{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

endelig hjemme fra ferie {{forumTopicSubject}}

hejsa

så er vi endelig kommet hjem fra ferie, vi har jo været i berlin som nogle af jer jo nok ved, vi skulle så også ha været i prag, men det kom vi bare ikke. næh aftenen før vi skulle kører videre mod prag var vi ude og se det olympiske stadion i berlin, da vi skulle derfra igen ville bilen ikke starte(problemet havde den også haft dagen før) nå vi ventede så ca ½ time og så sprang den igang, vi ville så inden vi kørte videre lige ha det tjekket hos den lokale opel-forhandler, han fandt hurtigt en fejl og det fik vi så lavet dagen efter, imellemtiden havde vi så en lånebil(corsa), da vi så skulle hente bilen og ville kører derfra ville den ikke starte igen, de blev helt beflippet på værkstedet og alle mekanikere gik ombord i den for at finde fejlen, vi lånte så igen corsaen og fik at vide de ikke ku nå at alve bilen færdig den dag, da vi så kom derind dagen efter havde de lokaliseret fejlen, det var benzinpumpen der var futtet af, den ku de så få over middag, det kostede så lige 400 eur at få ordnet, men var jo nødvendigt, vi hentede så bilen om eftermiddagen, men havde da lagt rejseplanen om, idet vi jo havde brugt 600 eur bare til rep af bil, derfor ville vi kører til bremen istedet, vi nåede så ca 150 km vest for berlin, da bilen ikke ville kører længere, vi ringede så til værkstedet der havde lavet bilen, de ville fluks komme og hente den og vores campingsvogn, de havde så taget en spritny astra stc med til os vi ku låne , de tog så vores bil og campingvogn med tilbage til berlin og kørte lige omkring campingpladsen og afleverede vores campingvogn, vi fandt så en plads der og gik til ro, dagen efter om lørdagen kørte vi så hen til værkstedet for at hører hvordan det gik med bilen, den var færdig og klar til at kører videre med, en mekaniker havde "glemt" glemt at skifte de defekte brændstofslanger som havde været skyld i rep. de var meget ydmyg derhenne og havde lagt en fin fl champagne på forsædet til os, og vi skulle intet betale for den sidste rep el for lånebil el noget, det kalder jeg satme kundeservice, selvom det var en trist affære syntes jeg vi er blevet behandlet meget flot og er jeg på de kanter igen med en bil der er gået i stykker ved jeg godt hvor jeg henvender mig.
nå men i berlin så vi jo alt hvad der skal ses, vi kom dog ikke i zoo, der var alt for mange mennesker der, men ellers så vi 210 mtr af muren, brandenburger tor 2 steder i berlin-området, der er nemlig også en i potsdam, vi så en del slotte og borge, checkpoint charlie, vi var nede i en bunker hvor der var lavet udstilling om 2 verdenskrig, vi så filmbyen babelsberg plus masser af andre spændende ting, da vi forlod berlin i søndags kørte vi så istedet til lubeck. det er også en spændende by især fordi den jo har været dansk og der er masser af danske fortidsminder der. det har været en ok tur dog ku vi godt ha undværet bilproblemerne, kattene var også glade for at vi kom hjem, ihvertfald de første 10 min, så var de altså nød til at sove videre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  endelig hjemme fra ferie
  • #1   9. aug 2006 snakkede forresten med et dansk par i lubeck, de kom fra prag og der væltede regnen bare ned og det havde det gjort i et par dage, så det var nok ok vi ikke kom til prag alligevel, men vi har bestemt at turen går derned næste år

  • #2   9. aug 2006 har squ ingen strege med hjem på arm el lign, var ellers planen, men med den bilrep vi fik var det squ ikke lige det der var flest penge til, men den tatovør jeg havde fået anbefalet var selvfølgelig også på ferie, så nu skal jeg ha fundet en her i dk der ka lavet det jeg vil ha lavet

Kommentér på:
endelig hjemme fra ferie

Annonce