{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Fair Points. {{forumTopicSubject}}

Jeg har valgt efter min personlige meninger og sådan noget at ændre mit navn, til Fair points., og fra jeg kom ind har jeg givet fair point. Altså det vil sige Lav til dem JEG mener skal have lav. Middel til dem JEG mener skal havde middel. Høj til dem JEG mener skal have høj. Og til sidst x-høj til dem JEG mener skal have ekstra høj. Og somsagt er det mine bedømmelser, og det er mig der skal give dem ud, og lytter ikk på om andre mener katten er til en høj, når den kun har 2 slørede billeder. Det er MIN bedømmelse, og derved ærlige mening, og hvis folk ikk kan klare at tage imod en middel så burde de ikk være herinde, og ellers må de selv slette, for jeg sletter ikk mine bedømmelser. Men giver tilgengæld heller ikk dem der står ved at de ik tager imod ved kattens beskrivelse! Basta! :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fair Points.
  • #1   25. jul 2006 jeg undrer mig så lidt hvordan man kan dømme om en kat bør ha lav, middel eller høj ud fra billeder der er slørede man må jo ikke dømme billederne men SKAL dømme katten så kan jeg ikke se katten vælger jeg ikke at dømme...

  • #2   25. jul 2006 Lene: Det undrer mig lidt, at du skriver et indlæg om det - du har jo kun delt 19 stemmer ud. Men selvfølgelig, jeg kan udlede af dit profilbillede at du også er på hestegalleri, så det er måske de fair points du har tænkt dig at bruge her, som du har gjort det på hestegalleriet *S*

    Selv deler jeg meget sjældent karakterer ud - har faktisk kun givet X-høj. Sjovt som jeg har bedømt flere tusinde heste på hestegalleriet - men når det kommer til katte, så kan jeg slet ikke få mig selv til at trykke på knappen - de fortjener jo alle X-høj *S*


  • #3   25. jul 2006 maria:
    der står i retningslinjerne at man ikke må bedømme billederne men at man skal dømme katten...


  • #4   26. jul 2006 Jamen sabrina hvis man ikke kan se katten på billederne og ikke rigtig læse sig frem til hvordan katten er i profilen..... jeg giver selv middel ind i mellem men altid med en kommentar om for lidt billeder eller for lidt tekst.... jeg synes det er ok på den måde...

    Naja


  • #5   27. jul 2006 Har også tænkt meget over dette emne, og da jeg er lidt nu her vidste jeg heller ikke hvordan jeg skulle bedømme. Har endnu ikke givet ekstra høj eller lav ud....synes det er svært og vil helst kun dømme katten og ikke billederne. Hvis jeg synes billederne er dårlige lader jeg vær' med at stemme!.
    Har fået en middel på min ene kat. Kan godt tage kritik hvis jeg kan se mening i den, eller det bare er personens holdning til mine katte...det er ok, vi har alle forskellige smag. Men synes nu det er lidt træls når man får en middel af en 12 årig, der så skriver at min kat er flot men mine billeder er dårlige, hvilket hun er den første til at skrive, og da jeg så ser hendes profil er hendes billeder utydelige hvilket mine ikke er!??. Er det bare mig der er galt på den eller er det ok??


Kommentér på:
Fair Points.

Annonce