efter at vi havde afsluttet samtalen!


Potelatter herfra.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte er da ikke rovdyr!!! De er søde!
Kommentér på:
Katte er da ikke rovdyr!!! De er søde!

Annonce