{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Robot støvsuger {{forumTopicSubject}}

Jeg har en ryg/skulder skade med kroniske smerter som gør at min mand er nødt til af støvsuge for mig. Vi har længe gået og overvejet at få en robot støvsuger, men jeg ved ikke om de er gode til at samle kattehår. Min frygt er jo at den bare skubber dem rundt. Er der nogle af jer der bruger sådan en? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Robot støvsuger
  • #2   29. nov 2015 Jeg kender en del, der er glade for Irobot. Men jeg vil sige, at det kommer meget an på ens forventninger til den. Til hurtig rengøring på hverdage vil den være fin. Men det er ikke en, der kan komme ind i alle krogene. smiley

Den står iøvrigt også højt på ønskelisten her.

• #3   29. nov 2015 Ja jeg ved at de gamle robotstøvsugere var nul og nix værd, men sådan er det jo med mange ting i starten. Min datters dagplejemor var meget glad for sin ved jeg, men hun havde ikke kat. Vi har tre katte som fælder en del, og selvom den nok ikke kan erstatte den almindelige støvsuger (indtil de opfinder en som kan støvsuge sofaer, kattehuler, og trapper ihvertfald.. Griner) så kan den måske tage lidt i opløbet. Jeg støvsuger overfladisk om morgenen og min mand gør det grundigt når han kommer hjem fra arbejde, så jeg håber den måske kunne tage "toppen"..

• #4   29. nov 2015 Vi har to langhårskatte, og en Roomba 880. Den er fantastisk, ville ikke være foruden smiley
    Der skal selvfølgelig støvsuges i kroge og så videre med håndkraft, men robotten har klart mindsket behovet for støvsugning herhjemme smiley

• #5   30. nov 2015 Jeg har en Roomba Pet version (husker ikke på stående fod tallene), og har haft den i et par år. Den er virkelig god! Tager både grus og kattehår. Den tager selvfølgelig ikke hjørner helt så godt som jeg selv ville, ligesom den heller ikke flytter stolene og støvsuger under spisebordet smiley Men til de store flader, så jeg ikke kommer hjem hver dag og tænker "der burde støvsuges" så er den genial. Så kan jeg nøjes med at gøre det når vi får gæster eller der trænger i krogene smiley Den får også vores måtter foran dørene gjort rigtig fint rene, og de bliver ellers hurtigt fyldt med kattehår. Den tager dem faktisk bedre end vores normale støvsuger gør smiley Min Roobma er uden timer, som jeg egentlig ønskede mig (det var en julegave for 2 år siden), men det er faktisk fint nok, for der skal fjernes drillepinde og andet kattelegetøj inden den kører alligevel. Så de dage jeg ikke når det, er det godt nok at den ikke starter af sig selv, hehe. Vi har den til at køre ca. hver anden dag herhjemme, så tager bliver skidtet holdt nede smiley

Det jeg hører fra andre er dog at man ikke skal gå efter de "ukendte" mærker, ligesom man stærkt skal gå efter Pet-versionerne smiley

• #6   30. nov 2015 Tak for tippet smiley ja nogle gange skal man være forsigtig med "den billige version". Der kan være en del penge sparet, men hvis det ikke virker optimalt er det jo en temmelig meningsløs investering.

• #7   30. nov 2015 Jeg ved ikke hvad forskellen på en pet-versionene og vores 880ér er, men vores 880ér har gummiruller i stedet for børster, og det letter rengøringen af støvsugeren meget. Før 880éren havde vi en 780ér, og der fik kattehårene virkelig viklet sig ind i børsterne.

Da vi havde 780éren boede vi faktisk i lejlighed med sort gulvtæppe med to hvide langhårskatte. Det klarede den fantastisk.

Vi er rigtig glad for at vores har timer. Den kører i køkken/alrum/stue, når vi ikke er hjemme. Om morgen bærer jeg den ind i hvert værelse, som får en tur. Den eneste ulempe ved timeren er den ene gang, jeg er kommet hjem, hvor en kat har brækket sig... Behøver vist ikke uddybe den smiley

• #8   30. nov 2015 Cathrine - Det ved jeg heller ikke, ved bare jeg har en veninde hvis kæreste købte den "forkerte" model, og hendes klarer det ikke nær så godt som de pet-modeller jeg har set i aktion, det er især kattegruset det kniber med smiley Min pet-model har både gummibørste og en børste med "hår" smiley

• #9   1. dec 2015 Hvilket mærke taler du om med 880 og 780? smiley Vi har kun gulvtæppe ovenpå og laminat nedenunder. Regner med den kun skal bruges nedenunder da der er masser af kanter og rum ovenpå. Laminat gulve er lette at rengøre, men kattehårene spreder sig helt vildt og lægger sig som klumper rundt omkring. Kan godt forestille mig det med opkasten kunne være lidt af en oplevelse at komme hjem til.. Griner..

• #10   1. dec 2015 Irobot roomba smiley

• #11   2. dec 2015 De har tilbud på Irobot hos Roboteksperten de næste 23 dage. Jeg skal så ikke kunne udtale mig om der er bedre priser andre steder . Romba 880 er faktisk billigere nu end den var sat til på Cyper Monday hvor der var 10 % rabat.

Kommentér på:
Robot støvsuger

Annonce