1.305 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Robot støvsuger og katte... Robot støvsuger og katte...

Syntes det kunne være sjovt at høre hvordan jeres katte reagerer på Robot-støvsugerer ?

Nu er mine "store" katte vant til alm. støvsuger, så det er som sådan ikke noget problem.. Men Robot støvsugeren elsker de, den skal de lige lege med når den køre rundt og så får den lige en pote en gang imellem.. Vores hankat ligger sig foran den og ligger og venter til den køre ind i ham, så springer han tilside som en anden legesyg killing og drøner hen i mod den igen smiley

Nu bruger jeg alm. støvsuger når jeg gør rent i værelset hvor killingerne er, men de er rigtig bange for den, så jeg plejer at gøre det lidt hurtigt.. Eller jeg får min mand til at tage sig af killingerne imens.. Men de skulle jo gerne venne sig til lyden osv. Men naturligvis på en god måde...

Jeg ville bestemt ikke sætte Robot-støvsugeren ind hos dem, da de jo kun er 5-6 uger og derfor ikke fylder så meget... Støvsugeren sætter dog farten ned, men jeg var lidt bange for at den ville skubbe killingerne hen over gulvet osv.

Men i samarbejde med min mand prøvede vi os frem og vi satte Robot støvsugeren igang inden hos killingerne, men vi var 2 som kunne tage dem, hvis de løb ind foran den eller blev bange..

MEN MEN MEN... vi blev glædelig overrasket.. de var SÅ nysgerrige over den "lille" runde dims der drønede rundt på gulvet.. De sad pænt i deres kasse og holdt øje med den, uden at vise den mindste usikkerhed..

Efter et lille stykke tid bevægede de sig ud af kassen og skulle hen og undersøge den lidt nærmere.. et par af dem "sprang på den" i leg... Nu er det sådan at når jeg tænder den ude i gangen, kommer de drønende hen til gitteret ud til gangen, så de kan følge med... Og de vil bare SÅ gerne ud til den...

Så nu kan jeg støvsuge hos dem hver dag, og de syntes at det er SÅ sjovt smiley Ligeså glade er de når jeg vasker gulv, så det tager sin tid, når man har 9 killinger der alle vil lege med gulvkluden smiley

Syntes bare at det er lidt sjovt at alle vores katte er så vilde med Robot-støvsugeren... andre der oplever dette ?? Den larmer ligeså meget som vores alm. støvsuger, så det er ikke det der er grunden.. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Robot støvsuger og katte...
  • #1   3. sep 2012 Sikke en dejlig historie, med dine killinger.
    Jeg ved ikke hvad det er med de robot støvsugere, men Tarzan er også helt vild med den (havde engang en, men fik pengene tilbage igen, da den ikke fungerede optimalt).
    Gik også engang med min mors hun (løs), pludselig forsvandt hun ind i en have, jeg gik så hen for, at se, der kørte så en robot maskine i haven, og hunden var total optaget af den, hun plejer ellers, at komme når man kalder, men den gang gjorde hun ikke, den var alt for spændende smiley Noget tid efter, så jeg så, at de havde hegnet haven ind, de havde nok fået mange gæster på besøg smiley

• #2   3. sep 2012 Har små klinker på toilettet, så kattegrusset blev bare fejet ned i revnen smiley Og jeg skulle holde øje med den hele tiden, for ellers støvsugede den bare i ring. Den tog heller ikke i alle hjørner osv. Så har bare sagt, at det er nemmere, at gøre "manuelt" smiley

• #3   3. sep 2012 Ihh hvor lyder det bare hyggeligt smiley
    Ville gerne ha en robot støvsuger, men har hørt at de ikke sku være så gode på gulvtæpper hvilket vi har nu smiley

• #4   3. sep 2012 Nu der bliver nævnt robotstøvsuger, så lur lige denne video smiley

http://www.kattegalleri.dk/video/diverse_kat/9516-kansas_tager_en_tur_paa_robotten_rumba

• #5   3. sep 2012 ja lad os ENDELIG høre nogle flere erfaringer... jeg købte engang en billig en, den var jeg IKKE imponeret af, men jeg tilstår at jeg går med tankerne om at købe den dyre model da jeg synes vi kan støvsuge konstant... er der nogle der har den dyre udgave ????

• #6   4. sep 2012 Jeg fik min i julegave og den er jeg rigtig godt tilfreds med, jeg har både trægulve og tæpper... Den er super god til katte/hundehår på gulvtæpper... Den jeg fik var på tilbud til 2200,- dengang.. Ved ikke hvad den kostede ellers...

Men ja det er rigtigt at den ikke kommer rigtig ind i hjørnerne.. Jeg støvsuger med alm. støvsuger en gang hver 14 dage, eller en gang om ugen, alt efter hvor meget aktivitet der har været i huset...

Robotten bruger jeg daglig... Den kan jeg sætte til og lave alt muligt andet imens.. og så er jeg fri for at have hundehår over det hele smiley

• #7   4. sep 2012 Vi har den samme som i den video med katten Camilla B lagde ind.

Det er iKKE pet udgaven, da vi ikke havde husdyr, da vi købte den.

Den tager både gulvtæpperne ovenpå og trægulvet/klinkerne nedenunder godt. Den kan selv tage under sofa etc., men kan ikke komme om bag højttalere eller potteplanter, der står i et hjørne.

Den er god som supplement, men kan ikke helt erstatte en rigtig støvsuger.

Når hunden fælder meget, kan den finde på at smide totter af samlet hundehår 1-2 steder i stuen og så køre videre. Jeg betragter det ikke som et problem - samler totten op og smider den ud i skraldespanden og tømmer så støvsugeren, når den har kørt færdig. Den kan tage stuen og køkken inden den løber tør for strøm, det er vel ca. 65 m2.

• #8   4. sep 2012 Vores kan tage hele huset = 136m2 og der er stadig strøm på... men der er den også nede hvor den begynder at blive orange smiley Jeg tømmer min efter hver rum den har taget... Og min kan også godt finde på at smide totter, men det er kun når den køre fra glat gulv og ind på tæppet...

• #9   4. sep 2012 Mit hus har høje dørtrin, så den kan desværre ikke selv komme op over smiley

Kommentér på:
Robot støvsuger og katte...

Annonce