Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  frosset betyder?
  • #2   5. dec 2015 altså en form for "banning" så?

• #4   5. dec 2015 Normal procedure ved overtrædelse
    Bazoom forbeholder sig den fulde ret til efter et frit skøn slette uønskede indlæg og brugergeneret indhold, der strider mod nærværende vilkår, lovgivningen eller tredjemands rettigheder.
    Overtrædes Bazooms brugervilkår, forbeholder Bazoom sig retten til øjeblikkeligt og efter et frit skøn at spærre/fryse og efter omstændighederne at lukke den pågældende brugerkonto.
    Normalt vil Bazoom dog følge nedenstående fremgangsmåde:
    Brugeren vil modtage en officiel advarsel, og evt. uønsket indhold vil blive fjernet. I tilfælde af gentagelse, vil den pågældende brugerkonto blive frosset i 1-5 dage - og fortsætter den uønskede opførsel, vil brugerkontoen blive lukket.
    Oplever du indhold (forumindlæg, videoer, annoncer osv.) der bør slettes fra siden, bedes du kontakte en hjælpeadministrator.

• #5   5. dec 2015 Ohh ok sært der sker ellers ikke rigtig noget herinde for tiden smiley

• #7   5. dec 2015 ja han ved godt hvad han vil have for sine blandings katte :S

• #8   5. dec 2015 jep at være frosset betyder man har været en lille bandit og overtrådt sites regler :). Dvs. en lille tænkepause. Og derved er man udelukket fra at logge ind og deltage i forummet

• #9   5. dec 2015 Det er sgu noget af et røverkøb jeg har lavet med min lille nye hvis man ser på hans pris!

Men som de andre skriver, så er det en advarsel pga opførsel.. Men det er sjældent ret længe de er frosset, og de kan forsætte når de får åbnet deres konto herinde..
    Og medmindre de har strammet op på systemet, så får de den ene chance efter den anden.. Det er først ved direkte trusler, eller flere profiler at man bliver slettet. Sådan har bazoom´s politik i hvertfald været en gang..

• #11   6. dec 2015 har aldrig modt den melding for smiley Normalt kalder man det "bannet" på de andre steder jeg er.

• #12   6. dec 2015 Det er efterhånden sjældent man ser frysninger på bazoom siderne..
    For et par år siden, der var det næsten dagligt det skete, men folk er vidst begyndt at opføre sig lidt pænere + Det latterlige "bloker bruger" system har sikkert også hjulpet på visse dumme trusler osv, som næsten altid har været grunden til frysninger..

• #14   8. dec 2015 Ham har jeg haft noget "sjov" med for kort tid siden - pga, de priser han tager for sine blandningskatte som han udgiver for at være racekatte. Prisen set i forhold til hvad man rent faktisk får for de adskillige tusinde kroner man må diske op med for at købe en kat hos ham.

Hold da op en "dør"

• #15   8. dec 2015 Orv man, hvis man kan få dén pris for en blanding, så må jeg da mindst kunne få 7000 for tuctuc her. Verdens eneste Black russian

Sikke dog en skam at han er kastreret. Jeg skulle have set mulighederne før, så kunne han jo blive brugt til avl, til 3000 pr parring smiley

profilbillede
  • #16   8. dec 2015 Eller hvad med 4000 for en ægte danish blue, hun er den eneste i dk, så det er faktisk aaaalt for billigt smiley

Jeg er målløs, tænk, her troede at det bare var staldkatte, men så viser det sig at det faktisk er fine dyre, racekatte smiley

profilbillede
Kommentér på:
frosset betyder?

Annonce