{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

For lidt beskrivelse {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg bemærket flere gange at der ved velkomst af en kat at nogle skriver "for lidt beskrivelse". Jeg har endelig fået lokket min søster herind med Cuties killinger, og så kom den igen med "lidt mere beskrivelse tak". Min søster har haft killingerne i to måneder og lige fra hun fik dem har jeg prøvet at lokke hende herind, men hun sagde at hun følte hun ikke vidste nok om killingerne endnu. Desuden føler hun ikke at hun staver så godt, så hun var også lidt utryg. Jeg tænkte bare at jeg glædede mig til at vise Cuties killinger frem, og at give min søster den samme glæde som jeg har ved kg, og jeg synes det var flot det hun havde skrevet under omstændighederne. "For lidt beskrivelse" bliver sagt ret ofte, og jeg tænker at når folk ikke ved så meget om katten endnu, så er det jo begrænset hvad de kan skrive. Vi har også ordblinde, og folk der ikke føler de staver så godt som måske fokusere mere på at lægge en masse billeder ind. Jeg synes at billederne er det vigtigeste, og at folk kommer med den beskrivelse som de nu kan/føler for. Hvis alle skrev en hel roman om deres katte (hvilke vi jo nok alle kan.. Hihi) så ville jeg ikke kunne nå at læse det hele. Er jeg den eneste der tænker sådan?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For lidt beskrivelse
Kommentér på:
For lidt beskrivelse

Annonce